abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 21:20:29 #226
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_75261175
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:11 schreef RAVW het volgende:

[..]

geen van de eigenschappen die jij noem bezit ik hoor
Maar oke zo als ik zo vaak zeg: Je krijgt wat je verdien

Als je zelf geen respect heb zal je het ook nooit krijgen ....
Nee je denkt dat je die eigenschappen niet heb omdat je onwetend bent.

Ik bedoelde het ook niet zo serieus hoor, ook al zijn veel mensen en vooral mannen wel zo.
pi_75262450
tvp
pi_75266193
Ik ben zelf buitenlands.. wat ik vaak bij nederlandse mannen heb; ik vind ze vaak te burgerlijk.
Ik ben prettig gestoord, spontaan, uitbundig ed. en nederlandse mannen kunnen dat gewoon niet aan heb ik het gevoel
An apple a day keeps the doctor away. But if the doctor is cute, screw the fruit!
pi_75267518
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Fidelity het volgende:
Ik ben zelf buitenlands.. wat ik vaak bij nederlandse mannen heb; ik vind ze vaak te burgerlijk.
Ik ben prettig gestoord, spontaan, uitbundig ed. en nederlandse mannen kunnen dat gewoon niet aan heb ik het gevoel

dat is exact wat er mis is met vrouwen: ze vinden zichzelf zo interessant
  donderdag 3 december 2009 @ 23:47:30 #230
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75267634
Ik ben een man en een vreselijk mens.

Ik heb de zachte hand van een vrouw nodig om weer 'heel' te worden.
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:50:20 #231
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75267725
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:44 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Misverstand, vrouwen zijn dodelijk saai. Ze hebben slechts een paar pluspunten, als het meezit.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75267784
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:50 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Misverstand, vrouwen zijn dodelijk saai. Ze hebben slechts een paar pluspunten, als het meezit.

en jij moet een cursus begrijpend lezen
pi_75268025
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:44 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Volgens mij vat jij mij verkeerd op
Ik vind mezelf helemaal niet interessant, maar ik merk gewoon dat de meeste nederlandse mannen meer burgerlijk zijn.

Dat is toch niet eens zo'n hele erge belediging?
An apple a day keeps the doctor away. But if the doctor is cute, screw the fruit!
pi_75268204
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:59 schreef Fidelity het volgende:

[..]

Ik vind mezelf helemaal niet interessant, maar ik merk gewoon dat de meeste nederlandse mannen meer burgerlijk zijn.

quote:
Ik ben prettig gestoord, spontaan, uitbundig ed.
pi_75268336
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:06 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

[..]

Kerel, zo bedoel ik het dan toch niet. Het gaat erom dat ik Nederlandse mannen te burgerlijk vind
pi_75268542
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef Fidelity het volgende:

[..]

Kerel, zo bedoel ik het dan toch niet. Het gaat erom dat ik Nederlandse mannen te burgerlijk vind
je vindt jezelf te interessant voor een Nederlandse man
pi_75268630
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:16 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

je vindt jezelf te interessant voor een Nederlandse man
Dit is echt een nutteloze discussie hahahaha
Maar nee, dat vind ik echt niet.
pi_75268686
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:18 schreef Fidelity het volgende:

[..]

Dit is echt een nutteloze discussie hahahaha
Maar nee, dat vind ik echt niet.

ok

discussiėren met een meisje is natuurlijk sowieso nutteloos, blij dat je dat zelf inziet
pi_75268722
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:20 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ok

discussiėren met een meisje is natuurlijk sowieso nutteloos, blij dat je dat zelf inziet
Hahahaha ja zo ver was ik al wel.
pi_75268791
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:59 schreef Fidelity het volgende:

[..]

Maar is dat niet ook een beetje een vooroordeel? Ik merk het bijv. ook bij mijn schoonfamilie: blanke nederlanders zijn saai, gierig, ze kunnen niet dansen. Worden heel veel grappen over gemaakt, terwijl ze geen of maar een paar blanke vrienden hebben, en er dus niet echt zoveel over kunnen weten.
Beetje zoals mensen hier op Fok! over allochtonen praten zeg maar.

Ik heb vrij veel vrienden van verschillende afkomsten en ik kan nu niet direct zeggen dat ik de blanke jongens zo saai vindt (sterker nog: dat is mn harde kern groep om mee naar de tittybar te gaan lol), alleen zijn ze mss iets minder uitbundig (nuchter ). Maar iemand die niet zo extravert is, is niet per definitie saai of burgerlijk imo
pi_75268883
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:23 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Maar is dat niet ook een beetje een vooroordeel? Ik merk het bijv. ook bij mijn schoonfamilie: blanke nederlanders zijn saai, gierig, ze kunnen niet dansen. Worden heel veel grappen over gemaakt, terwijl ze geen of maar een paar blanke vrienden hebben, en er dus niet echt zoveel over kunnen weten.
Beetje zoals mensen hier op Fok! over allochtonen praten zeg maar.

Ik heb vrij veel vrienden van verschillende afkomsten en ik kan nu niet direct zeggen dat ik de blanke jongens zo saai vindt (sterker nog: dat is mn harde kern groep om mee naar de tittybar te gaan lol), alleen zijn ze mss iets minder uitbundig (nuchter ). Maar iemand die niet zo extravert is, is niet per definitie saai of burgerlijk imo
Ja het hoeft ook niet gelijk een nadeel te zijn, maar het botst wel.. ik ben altijd van het gek doen, veel praten etc. etc. en Nederlandse mannen ja...die kunnen het niet aan lijkt het wel Ze zijn veel meer nuchter, burgerlijk (maar dit is ook een positieve eigenschap!) en dan denk ik dat ze beter een wat rustiger persoon nodig hebben dan zo'n druk meisje
pi_75268904
ik heb gister nog naakt de vogeltjesdans gedaan in een overvolle discotheek

ik bedoel maar
pi_75268982
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:25 schreef Fidelity het volgende:

[..]

Ja het hoeft ook niet gelijk een nadeel te zijn, maar het botst wel.. ik ben altijd van het gek doen, veel praten etc. etc. en Nederlandse mannen ja...die kunnen het niet aan lijkt het wel Ze zijn veel meer nuchter, burgerlijk (maar dit is ook een positieve eigenschap!) en dan denk ik dat ze beter een wat rustiger persoon nodig hebben dan zo'n druk meisje
Wil je trouwen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75268996
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:26 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb gister nog naakt de vogeltjesdans gedaan in een overvolle discotheek

ik bedoel maar
Hahaha het zijn natuurlijk ook niet alle Nederlandse mannen! Ken zelfs een Nederlandse jongen die zo gek als een deur is, super spontaan etc maar over het algemeen valt het tegen
pi_75269042
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wil je trouwen?
Hahaha ja hoor!
pi_75269090
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:31 schreef Fidelity het volgende:

[..]

Hahaha ja hoor!
Alleen als jij in flamencojurk gaat en ik in mijn Toreropak in Sevilla.

Wijn, bier, feest, vrienden, flamenco, lekker eten en zon.

Kleine moeite, groot plezier.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_75269204
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:31 schreef Fidelity het volgende:

[..]

Hahaha ja hoor!
dan doe ik op de bruiloft naakt de vogeltjesdans
pi_75269227
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:38 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

dan doe ik op de bruiloft naakt de vogeltjesdans
De romantiek van de Nederlandse man?

pi_75269257
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De romantiek van de Nederlandse man?

volgens mij ben jij er op die dag voor de romantiek en ik voor het entertainment
pi_75269284
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

volgens mij ben jij er op die dag voor de romantiek en ik voor het entertainment
Dan huur ik wel een flamencodanseres en een stel mariachi's.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')