Is er iets gelekt , dat dit de short list is even geen radio aangehad ?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef themauster het volgende:
Gerard, Annemieke, Coen, Giel, Paul,Domien en Michiel gaat het tussen spannend!
Mwah, denk dat we deze lijst zelf wel kunnen samenstellen op basis van de beschikbare info.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is er iets gelekt , dat dit de short list is even geen radio aangehad ?
Ik vind dat Fakeblood - Mars een herkansing moet krijgenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef themauster het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat het nummer wordt die de djs als ''spring'' nummer kiezen, hopelijk niet het niveautje Jordy van Loon
Dit kon ik uitmaken aan het twitterbericht van Domienquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is er iets gelekt , dat dit de short list is even geen radio aangehad ?
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, denk dat we deze lijst zelf wel kunnen samenstellen op basis van de beschikbare info.
quote:
Gewoon I Think I like itquote:Op donderdag 3 december 2009 15:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik vind dat Fakeblood - Mars een herkansing moet krijgen
Ik zou zeggen: Gerard, Annemieke en Michiel. Op de rest zit ik niet zo te wachten (kleine uitzondering voor Domien).quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef themauster het volgende:
Gerard, Annemieke, Coen, Giel, Paul,Domien en Michiel gaat het tussen spannend!
Als Giel het huis niet in gaat, komt het allemaal goed.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef themauster het volgende:
hopelijk niet het niveautje Jordy van Loon
Nee, het moet wat nieuws worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik vind dat Fakeblood - Mars een herkansing moet krijgen
Heb ik weer... glazen tent met een aantal lallende gasten... in mijn stadquote:EINDHOVEN - Het Glazen Huis van 3FM krijgt navolging in Eindhoven. Op het Catharinaplein zal in het weekend voor kerst een Glazen Tent staan.
De tent is een initiatief van Eindhovense studentenverenigingen. Zes studenten zullen er honderd uur gaan vasten, met uitzondering van het avondeten.
Het Glazen Huis van 3FM staat dit jaar in Groningen. Met de acties in Groningen en Eindhoven wordt geld ingezameld voor de bestrijding van malaria door het Rode Kruis.
Goed bezig!quote:
Goede keuze idd, vooral aangezien het een bestaand nummer is! Hij was zelfs al een tijdje op single uit voordat 'ie werd gekozen als SR-themasong.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef cheese. het volgende:
[..]
NETJES!
Niet luisterend.![]()
VIND DE THEMASONG ZOOOO FUCKING BRILJANT.
All I need is one song.
Topless haar shifts draait dan... beter?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef themauster het volgende:
Annemieke mag er van mij in op 1 voorwaarde dat ze geen shifts gaat doen maar daar voor in de plek stripteases gaat doen(en dat gaat natuurlijk niet gebeuren)
Die van Novastar vond ik steeds minder worden, maar deze wordt echt steeds beter!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goede keuze idd, vooral aangezien het een bestaand nummer is! Hij was zelfs al een tijdje op single uit voordat 'ie werd gekozen als SR-themasong.
Al vind ik de themasong van Novastar van vorig jaar eigenlijk nog wel beter.
Annemiek heeft wel een goede muzieksmaak gezien het aantal reuests dat ze van mij draaitquote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef alors het volgende:
Geen vrouw in het huis bitte, en anders Claudia, de rest is echt zo humorloos als een kamerplant.
En ook geen Giel
Of ze krijgt heel weinig requests.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Annemiek heeft wel een goede muzieksmaak gezien het aantal reuests dat ze van mij draait
Claudia sowieso nietquote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef alors het volgende:
Geen vrouw in het huis bitte, en anders Claudia, de rest is echt zo humorloos als een kamerplant.
En ook geen Giel
M.u.v. Annemieke ben ik het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:27 schreef Dichterbijer het volgende:
Gerard = voorkeur
Annemieke = vrouwlijk vlees is altijd goed
Coen = aardige gast, maar verder weinig mee
Giel = nee
Paul = Vorig jaar meevermaakt, van mij mag hij!
Domien = Goed bezig bij 3FM, maar of hij dit kan trekken weet ik nog niet
Michiel = voorkeur
Geen Domien. Ik heb gewoon iets tegen zijn stem, zijn manier van praten. Paul mag het huis inquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Againzender het volgende:
In ieder geval Gerard en Michiel wat nmij betreft. Paul wil ik nog wel een keer horen, Domien ben ik benieuwd naar, zou z'n carriere wel eens een enorme boost kunnen geven (niet dat hij dat nodig heeft).
Als het maar geen Giel wordt. Ben hem spuugzat, al jaren.
Giel heeft vooral vorig jaar echt afgedaan, met dat kut-anthem en vooral dat geklier tijdens Pauls HAKKUH-halfuurtje.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Againzender het volgende:
In ieder geval Gerard en Michiel wat nmij betreft. Paul wil ik nog wel een keer horen, Domien ben ik benieuwd naar, zou z'n carriere wel eens een enorme boost kunnen geven (niet dat hij dat nodig heeft).
Als het maar geen Giel wordt. Ben hem spuugzat, al jaren.
Dus vanavond om 19 uur gaat bij jou de radio uit?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Geen Domien. Ik heb gewoon iets tegen zijn stem, zijn manier van praten. Paul mag het huis in
Ik heb vorig jaar HAKKUH-uurtje niet meegekregen. En ik vond hem wel leuk bezig, en het grote publiek houdt ook van hem.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel heeft vooral vorig jaar echt afgedaan, met dat kut-anthem en vooral dat geklier tijdens Pauls HAKKUH-halfuurtje.
Gerard, Michiel en Paul is ook mijn voorkeur.
Ik moet gaan werkenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus vanavond om 19 uur gaat bij jou de radio uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |