quote:Bannink (19) mee met FC Twente
ENSCHEDE - Trainer Steve McClaren van FC Twente heeft nieuwkomer Alexander Bannink opgenomen in zijn selectie voor de laatste groepswedstrijd tegen Steaua Boekarest, donderdag in Roemenië. De 19-jarige verdediger van Jong FC Twente is één van de 21 spelers die woensdagochtend vanaf het vliegveld in het Duitse Münster naar Oost-Europa vertrekken.
Ook Slobovan Rajkovic is weer van de partij. De Servische verdediger was door een rugblessure langdurig uitgeschakeld. Hij is inmiddels weer speelkaar.
Van de A-selectie reizen Dwight Tiendalli, Wellington (beiden niet speelgerechtigd), Douglas en Theo Janssen (beiden geschorst) niet mee naar het besneeuwde Boekarest.
FC Twente speelde in groep H eerder thuis gelijk tegen het al uitgeschakelde Steaua (0-0). Nummer twee FC Twente moet winnen in Boekarest om op eigen kracht te overwinteren in Europa. Bij een ander resultaat zijn de Tukkers afhankelijk van de uitslag in het duel tussen het al geplaatste Fenerbahçe en nummer drie FC Sheriff. Indien de Moldavische ploeg niet wint in Turkije, gaat FC Twente zeker door.
Wat heeft die dan weer bij de hakken gehad?quote:Romano Denneboom moet per direct vertrekken bij Sparta Rotterdam. De 28-jarige aanvaller is wegens wangedrag uit de selectie gezet en kan terug naar FC Twente. Denneboom werd door de Rotterdammers voor één seizoen gehuurd van de huidige koploper in de eredivisie.
quote:Sparta heeft woensdag bekendgemaakt dat Romano Denneboom per direct terug moet naar FC Twente. Volgens de Rotterdamse club is zijn houding aanleiding geweest om de samenwerking te beëindigen.
© ANP
Denneboom was al eerder uit de selectie gezet omdat de technische leiding niet te spreken was over zijn inzet en houding, meldt de eredivisieclub.
Tijdens trainingen en wedstrijd zou de oud-speler van onder andere SC Heerenveen en NEC een ongemotiveerde indruk maken.
De speler was desondanks niet van plan om zijn houding te veranderen. Hij liet weten op dezelfde wijze door te gaan en niet te willen veranderen, aldus de clubleiding.
Hierna heeft Sparta de aanvaller laten weten niet langer van zijn diensten gebruik te willen maken.
Denneboom speelde negen wedstrijden voor de Rotterdammers, waarin hij niet tot scoren kwam.
http://www.nu.nl/sport/2145274/arnautovic-terug-fc-twente.htmlquote:AMSTERDAM - Marko Arnautovic, speler van Internazionale, keert op korte termijn terug bij FC Twente. De relatie tussen de Oostenrijker en zijn trainer José Mourinho is dusdanig verstoord dat de rol van de 20-jarige aanvaller lijkt uitgespeeld bij de Italiaanse kampioen. Mourinho wil af van de gehuurde Arnautovic, meldt het Algemeen Dagblad woensdag.
Rob Groener, zaakwaarnemer van de aanvaller, kreeg dinsdag in een gesprek met algemeen directeur Mario Branca te horen dat zijn pupil ook na de winterstop niet hoeft te rekenen op speelminuten.
Niet alleen de moeizame relatie met Mourinho is reden voor de uitzichtloze situatie van Arnautovic. "Daarnaast is Inter ook niet tevreden over zijn prestaties en ontwikkeling", aldus Groener.
"Daarom is het zaak om snel een oplossing te vinden. We gaan de mogelijkheden nu op een rij zetten, maar omdat Marko na de winterstop hoe dan ook aan voetballen wil toekomen, ligt het voor de hand dat hij bij Inter zal vertrekken."
Terugkeer
Arnautovic gaf eerder aan een terugkeer naar Twente niet te preferen, maar gezien het feit dat de tukkers voor honderd procent eigenaar van hem zijn lijkt een terugkeer naar Enschede de meest waarschijnlijke optie.
Stoch is gehuurd en Ruiz is onhoudbaar geworden nu hij elke week uitblinkt. Je moet niet raar opkijken als hij deze zomer weer vertrekt.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ruiz - Arnautovic - Stoch? Ik heb slechtere voorhoedes gezien
Gekocht voor vijf miljoen toch? Mag d'r wel een flinke winst op zittenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Stoch is gehuurd en Ruiz is onhoudbaar geworden nu hij elke week uitblinkt. Je moet niet raar opkijken als hij deze zomer weer vertrekt.
Gekocht voor 10 miljoen, duurste transfer in de eredivisiequote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gekocht voor vijf miljoen toch? Mag d'r wel een flinke winst op zitten
Geen idee tot hoelang hij een contract heeft
quote:FC Twente wil aanvallend duo niet vervroegd terug
Uitgegeven: 16 december 2009 15:14
Laatst gewijzigd: 16 december 2009 15:39
AMSTERDAM - FC Twente piekert er niet over om Marko Arnautovic en Romano Denneboom in de winterstop weer terug te nemen. De twee verhuurde aanvallers zijn bij hun clubs niet meer gewenst, maar zijn voorlopig ook niet welkom in Enschede.
''Beide spelers zijn voor een jaar verhuurd'', reageert Twente-voorzitter Joop Munsterman tegenover TC/Tubantia.
''De clubs moeten het zelf maar oplossen. Denneboom en Arnautovic komen niet terug tijdens de winterstop.''
Denneboom is door Sparta Rotterdam weggestuurd vanwege zijn houding. De buitenspeler wilde die volgens de clubleiding niet verbeteren, waardoor er geen basis meer was om langer samen te werken.
Mourinho
Arnautovic heeft geen toekomst meer bij Internazionale. Volgens diens zaakwaarnemer Rob Groener komt hij ook na de winterstop niet in aanmerking voor een positie in het eerste elftal van de Italiaanse landskampioen. De relatie met Inter-trainer José Mourinho zou bovendien slecht zijn.
Er zal ook wel een flinke winst op zitten. Ik zou het i.i.g. niet gek vinden als Ruiz deze zomer alweer vertrekt.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gekocht voor vijf miljoen toch? Mag d'r wel een flinke winst op zitten
Geen idee tot hoelang hij een contract heeft
6 miljoen betweter.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Gekocht voor 10 miljoen, duurste transfer in de eredivisie
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-slag-om-Ruiz.dhtmlquote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Gekocht voor 10 miljoen, duurste transfer in de eredivisie
Ouwe piloot!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef Joel-Smeets het volgende:
Denneboom niet terug willen hebben kan ik begrijpen,maar Arnautovic niet...
Als het doorgaatquote:
ze hebben gedetineerden en veldverwarming, dus gok wel dat het doorgaatquote:Op donderdag 17 december 2009 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het doorgaat![]()
Zijn al 30 roemeense supporters die een kaartje hebben
Is het wel eens gebeurd dat een duel niet doorging? Zon 'laatste' groepsduel? Of staat daar dan ook een fikse boete op? Stel dat het wordt uitgesteld en Fenerbahce wint, dan hoef je niet meer te spelen. Verliest Fener, dan weet je wat je moet doen. Dan loopt PSV alweer te janken "Competitievervalsing! " En Utreg natuurlijk ook
quote:McClaren:"Dit is wat we willen"
FC Twente neemt het donderdagavond in de zesde speelronde van de Europa League op tegen Steaua Boekarest. Bij winst zijn de tukkers verzekerd van Europese overwintering. Bij een ander resultaat is de koploper van de eredivisie afhankelijk van de uitslag van het duel tussen het reeds geplaatste Fenebahçe en FC Sheriff. Indien de Moldavische ploeg niet wint in Turkije, gaat FC Twente zeker door. De ploeg van trainer Steve McClaren (foto, voor) trapt om 22.05uur lokale tijd af. Het vriest dan naar verwachting tien graden en het stadion zal vrijwel leeg zijn.
‘Makkelijk zal het dus niet worden,’ blikte McClaren woensdag op de clubsite van Twente vooruit. 'Maar dit is wat we willen,’ vervolgde de Brit. ‘Wanneer je Europees speelt kun je ook deze omstandigheden verwachten. Van dit soort wedstrijden groeien de spelers, niet alleen individueel, maar ook als team.’ De oefenmeester wil niet te veel naar de reeds uitgeschakelde tegenstander kijken. ‘We zullen het zelf moeten doen. Ik verwacht sowieso een moeilijke wedstrijd, bovendien is Steaua de laatste weken in een goede vorm, ze hebben niet voor niets hun laatste drie competitiewedstrijden gewonnen.’
Geduld
‘We moeten scoren en zullen dus ook nadrukkelijk op zoek gaan naar een treffer, anderzijds moeten we ook geduld bewaren. Dat is het belangrijkste. Ik verwacht een wedstrijd die, zoals zo vaak, beslist zal worden in de laatste twintig minuten. Het verbaast me overigens wel dat Steaua nu al uitgespeeld is, want vooraf zag ik hen samen met Fenerbahçe als de sterkste teams in de poule. Maar nu spelen FC Sheriff en wij voor de tweede plaats. Verrassend, maar dat is ook het mooie aan voetbal.'
ligt het aan mij of is deze zin niet helemaal te snappen?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef U1233039 het volgende:
Hopelijk overwintert Twente, ten eerste voor de Ranking punten die al jaren in Eindhoven worden behaald.. Onze Amsterdamse vrienden al jaren een lachertje in Europa..
Ten tweede omdat ze dan een AZ scenario hebben dus maar 1 competitie waar ze zich op kunnen richten!
Waar de smsjes vandaan komen, weet ik niet. Wel kan ik je een link geven met verschillende 4040-nummers en hoe je je kan afmelden.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:01 schreef djm008 het volgende:
Ik krijg sinds deze week smsjes van FC Twente, afzender is 4040. Ik heb me hier zelf niet voor aangemeld. Weet iemand waar deze smsjes vandaan komen en hoe ik me af kan melden?
ligt niet aan jouquote:Op donderdag 17 december 2009 21:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
ligt het aan mij of is deze zin niet helemaal te snappen?
Mocht Twente alsnog uitgeschakeld worden dan heeft het na de winterstop nog maar 1 noemenswaardige competitie waar ze in spelen.. ( Beker noem ik niet noemenswaardig) hetzelfde als AZ vorig jaar dus het hele seizoen had. Mocht Twente er dus uit gaan hebben ze mi meer kans op een kampioenschap, met overwintering zie ik dit nog niet zo snel gebeuren. Ik ben ook nog steeds van mening dat als AZ vorig jaar europees voetbal had gehad ze never nooit kampioen waren geworden.quote:
hopelijk winnen ze, want dan zijn ze uitgeschakeld en kunnen ze kampioen worden?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef U1233039 het volgende:
[..]
Mocht Twente alsnog uitgeschakeld worden dan heeft het na de winterstop nog maar 1 noemenswaardige competitie waar ze in spelen.. ( Beker noem ik niet noemenswaardig) hetzelfde als AZ vorig jaar dus het hele seizoen had. Mocht Twente er dus uit gaan hebben ze mi meer kans op een kampioenschap, met overwintering zie ik dit nog niet zo snel gebeuren. Ik ben ook nog steeds van mening dat als AZ vorig jaar europees voetbal had gehad ze never nooit kampioen waren geworden.
Nee hopelijk winnen ze dan zijn ze NIET uitgschakeld en is de kans op kampioenschap kleiner...quote:Op donderdag 17 december 2009 22:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
hopelijk winnen ze, want dan zijn ze uitgeschakeld en kunnen ze kampioen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |