Grappig dat mannen hun carrière voorrang mogen geven boven de relatie maar vrouwen niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ja, hallo ik zit hier druk bezig met CAD. Shear, sheer. Laat ook maar, ik laat me weer kennen zo
Nee maar wat ik er mee bedoelde was dat ik zelf ook erg druk ben met een baan en dat als ik thuis kom niet iemand wil vinden die zich meer zorgen maakt om werk dan om haar omgeving en daar bedoelde ik niet alleen mijzelf mee.
Grappig dat ik vrouwen ken die 100% voor hun carriere gaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Grappig dat mannen hun carrière voorrang mogen geven boven de relatie maar vrouwen niet.
Dus jij mag wel druk zijn met je baan en zij niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ja, hallo ik zit hier druk bezig met CAD. Shear, sheer. Laat ook maar, ik laat me weer kennen zo
Nee maar wat ik er mee bedoelde was dat ik zelf ook erg druk ben met een baan en dat als ik thuis kom niet iemand wil vinden die zich meer zorgen maakt om werk dan om haar omgeving en daar bedoelde ik niet alleen mijzelf mee.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Dus jij mag wel druk zijn met je baan en zij niet?
Ik heb door mijn werk vaak minder tijd voor mijn vriend, maar als we samen zijn heb ik meer dan genoeg aandacht voor hem hoor
Dat zei je wel, maar nu nuanceer je hetquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:57 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?Wat ik bedoel is dat als je thuiskomt er snel een magnetron maaltijd ingooit en weer verder gaat met je verslag tikken. Iets met de knop omzetten enzo. En daar zijn vrouwen over het algemeen minder goed in omdat ze zich meer betrokken voelen bij het werk. Althans, dat is mijn impressie.
Disclaimer: Prenzlauer is geen vrouwenhater of SGP-er die van mening is dat je in de keuken hoort. Je mag carriere maken en werken wat je wilt maar niet ten koste van je sociale omgeving.
PS
waar zijn de andere mannen, ik krijg nu alles over me heen![]()
Nou ja ik heb het in ieder geval niet zo bedoelt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:12 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Dat zei je wel, maar nu nuanceer je hetIk heb best wat avonden die wel zo zijn als jij schetst, dat brengt mijn baan met zich mee. Ik woon niet samen, dus mijn vriend heeft daar verder geen last van. Ik spreek met hem af als we beiden kunnen en ik probeer daar ook tijd voor vrij te maken. En op die dagen halen we gewoon lekker wat, kook ik lekker of kookt hij.
Amerikaanse vrouwen, man die lopen uren lang met een toon van 20 khz door te tetteren en alles is like...awesome, cute of adorable. Daarnaast vinden ze je superinteressant als je een accent hebtquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef laforest het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn moeilijk, te mannelijk in gedrag, willen laat kinderen, willen hun eigen achternaam na het trouwen, middelmatig qua schoonheid en DENKEN dat ze een eigen wil hebben.
American Women![]()
Owww en Ierse dikke tieten...![]()
Ja, jij zoekt dus gewoon een bimbo die zich de hele dag druk maakt om het huishouden, en om jouw voeten heen stofzuigt als je op de bank hangt na je zware dag.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Of... OH MY GOD.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:01 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Amerikaanse vrouwen, man die lopen uren lang met een toon van 20 khz door te tetteren en alles is like...awesome, cute of adorable. Daarnaast vinden ze je superinteressant als je een accent hebt
Kloptquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:01 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Amerikaanse vrouwen, en alles is like...awesome, cute of adorable. Daarnaast vinden ze je superinteressant als je een accent hebt
Jep of als ze me doll face noemt.quote:
Ik mis hier mate in het rijtje, maar dat is dan ook weer regio gebonden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep of als ze me doll face noemt.
Ze zegt ook vaak dude of fucking awesome.
Amerikaanse vrouwen hebben altijd zo'n fucking irritant nep-accent waar ik me kapot aan erger. In Hong Kong kom je ze steeds vaker tegen, want blijkbaar een populaire vakantieplek voor shoppende verwende amerikaanse snolletjes, maar jezus, als dat in de buurt zit krijg je spontaan zin om een vork in hun hoofd te jabbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef laforest het volgende:
American Women![]()
Owww en Ierse dikke tieten...![]()
Dan wisselen we het af neem ik aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:55 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Nou ja ik heb het in ieder geval niet zo bedoelt.
Anyway, wat nou als jullie ooit wel willen samenwonen?
Interesse?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:27 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, jij zoekt dus gewoon een bimbo die zich de hele dag druk maakt om het huishouden, en om jouw voeten heen stofzuigt als je op de bank hangt na je zware dag.
Kan jij toch ook niks aan doen?
Mate dat is voor Ozzies.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik mis hier mate in het rijtje, maar dat is dan ook weer regio gebonden.
Apart dat ze je nog geen fuck face heeft genoemd!
Vrouwen uit New York en Los Angeles hebben inderdaad een kutaccent, maar mijn geliefde komt uit Denver.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Amerikaanse vrouwen hebben altijd zo'n fucking irritant nep-accent waar ik me kapot aan erger. In Hong Kong kom je ze steeds vaker tegen, want blijkbaar een populaire vakantieplek voor shoppende verwende amerikaanse snolletjes, maar jezus, als dat in de buurt zit krijg je spontaan zin om een vork in hun hoofd te jabben
En is daar wat mis mee dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:27 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, jij zoekt dus gewoon een bimbo die zich de hele dag druk maakt om het huishouden, en om jouw voeten heen stofzuigt als je op de bank hangt na je zware dag.
Kan jij toch ook niks aan doen?
Of omdat de maatschappij je wijsmaakt dat je een carriere MOET nastreven en je anders mislukt bent. En dan kom je er na een paar jaar achter dat een carriere eigenlijk niets voorstelt en dat voor de kinderen zorgen ook gewoon fijn is. Maar dat mag niet in Nederland, de huisvrouw is een mislukking. Dit is off topic trouwens, al heeft het wel te maken met de (specifiek) Nederlandse vrouw.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:23 schreef Seven. het volgende:
Alsof vrouwen een carrière willen vanwege de competitie met hun man. Carrière wil je als vrouw omdat je iets hebt gevonden wat je enorm aanspreekt en waar je goed in wil worden. Doorgaans heeft het geen reet te maken met iemand af willen troeven in de relatie.
Ik ervaar het andersom hoor, mij wordt eerder kwalijk genomen dat ik nog geen kinderen heb en niet getrouwd ebn en zo op mijn 32e.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef Northside het volgende:
[..]
Of omdat de maatschappij je wijsmaakt dat je een carriere MOET nastreven en je anders mislukt bent. En dan kom je er na een paar jaar achter dat een carriere eigenlijk niets voorstelt en dat voor de kinderen zorgen ook gewoon fijn is. Maar dat mag niet in Nederland, de huisvrouw is een mislukking. Dit is off topic trouwens, al heeft het wel te maken met de (specifiek) Nederlandse vrouw.
Hoezo mis? Ik heb geen intenties om huisvrouw te worden, en mijn man om zijn pinpas dan wel creditcard te vragen als ik een keertje flink wil winkelen. Ik zorg wel dat ik mijn eigen schaapjes op het droge heb..quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:59 schreef laforest het volgende:
[..]
En is daar wat mis mee dan?
Kijk dat is er dus mis met Nederlandse vrouwen, ben blij dat je even een praktijk opmerking maakt.
En wie neemt jou dat dan kwalijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:05 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik ervaar het andersom hoor, mij wordt eerder kwalijk genomen dat ik nog geen kinderen heb en niet getrouwd ebn en zo op mijn 32e.
Misschien voelen de huisvrouwen het ook wel zo trouwens. Je moet vooral bij de middenmoot horen volgens mij: en 3 dagen in de week werken en daarnaast een traditioneel vrouwtje en moeder zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |