ik mag het nietquote:Op donderdag 3 december 2009 19:52 schreef Noortje. het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik niet kan hakken.
Je hebt nog twee weken de tijd om te oefenen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:52 schreef Noortje. het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik niet kan hakken.
Jij bent de Pizzaria.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Wie is hier nou de snackbar. Jij of ik?![]()
Want?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt nog twee weken de tijd om te oefenen.
wat heb je grote handenquote:
Een bek vol gouwe tandenquote:
jij kent je klassiekersquote:
ik zit even op Radio1, ze gaat stoppen?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben ook heel blij dat ze dat doet...verstandig besluit
dat zou het volgende verstandige besluit zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit even op Radio1, ze gaat stoppen?
Niet kijken dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:26 schreef borisz het volgende:
Annemic trouwens straks in Top2000 de aftrap op NL3.
Zou er voor geen goud willen wonen, maar toch succes met iets vinden, waarom niet Woerden ?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
as maandag huurhuisjes kijken in Gouda![]()
![]()
![]()
ik hoop dat er wat voor ons bij zit *duim duim*
nou Woerden zou ik voor geen goud willen wonenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou er voor geen goud willen wonen, maar toch succes met iets vinden, waarom niet Woerden ?
waarom niet in Woerden? Daar is stevig bijgebouwd de laatste jaren. Niet dat je daar extreem blij van wordt... maar als mijn zus het er uithoudt moet het toch te doen zijn!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
as maandag huurhuisjes kijken in Gouda![]()
![]()
![]()
ik hoop dat er wat voor ons bij zit *duim duim*
Gouda is wel een grotere stad iddquote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou Woerden zou ik voor geen goud willen wonent mag dan wel n stad zijn, maar t is net n dorp. "ons kent ons" geef mij maar een gezellige binnenstad met scheve huisjes en een leuke markt
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 3 december 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben ook heel blij dat ze dat doet...verstandig besluit
omdat ...naja zoals hierboven. Woerden trekt me gewoon als stad totaal niet. Gouda heeft veel uitvalswegen en een heule mooie binnenstadquote:Op donderdag 3 december 2009 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarom niet in Woerden? Daar is stevig bijgebouwd de laatste jaren. Niet dat je daar extreem blij van wordt... maar als mijn zus het er uithoudt moet het toch te doen zijn!
Gouda ken ik verder niet, het is in ieder geval lekker centraal
En vanaf daar kan je met de trein naar Nieuwerkerk aan den IJssel!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat ...naja zoals hierboven. Woerden trekt me gewoon als stad totaal niet. Gouda heeft veel uitvalswegen en een heule mooie binnenstad
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En vanaf daar kan je met de trein naar Nieuwerkerk aan den IJssel!
Gouda, meeste criminele stad uit die omgeving, veel overlast van reljongeren. ach als je er alleen maar bent te slapen is het nog te overzienquote:Op donderdag 3 december 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
omdat ...naja zoals hierboven. Woerden trekt me gewoon als stad totaal niet. Gouda heeft veel uitvalswegen en een heule mooie binnenstad
Heb 12 jaar in Gouda gewoont , ik ben blij dat ik daar niet meer hoef terug te keren. Bijna niemand raakt zijn koophuis kwijt , dit omdat de plaats zo verzuurd en verpest is , dit ondanks het mooie centrum.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Dat Domien dan niet kan ?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef T3hTommay het volgende:
Volgende week woensdag Kristel van 19:00 tot 22:00? Hmm. Wat zou dát betekenen voor Michiel...
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gouda, meeste criminele stad uit die omgeving, veel overlast van reljongeren. ach als je er alleen maar bent te slapen is het nog te overzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valt wel mee dusHilversum en Utrecht staan er zelfs nog boven
En Michiel zelf ook niet? Da's knapquote:Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat Domien dan niet kan ?
Jongens, dat betekent NIETS. Er is namelijk NIEMAND van de dj's die weet of hij/zij het Huis in gaat. Geloof dat eens voor de verandering. Ik kan niet, ik zit dan in Parijs.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
En Michiel zelf ook niet? Da's knapTwee weken vakantie. Wat zou dát betekenen..?!
Oké, ik houd al op
laat die mannen tochquote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jongens, dat betekent NIETS. Er is namelijk NIEMAND van de dj's die weet of hij/zij het Huis in gaat. Geloof dat eens voor de verandering. Ik kan niet, ik zit dan in Parijs.
Ik stem voor Queen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jongens, dat betekent NIETS. Er is namelijk NIEMAND van de dj's die weet of hij/zij het Huis in gaat. Geloof dat eens voor de verandering. Ik kan niet, ik zit dan in Parijs.
Zal wel even Maria Mena voor je aanvragenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh...Domien moet niet zulke leuke liedjes draaien
Neeeheee, Queen!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel even Maria Mena voor je aanvragen
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Katjing belastingdienst gaat even met terugwerkende kracht flink bedrag terugstorten die ik al maanden voorschoot
Maar, Queen!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens hoor, maar maar Maria Mena is hip en ze heeft een nieuwe single.
Feestuh
Vrouwlief riep gelijk , mag ik nieuwe tv kopen, dan kan ons bakbeest de huiskamer uitquote:
Prima!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrouwlief riep gelijk , mag ik nieuwe tv kopen, dan kan ons bakbeest de huiskamer uit
Denk dat ze dan midden op de vloer bevaltquote:Op donderdag 3 december 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prima!morgen direct naar de Saturn/Media Markt om een leuke tv te kopen
. En die zijn er genoeg!
Oja, dat moet je maar niet hebbenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat ze dan midden op de vloer bevalt. Ze wil een sony , dan bepaal ik wel welke 42inch het wordt. Ik denk dezelfde die Roel ook heeft.
Ik heb ze ontmoet.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Moke. Fuck, wat een briljante single weer! Als ik die misloop op Noorderslag dan ga ik huilen, ofzo..
Waar heb je ze ontmoet dan?? Live zijn ze soms kud, maar soms ook heel erg goed... Paar jaar terug @ Noorderslag schijnt het geweldig te zijn geweestquote:Op donderdag 3 december 2009 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ze ontmoet.
En ik vind ze kut live.
's Gravenhoffestival (hometown festivalletje eens per twee jaar hier) speelden ze, ik werkte daar.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar heb je ze ontmoet dan?? Live zijn ze soms kud, maar soms ook heel erg goed... Paar jaar terug @ Noorderslag schijnt het geweldig te zijn geweest.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de Justice remix. Domien, held!
JA!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa nog een keer Broodje Pakpao. De plaat is echt ge-wel-dig
Nou dat.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa nog een keer Broodje Bakpao. De plaat is echt ge-wel-dig
Wat aardig jaquote:Op donderdag 3 december 2009 21:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
's Gravenhoffestival (hometown festivalletje eens per twee jaar hier) speelden ze, ik werkte daar.
De gitarist heeft me zelfs lieverd genoemd.
Sorry, maar koude cola heerstquote:Maar ze waren vet irritant.We hadden geen koelkast afgezien van een busje dat buiten stond, dus er was geen koude cola. Vonden ze dat al helemaal raar. Moest ik ijsklontjes gaan halen bij het hotel vlakbij, dat gedaan. Stond de cola nog beneden (kleedkamer was boven), moest ik die nog gaan halen. Nou ja, moest niet, maar ze keken me aan alsof ik gek was toen ik aankwam met die kan ijsklontjes zonder de cola.
De kleedkamer was in het oude stadhuis waar geen koelkast was.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:45 schreef Sersjee het volgende:
Een festival zonder koude cola is dan ook raar.
Twee keer dezelfde plaat in 1 programmaquote:Op donderdag 3 december 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa nog een keer Broodje Bakpao. De plaat is echt ge-wel-dig
Kan best wezen, maar om daarover zo arrogant te gaan doen, nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat aardig ja
[..]
Sorry, maar koude cola heerst
Natuurlijk wel op den Broabantse manier hèquote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Wie is hier nou de snackbar. Gij of ik?![]()
Wie is hier nou de snackbar. Jij of ik?! Whahahaquote:Op donderdag 3 december 2009 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Twee keer dezelfde plaat in 1 programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |