SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eztvquote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef lkb9000 het volgende:
Mijn bedankje voor tvtorrentsdie site heeft mn dagindeling veranderd
Meteen de tofste coureur ooit!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:59 schreef koei het volgende:
Lennie! Speciaal voor jou:
Nascar coureur Tim Flock is de enige coureur in de autosportwereld die een pitstop heeft moeten maken om een aap uit zijn auto te verwijderen
538quote:Op donderdag 3 december 2009 18:11 schreef SocialDisorder het volgende:
3FM
trying to be 538 since forever.
Dat is wel fijn! Hoef je zelf weinig te doen en doe je toch exact wat je moet doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:22 schreef De_Kok het volgende:
Vandaag is er altijd een stagair dus heb die het meeste laten doen (zoals het hoort)
Dragon Age, dit weekend ga ik 'm checken bij een vriendquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:29 schreef De_Kok het volgende:
9 uurgecondoleerd.
ik ga zo nog even dragon age spelen denk ik
De naam of de muziek?quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:49 schreef De_Kok het volgende:
Dance Gavin Dance klinkt al goed...
Alles behalve het nieuwste album... maar dat is de enige die ik kan vinden op usenetquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:49 schreef lkb9000 het volgende:
Dance gavin dance moet je alles behalve het nieuwste album hebben, bij Chevelle de 2nieuwste, en bij trapt alles
Torrents it isquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:59 schreef lkb9000 het volgende:
Happiness is echt niet half zo goed als Downtown Battle Mountain en Dance Gavin Dancetorrents?
Gaat t al beter met gow?quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:00 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben wel weer klaar met God of War en Fat Princess! Tijd om richting bed te verhuizen en nog even verder te gaan met mn gedicht
Klinkt vetquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:01 schreef De_Kok het volgende:
Dit nummer in Rock Band aub vooral voor de drums![]()
538quote:
25quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Gefeli Aquila, hoe oud ben je nu geworden?
Je hebt hem dichtgelast?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef Poit het volgende:
M'n autodeur kan weer dicht!!
Duurt ffies een dag maar dan hoef ik tenminste geen paraplu meer op in de auto als het regent!
En gratz AQuila, je ziet er jong uit voor je leeftijd!
quote:
dat is so awesome.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan nu alleen nog maar Dukes of Hazzard style er in springen
eerlijk is eerlijk, ze is daar veiliger dan in het kinderzitje...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:26 schreef Rossdale het volgende:
De kind in dat karretje
[ afbeelding ]
Ik zie jou er al in springenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat is so awesome.
ga ik eens bij SB voorstellen om met d'r Swift te doen
Een PS3 kopen is nooit een slechte deal!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:31 schreef Tain het volgende:
PS3 met Uncharted 2 voor 329.99 inc verzendkosten goede deal of niet?
[troll] Nee, want het is geen 360quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:31 schreef Tain het volgende:
PS3 met Uncharted 2 voor 329.99 inc verzendkosten goede deal of niet?
Ik zoek nog een 360, heb er alleen niet meer dan 23,45 voor over..quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[troll] Nee, want het is geen 360[/troll]
Ik heb al een 360...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[troll] Nee, want het is geen 360[/troll]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:45 schreef Tain het volgende:
Bezorging
1x Sony PLAYSTATION 3 250GB UNCHARTED 2 Game console
Bezorging
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:41 schreef Tain het volgende:
Omdat ik geeneens meer weet wanneer ik hem voor het laatst heb aangehad...
Bezorging
Het is nou ook weer niet dat de 360 qua games zo veel verschillends te bieden heeft tov de PS3 en andersomquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Wel soort van kut, maat van me die een straat verderop woont en waar ik wel eens gebruik maak van z'n xbox die gaat verhuizen naar utrecht..
QFTquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste toffe games toch multiplatform
Sterker nog, er is geen 1 xbox full price exclusive waarvoor ik die unit zou kopen maar ik ben wel gecharmeerd van de Arcade games...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is nou ook weer niet dat de 360 qua games zo veel verschillends te bieden heeft tov de PS3 en andersomGelukkig zijn de meeste toffe games toch multiplatform
(K) (L) ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef Nebo het volgende:
Weet je wat mij opvalt. Als ik met dames babbel via msn dan maak ik zoveel meer gebruik van smilies als tijdens gesprekken met kerels.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Vooralen
gok ik
Ik vind je best leuk![]()
Als je mee gaat stappen mag je best hier slapen hoorHihi nee hoor, grapje natuurlijk!
![]()
Fixedquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef Poit het volgende:
Random chick: Hoe kom je aan m'n msn????!?!?!@?!
Nebo: Die had je op het bonnetje geschreven...
Uhuquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef Nebo het volgende:
[..]ik ben zelf geen wijf hè?
Voornamelijk,
,
en een lachende smiley eigenlijk
Fixedquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef Nebo het volgende:
[..]ik ben zelf een wijf hè?
Voornamelijk,
,
en een lachende smiley eigenlijk
quote:
http://47042.spreadshirt.(...)8/customize/color/70quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:10 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/left-4-hawp/59505
Dat shirt van anthony![]()
'I'm not a terrorist' in het arabisch![]()
Geniaal
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef Poit het volgende:
Random chick: Hoe kom je aan m'n msn????!?!?!@?!
Nebo: IN DE KONT!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef Tain het volgende:
[..]
http://47042.spreadshirt.(...)8/customize/color/70
Heb je helemaal gelijk in. Vooral Shadow Complex is een x360 waardquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Sterker nog, er is geen 1 xbox full price exclusive waarvoor ik die unit zou kopen maar ik ben wel gecharmeerd van de Arcade games...
Nee joh! Carcassonne, Catan en Lost Cities! Heerlijk om die even snel tussendoor te spelen. Altijd weer een mooi gevoel als je een early quitter hebt in Catan omdat hij al niet meer kan winnenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Vooral Shadow Complex is een x360 waard
Jamaar jamaar, bordspelletjes zijn toch veel leuker om te doen in het eggie??quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh! Carcassonne, Catan en Lost Cities! Heerlijk om die even snel tussendoor te spelen. Altijd weer een mooi gevoel als je een early quitter hebt in Catan omdat hij al niet meer kan winnen
QFTquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, bordspelletjes zijn toch veel leuker om te doen in het eggie??
Ja, maar daar zijn veel mensen niet zo voor in om half 2 's nachts enzo...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, bordspelletjes zijn toch veel leuker om te doen in het eggie??
hatersquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn veel mensen niet zo voor in om half 2 's nachts enzo...
Mwaah, hij is wel aardig lenny, niet overdrijven hoor..quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef lkb9000 het volgende:
Heb je Shadow Complex wel eens gespeeld koei?Die game is fenomenaaaaaaaaaaaaaal joh!
Om eerlijk te zijn heb ik mijn 360 sinds ze zomer al niet meer aangehadquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef lkb9000 het volgende:
Heb je Shadow Complex wel eens gespeeld koei?Die game is fenomenaaaaaaaaaaaaaal joh!
Koei heb jij ook dat spel met die trein verbindingen? Dat is ook een bordspel meen ik en was best tofquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh! Carcassonne, Catan en Lost Cities! Heerlijk om die even snel tussendoor te spelen. Altijd weer een mooi gevoel als je een early quitter hebt in Catan omdat hij al niet meer kan winnen
Ticket to Ride was dat dacht ik?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koei heb jij ook dat spel met die trein verbindingen? Dat is ook een bordspel meen ik en was best tof
Hij was fucking awesome! Elke keer wordt ie vetter! Maar je hoort m wel op insane te spelen, dat maakt m 2x vetterquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwaah, hij is wel aardig lenny, niet overdrijven hoor..
Volgens mij heb ik dit de afgelopen maanden al iets van 7x voorbij zien komen in de SCquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij was fucking awesome! Elke keer wordt ie vetter! Maar je hoort m wel op insane te spelen, dat maakt m 2x vetter
Ik kan het ook niet vaak genoeg zeggen! Zoveel plezier beleefd aan die gamequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit de afgelopen maanden al iets van 7x voorbij zien komen in de SC
Die bedoel ik idd!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:40 schreef koei het volgende:
[..]
Ticket to Ride was dat dacht ik?
Ik heb die demo een aantal keer gespeeld en vond het best leuk idd, maar was toen ook druk bezig met andere spellen dus uiteindelijk niet gekocht. Zodra hij in de aanbieding gaat haal ik hem sowieso.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:40 schreef Poit het volgende:
#909853 +(674)- [X]
Crimson_Judas: I overheard this chick at lunch talking to a friend
Crimson_Judas: About how she had to terminate her pregnancy when she was young, and now that she's ready for children she can't get pregnant
lemonlimeskull: Classic case of ABORT, RETRY, FAIL.
Hopelijk niet teveel geld aan uitgegeven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:41 schreef Tain het volgende:
[..]
HDMI kabel al verstuurd, nu de PS3 nog
Tain breekt straks zn rug als ie dat monster probeert te tillenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Hopelijk niet teveel geld aan uitgegeven.
Hoe ishet met de revalidatie trouwens?
kabeltje van 12 eipo...quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Hopelijk niet teveel geld aan uitgegeven.
Hoe ishet met de revalidatie trouwens?
vriendin tilt hemquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tain breekt straks zn rug als ie dat monster probeert te tillen
Ohnee het was de slim
tapkraantje erop zettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:08 schreef Tain het volgende:
[..]
kabeltje van 12 eipo...
Revalidatie gaat wel redelijk, alleen zit nog steeds vocht in mijn knie!
En dat gratisquote:
Catan, Carcasonne zeker! Vergeet Uno niet Koei, zeker met dronken amerikanen altijd tof.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef koei het volgende:
[..]
Awesome! Hoeveel geld krijg je ervoor?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef Reintji het volgende:
Een noors software bedrijf wil hem graag gebruiken. Alleen heb ik mijn usb stick niet mee en kan ik er nu dus niet bij.
Reintji was er ook niet te oud voor!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:28 schreef koei het volgende:
[..]
eens, maar daar was ik te oud voor ofzo
Nee, maar je kreeg zo'n ding maar tot je 11e ofzo, dus ik kreeg het dingetje voor grotere kinderenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Reintji was er ook niet te oud voor!
Ik ben jonger dan koei?!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Reintji was er ook niet te oud voor!
Dragon age rulesquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:30 schreef lkb9000 het volgende:
Dragon Age geleend voor dit weekend, even proberen
Je krijgt de restjes die ze nog hebben liggenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:56 schreef lkb9000 het volgende:
Net met flink wat lui bij de wachtkamer besteld, fucking kuttent is dat ook zeg
Anderhalf uur wachten terwijl je al laat bestelt, helft van t eten mist en t is koud. Maarja niet alles is zo laat nog open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Last.fm is tofquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:33 schreef De_Kok het volgende:
Kwam toevallig voorbij, heb shuffle even uit gezet. Heerlijke muziek voor nu
2nummers van ze komen naar rockbandquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:32 schreef Reintji het volgende:
Goeie plaat van simon en garfunkel
Ik vind Grants, Jameson, Red Label, Jack Daniels, Jim Beam en Famous Grouse allemaal erg goed te doenquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:34 schreef Reintji het volgende:
Ik hoef iig nooit meer Redlabel ofzo (behalve met sprite dan). Single Malts FTW
[..]
Last.fm is tof
Ben ik je eerste PSN buddy?quote:
quote:
Pff, ik heb gisterenavond pakjes avond gehad bij m'n ouders. We waren met z'n 10en. Gekkenhuis, niet normaalquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:02 schreef koei het volgende:
Zo, alles is ingepakt! Nog even mn gedicht uit printen en ik ben klaar om naar het sinterklaasfeest te vertrekken! Overigens staan de vier kado's voor het sinterklaasspel nog niet eens op deze fotoDit is alleen voor de 'zak'
[ afbeelding ]
Dat klinkt goed! Vakantiehuis (maar waarom in Duitsland??)quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:12 schreef koei het volgende:
Wij zijn straks met 17, waaronder 7 kinderen... Het wordt tijd dat mn ouders eindelijk dat grote vakantiehuis in Duitsland gaan kopen want binnenkort gaat het echt niet meer passen
Nog nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:40 schreef Poit het volgende:
En ik dan???
*snif*quote:
Tja, mijn ouders houden van Duitsland om de een of andere reden. Lekker dicht bij, mooie dorpjes en goedkope winkelsquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Vakantiehuis (maar waarom in Duitsland??)
wait whut?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:39 schreef Reintji het volgende:
Poity is nogal selcetief klaarblijkelijk
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:45 schreef Poit het volgende:
Ik sta gelijk af te wassen.. Oppassen dat ik niet met glazen ga gooien
Hell yeah!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
3x klappen is belangrijker dan borden vasthouden
Afwas is klaar, ratje is verschoont, deze baas gaat even de stad in.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:09 schreef lkb9000 het volgende:
Tijd om in de kut genakt op te zetten tijdens de afwas Poit!
Wel met asociaal hard in de kut genakt uit de speakers van je telefoon toch als je door de stad swaggert?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Afwas is klaar, ratje is verschoont, deze baas gaat even de stad in.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:03 schreef GameBabe het volgende:
Goed weekend allemaal! (verborgen tvp)
Die heb ik ook gekocht en is geniaal!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:28 schreef Tain het volgende:
mijn vriendin heeft Critter Crunch ontdekt
Ga zo even kijkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:08 schreef Reintji het volgende:
Is ragdoll kungfu nog gratis op PSN? Die is ook wel grappig tain
Nee, was een tijdelijke actie die alleen in amerika geldig was maar waar we heerlijk van mee konden profiteren.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:08 schreef Reintji het volgende:
Is ragdoll kungfu nog gratis op PSN? Die is ook wel grappig tain
Nopezquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, was een tijdelijke actie die alleen in amerika geldig was maar waar we heerlijk van mee konden profiteren.
Iedereen druk met de pakjesavond??
Ibood is awesomequote:Op zondag 6 december 2009 01:21 schreef koei het volgende:
Op ibood vandaag een echte kerstboomHet wordt ook steeds gekker
Piemeltjequote:
Laatst ook gezien, was wel leuk jahquote:Op zondag 6 december 2009 15:12 schreef Poit het volgende:
Gisteren Funny People gekeken. Best een goede film, lang maar best goed
Ik had er dan nog meer van verwacht.quote:Op zondag 6 december 2009 16:43 schreef koei het volgende:
Dat is ook een vrouwenfilm RitseDit had ik je van tevoren al kunnen vertellen
ik ga er komende donderdag heen met een vriendin. Ben benieuwd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op zondag 6 december 2009 16:51 schreef koei het volgende:
Die mannelijke opmerking verhult niet dat je vrouwenboeken leest Ritse
Amenquote:Op zondag 6 december 2009 16:47 schreef RitseB het volgende:
carice van houten heeft wel lekkere tieten
Wat is er met ons aller Edjequote:
quote:
Hello?quote:
Da's waarschijnlijk omdat de duitsers langzaam verdreven zijn en de jappen na overgave nog gebombardeerd zijn met een atoombom. Ligt in the you es of eej iets gevoeliger dan een paar laffe moffen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef koei het volgende:
Heb net John Rabe gezien. Erg goede film wel! Toch vreemd dat er zoveel Nazi-films zijn gemaakt, maar dat er amper films zijn over de Jappen in de 2e wereldoorlog...
Ach, de Jappen zijn ook wat groffer bezig geweest dan de Duitsers. Tuurlijk waren de Duitsers slecht enzo, maar ze hielden zich over het algemeen nog aan de oorlogsregels. De Jappen deden dat totaal niet. Persoonlijk had die tweede atoombom van mij niet gehoeven, maar die eerste was erg succesvol. En Japan capituleerde pas na de tweede atoombom.quote:Op zondag 6 december 2009 21:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's waarschijnlijk omdat de duitsers langzaam verdreven zijn en de jappen na overgave nog gebombardeerd zijn met een atoombom. Ligt in the you es of eej iets gevoeliger dan een paar laffe moffen.
Nee, niet alles natuurlijk, maar in de basis hielden ze zich wel aan de meeste regels. De Japanners lapten het meeste aan hun laars (wat ik persoonlijk ook zou doen als ik oorlog zou voeren... Het is niet voor niets oorlog natuurlijkquote:Op zondag 6 december 2009 21:36 schreef Nebo het volgende:
Ik ga het niet allemaal doorlezen hoor, maar alles wat de Duitsers deden viel binnen het oorlogsrecht?
Nazi's zijn gewoon ''populairder''quote:Op zondag 6 december 2009 21:12 schreef koei het volgende:
Heb net John Rabe gezien. Erg goede film wel! Toch vreemd dat er zoveel Nazi-films zijn gemaakt, maar dat er amper films zijn over de Jappen in de 2e wereldoorlog...
Landen hebben zelfs het recht om oorlog te voerenquote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef Nebo het volgende:
Ik wilde net zeggen ja, regels opstellen voor oorlog. Dat is als moordrecht, maar alleen als men direct een slagader raakt, ander lijdt het slachtoffer te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |