quote:
om precies te zijn onder...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand deel 1808:
1 PhysicsRules
2 GimmeGore
2 Yankee
2 lubje25
1 ScottTracy
3 qonman
1 Rucebo
2 Ofyles2
1 mr_anonimous
5 tomtomaat
3 tong80
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
om precies te zijn onder...Gadverdamme! Je moet toch goed geschift zijn om dat te willen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
om precies te zijn onder...Gedver, dan heb je toch echt wel een steekje los.... in mijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand deel 1808:quote:
quote:
Familie in het achterland die het verdomd ABN te praten in gezeldschap *haalt schouders op*.quote:
Correctemundoquote:Op donderdag 3 december 2009 23:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Antoni van Leeuwenhoek?
Accepteer ik als Landbouwuniversiteit Wageningen.quote:
Die zal wel niet meer komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Waar blijft de vraag?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
mombassa
Je had wel het goede land. Dit was de 2e stad.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:55 schreef Yurithemaster het volgende:
zal wel een ohja vraag worden
maar was het proberen waar ga nu naar bedje Slaapse lubje
das Congoquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:59 schreef Terpentin07 het volgende:
Kinshasa?
ik ga slapen zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laterzzzz
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:
Joost it is, De_Hertog +1quote:
Gisteren Top2000 quiz gezien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |