Is er iets gelekt , dat dit de short list is even geen radio aangehad ?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef themauster het volgende:
Gerard, Annemieke, Coen, Giel, Paul,Domien en Michiel gaat het tussen spannend!
Mwah, denk dat we deze lijst zelf wel kunnen samenstellen op basis van de beschikbare info.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is er iets gelekt , dat dit de short list is even geen radio aangehad ?
Ik vind dat Fakeblood - Mars een herkansing moet krijgenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef themauster het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat het nummer wordt die de djs als ''spring'' nummer kiezen, hopelijk niet het niveautje Jordy van Loon
Dit kon ik uitmaken aan het twitterbericht van Domienquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is er iets gelekt , dat dit de short list is even geen radio aangehad ?
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, denk dat we deze lijst zelf wel kunnen samenstellen op basis van de beschikbare info.
quote:
Gewoon I Think I like itquote:Op donderdag 3 december 2009 15:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik vind dat Fakeblood - Mars een herkansing moet krijgen
Ik zou zeggen: Gerard, Annemieke en Michiel. Op de rest zit ik niet zo te wachten (kleine uitzondering voor Domien).quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef themauster het volgende:
Gerard, Annemieke, Coen, Giel, Paul,Domien en Michiel gaat het tussen spannend!
Als Giel het huis niet in gaat, komt het allemaal goed.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef themauster het volgende:
hopelijk niet het niveautje Jordy van Loon
Nee, het moet wat nieuws worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik vind dat Fakeblood - Mars een herkansing moet krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |