Nee je denkt dat je die eigenschappen niet heb omdat je onwetend bent.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
geen van de eigenschappen die jij noem bezit ik hoor
Maar oke zo als ik zo vaak zeg: Je krijgt wat je verdien
Als je zelf geen respect heb zal je het ook nooit krijgen ....
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Fidelity het volgende:
Ik ben zelf buitenlands.. wat ik vaak bij nederlandse mannen heb; ik vind ze vaak te burgerlijk.
Ik ben prettig gestoord, spontaan, uitbundig ed. en nederlandse mannen kunnen dat gewoon niet aan heb ik het gevoel
Misverstand, vrouwen zijn dodelijk saai. Ze hebben slechts een paar pluspunten, als het meezit.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:44 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat is exact wat er mis is met vrouwen: ze vinden zichzelf zo interessant
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:50 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Misverstand, vrouwen zijn dodelijk saai. Ze hebben slechts een paar pluspunten, als het meezit.
Volgens mij vat jij mij verkeerd opquote:Op donderdag 3 december 2009 23:44 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat is exact wat er mis is met vrouwen: ze vinden zichzelf zo interessant
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:59 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Volgens mij vat jij mij verkeerd op
Ik vind mezelf helemaal niet interessant, maar ik merk gewoon dat de meeste nederlandse mannen meer burgerlijk zijn.
Dat is toch niet eens zo'n hele erge belediging?
quote:Ik ben prettig gestoord, spontaan, uitbundig ed.
Kerel, zo bedoel ik het dan toch niet.quote:
je vindt jezelf te interessant voor een Nederlandse manquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Kerel, zo bedoel ik het dan toch niet.Het gaat erom dat ik Nederlandse mannen te burgerlijk vind
Dit is echt een nutteloze discussie hahahahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je vindt jezelf te interessant voor een Nederlandse man
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:18 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Dit is echt een nutteloze discussie hahahaha![]()
Maar nee, dat vind ik echt niet.
Hahahaha ja zo ver was ik al wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:20 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ok
discussiėren met een meisje is natuurlijk sowieso nutteloos, blij dat je dat zelf inziet
Maar is dat niet ook een beetje een vooroordeel? Ik merk het bijv. ook bij mijn schoonfamilie: blanke nederlanders zijn saai, gierig, ze kunnen niet dansen. Worden heel veel grappen over gemaakt, terwijl ze geen of maar een paar blanke vrienden hebben, en er dus niet echt zoveel over kunnen weten.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:59 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Volgens mij vat jij mij verkeerd op
Ik vind mezelf helemaal niet interessant, maar ik merk gewoon dat de meeste nederlandse mannen meer burgerlijk zijn.
Dat is toch niet eens zo'n hele erge belediging?
Ja het hoeft ook niet gelijk een nadeel te zijn, maar het botst wel.. ik ben altijd van het gek doen, veel praten etc. etc. en Nederlandse mannen ja...die kunnen het niet aan lijkt het welquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:23 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Maar is dat niet ook een beetje een vooroordeel? Ik merk het bijv. ook bij mijn schoonfamilie: blanke nederlanders zijn saai, gierig, ze kunnen niet dansen. Worden heel veel grappen over gemaakt, terwijl ze geen of maar een paar blanke vrienden hebben, en er dus niet echt zoveel over kunnen weten.
Beetje zoals mensen hier op Fok! over allochtonen praten zeg maar.
Ik heb vrij veel vrienden van verschillende afkomsten en ik kan nu niet direct zeggen dat ik de blanke jongens zo saai vindt (sterker nog: dat is mn harde kern groep om mee naar de tittybar te gaan lol), alleen zijn ze mss iets minder uitbundig (nuchter). Maar iemand die niet zo extravert is, is niet per definitie saai of burgerlijk imo
Wil je trouwen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:25 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja het hoeft ook niet gelijk een nadeel te zijn, maar het botst wel.. ik ben altijd van het gek doen, veel praten etc. etc. en Nederlandse mannen ja...die kunnen het niet aan lijkt het welZe zijn veel meer nuchter, burgerlijk (maar dit is ook een positieve eigenschap!) en dan denk ik dat ze beter een wat rustiger persoon nodig hebben dan zo'n druk meisje
Hahaha het zijn natuurlijk ook niet alle Nederlandse mannen! Ken zelfs een Nederlandse jongen die zo gek als een deur is, super spontaan etcquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:26 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb gister nog naakt de vogeltjesdans gedaan in een overvolle discotheek
ik bedoel maar
Hahaha ja hoor!quote:
Alleen als jij in flamencojurk gaat en ik in mijn Toreropak in Sevilla.quote:
De romantiek van de Nederlandse man?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:38 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dan doe ik op de bruiloft naakt de vogeltjesdans
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De romantiek van de Nederlandse man?
Dan huur ik wel een flamencodanseres en een stel mariachi's.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
volgens mij ben jij er op die dag voor de romantiek en ik voor het entertainment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |