De race heet De Hahnenkamrennen. De afdaling heet Streifquote:
Ik kijk later. Dan kan ik het terugspoelenquote:
Dat was ook mijn antwoord....quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
eerste neger die een grandslam-toernooi won schat ik
(vraag niet gezien)
Nee de enige die een grand slam bij de amateurs en profs won in één jaar.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
eerste neger die een grandslam-toernooi won schat ik
(vraag niet gezien)
Wie is en was de vaste scenarist van Paul Verhoeven ?quote:
Dat had ik nooit geraden....quote:Op donderdag 3 december 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de enige die een grand slam bij de amateurs en profs won in één jaar.
lul, was er al bang voor dat je dat zou doen....quote:Op donderdag 3 december 2009 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is en was de vaste scenarist van Paul Verhoeven ?
Had je maar een keuze moeten makenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:41 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
lul, was er al bang voor dat je dat zou doen....![]()
Cloutquote:
Die is engquote:Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef qonmann het volgende:
Ach vergeet ik Giselda Visser nog
Sorry Giselda
Elles Berger kon ook nog.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef qonmann het volgende:
Magra van Arnhem
Annette van Trigt
Dione De Graaf
Elsemiek Havinga ??
Ik vind het wel een griesel.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:03 schreef tomtomaat het volgende:
En volgens mij heet ze Griezelda(Griselda)
Kan met het niet heugen, maar lijkt me wel terecht:quote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een griesel.
Met haar gepoch met 't Gymnasium.
Stand deel 1808:quote:
Yep, er is zelfs een WK skieen geweest. Best een groot skigebied daar. Wanneer je boven op de bergtoppen daar staat, kun je bij helder weer de Middalandse zee zien die zo'n 100 km zuiderlijker ligt.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:26 schreef qonmann het volgende:
Ik ken het niet .skieen toch ook daar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |