Jongens, dat betekent NIETS. Er is namelijk NIEMAND van de dj's die weet of hij/zij het Huis in gaat. Geloof dat eens voor de verandering. Ik kan niet, ik zit dan in Parijs.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
En Michiel zelf ook niet? Da's knapTwee weken vakantie. Wat zou dát betekenen..?!
Oké, ik houd al op
laat die mannen tochquote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jongens, dat betekent NIETS. Er is namelijk NIEMAND van de dj's die weet of hij/zij het Huis in gaat. Geloof dat eens voor de verandering. Ik kan niet, ik zit dan in Parijs.
Ik stem voor Queen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jongens, dat betekent NIETS. Er is namelijk NIEMAND van de dj's die weet of hij/zij het Huis in gaat. Geloof dat eens voor de verandering. Ik kan niet, ik zit dan in Parijs.
Zal wel even Maria Mena voor je aanvragenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh...Domien moet niet zulke leuke liedjes draaien
Neeeheee, Queen!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel even Maria Mena voor je aanvragen
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Katjing belastingdienst gaat even met terugwerkende kracht flink bedrag terugstorten die ik al maanden voorschoot
Maar, Queen!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens hoor, maar maar Maria Mena is hip en ze heeft een nieuwe single.
Feestuh
Vrouwlief riep gelijk , mag ik nieuwe tv kopen, dan kan ons bakbeest de huiskamer uitquote:
Prima!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrouwlief riep gelijk , mag ik nieuwe tv kopen, dan kan ons bakbeest de huiskamer uit
Denk dat ze dan midden op de vloer bevaltquote:Op donderdag 3 december 2009 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prima!morgen direct naar de Saturn/Media Markt om een leuke tv te kopen
. En die zijn er genoeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |