abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 17:29:17 #51
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75252998
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:17 schreef Feitosa het volgende:
Ik sprak laatst een vrouw van 43 o.i.d. en die vond dat de huidige jongere vrouwen te veeleisend zijn.
Inderdaad, als je ziet wat voor carričrewijven je allemaal tegenkomt.

Zulke vrouwen die op kosten van anderen hogerop komen moeten echt gestopt worden.

Verder heb ik het ook niet op vrouwen die hun 'vriendinnen' steunen ook al hebben die iets achter de ellebogen.
  donderdag 3 december 2009 @ 17:30:08 #52
111382 Ofyles2
pi_75253021
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Wat absurd, eigenlijk, te stellen dat er iets mis is met Nederlandse vrouwen. Dat bepaalde groepen vrouwen niet aan de persoonlijke voorkeur van een aantal users voldoen is toch nog geen reden om dan maar te stellen dat er iets mis is met Nederlandse vrouwen?
Co Adriaanse zou dit ook zeggen. Inderdaad een staaltje scorebordjournalistiek.
pi_75253076
nog een topic hierover vullen? Dacht dat deel 1 alles wel al erin had zitten, inclusief conclusie.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 18:05:41 #54
111382 Ofyles2
pi_75254201
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:31 schreef DarkElf het volgende:
nog een topic hierover vullen? Dacht dat deel 1 alles wel al erin had zitten, inclusief conclusie.
Sommige mensen weten gewoon niet van ophouden.
pi_75256016
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Inderdaad, als je ziet wat voor carričrewijven je allemaal tegenkomt.

Zulke vrouwen die op kosten van anderen hogerop komen moeten echt gestopt worden.
Wat is er mis met carričrevrouwen? En dat zij op kosten van anderen hoger op komen is niet zo heel gek in een male dominated wereldje.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:52:25 #56
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75269596
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:31 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb conclusie gemist (ik was weg sinds mijn laatste post ) Kun je em misschien voor me samenvatten?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:54:42 #57
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75269641
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Wat absurd, eigenlijk, te stellen dat er iets mis is met Nederlandse vrouwen. Dat bepaalde groepen vrouwen niet aan de persoonlijke voorkeur van een aantal users voldoen is toch nog geen reden om dan maar te stellen dat er iets mis is met Nederlandse vrouwen?
Hear hear
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_75269667
Buitenlandse vrouwen
Nederlandse vrouwen
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75274727
Nederlandse vrouwen hebben een grote bek, incluis moi
maar ja verder niks mis mee denk ik...
alhoewel, ze kunnen ONTZETTEND veeleisend zijn, zeker als ze (denken) er goed uit zien.
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:37:07 #60
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_75274786
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:34 schreef Some-Lady het volgende:
Nederlandse vrouwen hebben een grote bek, incluis moi
maar ja verder niks mis mee denk ik...
alhoewel, ze kunnen ONTZETTEND veeleisend zijn, zeker als ze (denken) er goed uit zien.
En bij sommige vrouwen is dat ook echt het enige wat ze te bieden hebben. Wel zo arrogant als ik weet niet wat omdat ze er een beetje goed uit zien. Maar voor de rest voegen ze niets toe.
Respect to the man in the ice cream van !
pi_75275346
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Kieswiel het volgende:

[..]

Ja.
De vrouwelijke arrogantie uit zich trouwens ook in het idee dat je als vrouw elke man wel kan verleiden. Je laat een beetje tiet zien en de man ligt kwijlend aan je voeten. Ik zeg niet dat mannen minderwaardig zíjn, maar ik denk dat veel vrouwen dat bewust of onbewust wel denken.
Misschien wel, en ik vind dat niet zo gek. ff een raar voorbeeld, ik heb een vriend, en das echt een lieve jongen, vind alles goed, kortom, hij laat over zich heenlopen. En ik merk in ons vriendschappelijk contact in onze vriendengroep, dat we hem (ONBEWUST) vaak dingen laten regelen omdat ie toch geen nee zegt. Dat heb je als je zo;n karakter heb. Wat ik hiermee wil zeggen, is dat dit soort mannen als jij omschrijft, zichzelf een beetje in deze positie plaatsen, want het IS gewoon zo dat als je bijvoorbeeld een ruimte binnenloopt met 100 mannen die aan het werk zijn, en je laat 1 tiet zien, is inderdaad 95% afgeleid en minder geconcentreerd (die andere 5% is homo)
Gebeurt het andersom, dan zullen die 100 vrouwen wel even giegelen, maar ze zullen niet gelijk hormonaal afgeleid raken.
Dus wie is hier nou het zwakkere geslacht
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:55:35 #62
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_75275351
t lijkt hier de 2de kamer wel... Politiek correct tot op t bot waar niks gezegd mag worden wat eventueel voor verbetering zou kunnen zorgen... Iets ten behoeve van de wensen van de andere sekse, en dat wellicht zou kunnen helpen met issues die het algehele (zelf)beeld niet ten goede komen...

Er is niets mis, en als je denkt dat er iets verbeterd kan worden dan ligt dat aan jezelf... De algemeen geaccepteerde perfecte oplossing schijnbaar waar elk dialoog vermeden dient te worden... fan-friggin-tastic..

In principe is heel dit topic dus overbodig...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_75275470
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:55 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Misschien wel, en ik vind dat niet zo gek. ff een raar voorbeeld, ik heb een vriend, en das echt een lieve jongen, vind alles goed, kortom, hij laat over zich heenlopen. En ik merk in ons vriendschappelijk contact in onze vriendengroep, dat we hem (ONBEWUST) vaak dingen laten regelen omdat ie toch geen nee zegt. Dat heb je als je zo;n karakter heb. Wat ik hiermee wil zeggen, is dat dit soort mannen als jij omschrijft, zichzelf een beetje in deze positie plaatsen, want het IS gewoon zo dat als je bijvoorbeeld een ruimte binnenloopt met 100 mannen die aan het werk zijn, en je laat 1 tiet zien, is inderdaad 95% afgeleid en minder geconcentreerd (die andere 5% is homo)
Gebeurt het andersom, dan zullen die 100 vrouwen wel even giegelen, maar ze zullen niet gelijk hormonaal afgeleid raken.
Dus wie is hier nou het zwakkere geslacht
QFT, mijn cortex sluit kort als ik een paar borsten zie
Doe eens lief!
pi_75275483
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]
Je hebt er echter ook heel veel bijzitten die juist totaal geen zelfverzekerdheid hebben, of misplaatste zelfverzekerdheid, en daarom een gigantische arrogante 'air' aannemen om maar vooral zelfverzekerd over te komen.

Zelfverzekerde mensen zijn heel fijn. Arrogante mensen vinden het vaak nodig om tegen andere te schoppen op een 'nare' denigrerende manier.

Zelfverzekerde mensen kunnen ook schoppen, maar dan op een wat eerlijkere en beter onderbouwde manier. Die kunnen anderen gewoon met argumenten terug op hun plaats zetten.
inderdaad, zelfverzekerde mensen hebben niet de behoefte om andere mensen neer te halen om zichzelf beter te voelen. Arrogantie is daarom ook altijd misplaatst, want je vertoont alleen arrogant gedrag om iets te verstoppen. Zovan 'kijk nou, die ander daar, die heeft zooooooooooveeel negatieve punten, kijk ernaar kijk ernaar, dan zie je die van mij niet' is eigelijk het enige wat uit dat soort mensen komt.
pi_75278916
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:

Verklaar u nader?
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:41:04 #66
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75279015
Ik denk dat hij bedoelt 'TEN koste van anderen', oftewel die figuren die achter de rug om roddelen en collega's zwartmaken en de eer opstrijken van het werk van anderen, en zichzelf omhoog slijmen etc etc.

De typische bitcherige teamleidster, zeg maar...
pi_75279153
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:41 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt 'TEN koste van anderen', oftewel die figuren die achter de rug om roddelen en collega's zwartmaken en de eer opstrijken van het werk van anderen, en zichzelf omhoog slijmen etc etc.

De typische bitcherige teamleidster, zeg maar...
Ja, maar dat staat toch helemaal buiten het synoniem "carriere vrouw"?
Ik heb zulke acties namelijk nog nooit uitgevoerd.

Kan ook niet, zit alleen met 3 mannen
pi_75279287
Ja, grappig wel, dat carrierevrouw zo synoniem staat voor negativiteit voor sommige mannen. Het betekent toch slechts dat je waarde hecht aan je werk en ambitieus bent?
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:15:18 #69
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_75280133
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:49 schreef ripley1 het volgende:
Ja, grappig wel, dat carrierevrouw zo synoniem staat voor negativiteit voor sommige mannen. Het betekent toch slechts dat je waarde hecht aan je werk en ambitieus bent?
Veel vrouwen kunnen daar alleen niet mee omgaan helaas
Respect to the man in the ice cream van !
pi_75280279
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:49 schreef ripley1 het volgende:
Het beeld wat ik krijg bij een 'carrierevrouw' is dat ze altijd zich zelf wilt bewijzen en hun werk niet kunnen loslaten. En ik heb geen zin in een competitie binnen een relatie Maar dit is denk ik geslachts onafhankelijk

'Nee schat, even dit afmaken.' The shear horror
Doe eens lief!
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:23:50 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75280475
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:18 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Het beeld wat ik krijg bij een 'carrierevrouw' is dat ze altijd zich zelf wilt bewijzen en hun werk niet kunnen loslaten. En ik heb geen zin in een competitie binnen een relatie Maar dit is denk ik geslachts onafhankelijk

Alsof vrouwen een carričre willen vanwege de competitie met hun man. Carričre wil je als vrouw omdat je iets hebt gevonden wat je enorm aanspreekt en waar je goed in wil worden. Doorgaans heeft het geen reet te maken met iemand af willen troeven in de relatie.
Resistance is futile.
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:25:01 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75280523
quote:

[..]

Een vrouw die je taalfouten verbetert, vind je dat net zo erg?
The love you take is equal to the love you make.
pi_75280587
quote:

[..]

Ik ben persoonlijk heel veel bezig met mijn werk, ook in het weekend en 's avonds. Dat heeft werkelijk niks te maken met concurrentie in mijn relatie hoor.
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:27:36 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75280613
Ik vermoed dat hij bedoelt dat de aandacht dan naar het werk toegaat en niet naar hem.
The love you take is equal to the love you make.
pi_75281268
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een vrouw die je taalfouten verbetert, vind je dat net zo erg?
Ja, hallo ik zit hier druk bezig met CAD. Shear, sheer. Laat ook maar, ik laat me weer kennen zo
Nee maar wat ik er mee bedoelde was dat ik zelf ook erg druk ben met een baan en dat als ik thuis kom niet iemand wil vinden die zich meer zorgen maakt om werk dan om haar omgeving en daar bedoelde ik niet alleen mijzelf mee.
Doe eens lief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')