Ik niet, ik moet morgen op tijd weer mijn bed uit om met de muziekvereniging de sint bij de haven te verwelkomenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef cheese. het volgende:
Blijven er vannacht veel mensen op, voor de nacht van de opdracht ?
ik ga het proberen , moet nog Sint gedicht makenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef cheese. het volgende:
komt de Sint dan pas aan bij jullie , dat is laatquote:Op donderdag 3 december 2009 16:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet morgen op tijd weer mijn bed uit om met de muziekvereniging de sint bij de haven te verwelkomen
Basisschool in dorpquote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
komt de Sint dan pas aan bij jullie , dat is laat
Met dank aan de AKQ.quote:
Ik weet niet of ik vannacht zal halen. Ik wil morgen de trein van 7:16 ook halen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef cheese. het volgende:
Met die combinatie zou ik zeer tevreden zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel heeft vooral vorig jaar echt afgedaan, met dat kut-anthem en vooral dat geklier tijdens Pauls HAKKUH-halfuurtje.
Gerard, Michiel en Paul is ook mijn voorkeur.
Is niet de bedoeling, maar je weet het nooit in dit huishoudenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef cheese. het volgende:
Onvoorziene omstandigheden?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is niet de bedoeling, maar je weet het nooit in dit huishouden
Onze jongste heeft nogal eens last van spooknachten. Om de rest van het gezin nog wat rust te geven wil het soms gebeuren dat ik dan om 5 uur met hem aan het ontbijt zit....quote:
Ik word doodziek van al die herhaalde grappen. MamAnoukquote:Op donderdag 3 december 2009 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
Met die combinatie zou ik zeer tevreden zijn
Ik vind Giel echt zo'n vervelend egocentrisch iemand met uitgemolken laffe kutgrappen en als ie ze terugkrijgt dan zijn opeens de rapen gaar
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef -Hans- het volgende:
Goed bezig die Scott !
Thanksquote:
Vergeet het WAUW WAUW WAUW na ÉLK liveoptreden (al staat de jostiband daar op een triangel te hengsten of laat een kameel een scheet in de studio) en het blik bejaarden niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik word doodziek van al die herhaalde grappen. MamAnoukSM
S
un-fucking-believable
![]()
de hele tijd dat ge-godsamme van hem.
ik heb noiets tegen vloeken hoor, maar wees eens creatief
Hopen dat die twee het worden. Kan ik over twee weken Ekstra Weekend live beleven.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef ScottTracy het volgende:
Voor wat betreft het Glazen Huis zou ik stemmen op Gerard, Michiel en Annemieke
Gaat je lukken!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
[..]
[..]
ThanksMaar de druk wordt nu wel groter. Ik wil die 5 dagen volmaken
Kunnen we maandag voorbereidingen treffen voor een eventueel feestje?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
[..]
[..]
ThanksMaar de druk wordt nu wel groter. Ik wil die 5 dagen volmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |