abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 17:26:18 #201
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75252925
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:04 schreef Taurus het volgende:
Dat van dat voetbal en auto's vind ik echter niet zo gek, ik vind het ook niet aantrekkelijk als een man opeens heel uitgebreid over kleding gaat praten of winkelen, of gevoelens, of andere typische cliché meisjes dingen. Mannen en vrouwen zijn nou eenmaal anders, dat is wel iets om te accepteren.
Haha, ja dat is wel een beetje waar ja. Maar ja, ik vind auto's, voetbal en bier gewoon . Mijn moeder ook trouwens, dus heb het wel een beetje van huis uit meegekregen. Maar het is niet zo dat ik een halve vent ben, ofzo . Ben erg ladylike, alleen niet zo'n meisje meisje muts , die gaat pruilen als ze d'r zin niet krijgt, of d'r nagel breekt .

Gelukkig konden mijn exvriendjes dat juist ook wel waarderen ja, maar volgens mij kicken de meeste mannen toch wel een beetje op meisje meisjes.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  donderdag 3 december 2009 @ 17:28:05 #202
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75252975
Het is mijn ervaring dat vrouwen zich ongemakkelijk voelen wanneer ze een oprecht en goed verwoord een compliment krijgen van me, en dat ik juist meer interactie krijg door ze op een scherpe en oprechte manier onderuit te halen.

En dat terwijl ik graag complimenten geef, maar dan gaan de desbetreffende vrouwen altijd vreemd doen. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring, geen generalisatie naar alle Nederlandse vrouwen toe.

Oh, en Nederlandse mannen hebben een te grote mond, en ontbreekt het relatief vaak aan verfijning.
  donderdag 3 december 2009 @ 17:28:55 #203
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_75252990
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:26 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Haha, ja dat is wel een beetje waar ja. Maar ja, ik vind auto's, voetbal en bier gewoon . Mijn moeder ook trouwens, dus heb het wel een beetje van huis uit meegekregen. Maar het is niet zo dat ik een halve vent ben, ofzo . Ben erg ladylike, alleen niet zo'n meisje meisje muts , die gaat pruilen als ze d'r zin niet krijgt, of d'r nagel breekt .

Gelukkig konden mijn exvriendjes dat juist ook wel waarderen ja, maar volgens mij kicken de meeste mannen toch wel een beetje op meisje meisjes.
Ik denk dat dat wel meevalt. Zo'n typisch meisje meisje als je nu beschrijft zijn vaak van die blonde snollen die inderdaad janken als een nagel breekt. Erg leuk voor een avondje maar dat neem je niet mee naar je ouders. Dan zoek je neem ik aan toch wat meer inhoud.
Dan is het best leuk dat je over auto's, voetbal of bier kunt praten imo
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 3 december 2009 @ 17:33:38 #204
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75253153
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:28 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Zo'n typisch meisje meisje als je nu beschrijft zijn vaak van die blonde snollen die inderdaad janken als een nagel breekt. Erg leuk voor een avondje maar dat neem je niet mee naar je ouders. Dan zoek je neem ik aan toch wat meer inhoud.
Dan is het best leuk dat je over auto's, voetbal of bier kunt praten imo

Ja, beter dan over je chihuahua
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  donderdag 3 december 2009 @ 17:38:10 #205
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75253326
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Dit is exact wat ik irritant vind aan mannen! En Nederlandse mannen doen dat absoluut ook hoor, is mijn ervaring. Ik weet bijv. echt veel van auto's en voetbal, altijd veel meer van geweten dan mijn vriendjes, die daar eigenlijk helemaal niet zo in geinteresseerd waren. TOTDAT ze opeens 'als mannen onder elkaar' waren en dat opeens wel zogenaamd liepen te pimpen automodellen, of voetbal. Als je dan als vrouw je mening zegt, wordt je echt aangekeken van; muts, wat weet jij nou. Of ze negeren je gewoon volkomen,want als vrouw weet je bij voorbaat al minder erover!
Kan daar echt kwaad van worden. Mijn vader doet dat ook altijd. Wij zijn allebei heel erg autogek, maar met mij kan hij het het daar gewoon nooit over hebben. Maar als er een vriend van mij bij is, dan praten ze over niks anders .

Mannen willen gewoon dat vrouwen niet zo zijn als zij. Hun vrouw mag niet dom zijn, maar moet wel minder intelligent zijn dan hij. Ze mag ook geen hogere functie hebben, of meer geld verdienen, want dat schaadt hun ego .

Daarnaast zijn mannen over het algemeen erg simpel. Ik bedoel, je hoeft als vrouw je tieten maar vooruit te steken, een pruillipje te trekken, of met je blonde lokjes voor hun neus te zwaaien en je hebt ze in de pocket. Spontaan doen ze alles voor je ! Te easy, naar mijn mening.

En nee, niet alle mannen zijn natuurlijk zo, maar echt wel een hele hoop.
Goeie post, ik kan me hier wel in vinden, vooral de laatste twee alinea's. Alleen zijn het allemaal geen typische Nederlandse trekjes.

Als toevoeging nog, mannen verwachten dat hun partner redelijk inschikkelijk is. Mannen passen doorgaans hun doelen véél minder aan dan vrouwen als ze met elkaar in een relatie zijn. Vrouwen hebben van nature de neiging om eerder hun plannen en sociale leven op een zijspoor te zetten voor een man. Mannen maken daar onbewust gebruik van omdat het als mannelijk ervaren wordt om plannen en doelen te realiseren. Wat weer niet wil zeggen dat vrouwen dat helemaal niet doen, maar ze realiseren eerder doelen in dienst van een relatie. Bottom line: veel vrouwen zouden hun leven waarschijnlijk anders in richten buiten relaties. Ik heb de indruk dat mannen hun doelen niet of niet zo vaak wijzigen omdat ze ineens in een relatie zitten, maar kan ook zijn dat ik de plank totaal mis sla.

Maar ook dit is een universeel gegeven.
Resistance is futile.
  donderdag 3 december 2009 @ 17:40:12 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75253387
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:26 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Meisjemeisjes zijn geen bedreiging voor een man. Meisjemeisjes bevestigen hun eigen mannelijkheid.
Resistance is futile.
  donderdag 3 december 2009 @ 17:43:18 #207
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75253475
Sommige vrouwen begrijpen mannen overduidelijk echt niet, dat is duidelijk
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 3 december 2009 @ 17:46:18 #208
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75253573
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:43 schreef kingmob het volgende:
Sommige vrouwen begrijpen mannen overduidelijk echt niet, dat is duidelijk
Moet ik me aangesproken voelen? Zo ja: ik probeer alleen maar te verwoorden hoe ik het als vrouw ervaar (m.b.t. relaties en doelen realiseren). Maar meisjemeisjes en bedreiging staat wel als een paal boven water. De mannen die dat zelf niet zo ervaren, zijn ook doorgaans het type die zich vrij snel bedreigd voelen door een dominante(re) vrouw.
Resistance is futile.
pi_75253576
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Goeie post, ik kan me hier wel in vinden, vooral de laatste twee alinea's. Alleen zijn het allemaal geen typische Nederlandse trekjes.

Als toevoeging nog, mannen verwachten dat hun partner redelijk inschikkelijk is. Mannen passen doorgaans hun doelen véél minder aan dan vrouwen als ze met elkaar in een relatie zijn. Vrouwen hebben van nature de neiging om eerder hun plannen en sociale leven op een zijspoor te zetten voor een man. Mannen maken daar onbewust gebruik van omdat het als mannelijk ervaren wordt om plannen en doelen te realiseren. Wat weer niet wil zeggen dat vrouwen dat helemaal niet doen, maar ze realiseren eerder doelen in dienst van een relatie. Bottom line: veel vrouwen zouden hun leven waarschijnlijk anders in richten buiten relaties. Ik heb de indruk dat mannen hun doelen niet of niet zo vaak wijzigen omdat ze ineens in een relatie zitten, maar kan ook zijn dat ik de plank totaal mis sla.

Maar ook dit is een universeel gegeven.
Maar daar hebben die vrouwen toch ook zelf controle op?
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 3 december 2009 @ 17:54:04 #210
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75253787
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:28 schreef EviL_AleX het volgende:
Het is mijn ervaring dat vrouwen zich ongemakkelijk voelen wanneer ze een oprecht en goed verwoord een compliment krijgen van me, en dat ik juist meer interactie krijg door ze op een scherpe en oprechte manier onderuit te halen.
Is mij ook wel eens opgevallen bij mezelf. Een gevatte discussie die gelijk opgaat, daar lopen volgens mij veel vrouwen wel warm voor. Complimenten ervaar ik ook vrij vaak als onoprecht. Maar dat is niet zozeer omdat ik aan mezelf twijfel, maar omdat de man in kwestie me niet aanstaat. Complimenten, meestal vind ik dat zo nietszeggend en hol. Een leuke discussie (dus nooit beledigend) zie ik vaker als een gesprek met inhoud, en ik ervaar zulke gesprekspartners ook bijna allemaal als intelligent.
quote:
En dat terwijl ik graag complimenten geef, maar dan gaan de desbetreffende vrouwen altijd vreemd doen. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring, geen generalisatie naar alle Nederlandse vrouwen toe.

Oh, en Nederlandse mannen hebben een te grote mond, en ontbreekt het relatief vaak aan verfijning.
Misschien ervaren die vrouwen jouw complimentjes als een verleidingspoging. Nederlanders zijn inderdaad totaal niet subtiel. In het buitenland ontgaan mij ook veel nuances, soms zeer irritant.
Resistance is futile.
  donderdag 3 december 2009 @ 17:56:26 #211
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75253883
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:46 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar daar hebben die vrouwen toch ook zelf controle op?
Ja, klopt. Daarom zeg ik ook dat het er van nature ook in zit, vrouwen zijn per definitie inschikkelijker dan mannen. Mannen zijn van nature ambitieuzer dan vrouwen. En de vrouwen die wél hun eigen plan trekken, zijn dan over het algemeen weer bedreigender voor mannen.
Resistance is futile.
pi_75254055
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:

En ik ga ook wat minder reageren, want heb geen zin om (bijna) de enige klagende zure vrouw in mijn topic te zijn!
Je hebt gewoon duidelijk gemaakt dat er veel minder klagende zure vrouwen zijn dan klagende zure mannen.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:07:24 #213
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75254250
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:25 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Metroseksueel bestaat niet, dat zijn gewoon verkapte homo's
Denkfout.

Niet alle homo's zijn metro's en niet alle metro's zijn homo's.

Wat wel vaststaat is dat ik metro's erger vind dan homo's. Dan kun je net zo hetero zijn, maar je bent gewoon verwijfd.
pi_75257418
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat weet jij er nou van, jij bent een man.
Ja, wat weten mannen nou van mannenhumor!
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_75257799
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Moet ik me aangesproken voelen? Zo ja: ik probeer alleen maar te verwoorden hoe ik het als vrouw ervaar (m.b.t. relaties en doelen realiseren). Maar meisjemeisjes en bedreiging staat wel als een paal boven water. De mannen die dat zelf niet zo ervaren, zijn ook doorgaans het type die zich vrij snel bedreigd voelen door een dominante(re) vrouw.
Maar ik hou juist heel erg van dominante vrouwen, die dan weer wel heel erg vrouwelijk zijn. Femme fatale typjes. Aan de andere kant hou ik ook wel van danes die kunnen gamen En voetbal, daar geef ik geen hol om, en ik kan dan ook geen een drie spelers opnoemen van het elftal. Het enige wat ik van auto's weet is dat ik oldtimers mooi vind, maar ik ken er geneen. Ik zit al elf jaar op toneel, heb m'n rijbewijs niet omdat ik auto's te snel vind gaan, heb als sport alleen tennis en zwemmen gedaan (dus geen voetbal of rugby) en heb het niet continu over neuken. Maar er is niemand die me kent die mij ervan zou verdenken homo te zijn.

Alle mannen die in voetbalshirts, bier drinkend (bier is wel lekker) en shag rokend over hun "wijven" staan te lullen, en mij als faggot zien omdat ik liever in 'n artyfarty club een half filosofisch gesprek heb, ze krijgen de tering maar. Ik heb toch meer vrouwen dan zij

En zo zijn mijn vrienden ook. Dus er moeten genoeg mannen zijn die hier buiten de boord vallen

Ik ken dan ook alleen maar leuke Nederlandse vrouwen en meisjes
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  donderdag 3 december 2009 @ 20:07:55 #216
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_75258308
pppff Wat een walgelijk topic dit .. geen van de dames of heren zie ik praten over de basis van een goede relatie praten, zo wel vriendschappelijk of een vaste relatie.
Het is altijd wel een afkeer tegen de andere..
Waar is het respect gebleven.
Want dat mis ik heel vaak bij beide kanten.
Hier even een stukje over hoe of wat en waar het vaak ook in fout gaat .

In een gezonde relatie is zowel plaats voor het `wij` als voor het ´ik´ van beide partners afzonderlijk. Het is niet zo dat er geen "ik" meer mag zijn en alleen maar "wij", wat je soms hoort. Elke partner heeft eigen ruimte nodig binnen de relatie. Meningsverschillen horen bij relaties maar horen op basis van gelijkwaardigheid te worden opgelost met respect voor ieders mening. Je leunt op elkaar als het nodig en dat wisselt elkaar af. Als de verhoudingen scheef zijn en de ene partner voornamelijk op andere leunt, onstaat een afhankelijkheid (met claimgedrag) die niet gezond is voor beide. Het hoort bij een goede relatie dat je elkaar steunt en helpt maar als dit structureel en/of eenzijdig gebeurd, dan geeft dit op termijn problemen binnen de relatie. Je bent niet verantwoordelijk voor het welzijn van je partner en je hebt ook niet het recht te eisen van je partner dat hij ten alle tijden jouw welzijn verbetert. Elkaar steunen waar je kunt en geven wat je wilt geven. Steun en aandacht eis je niet maar krijg je!
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_75259187
Wat is er mis met gamers

We zeuren niet, omdat we game
We gaan niet in discussies, omdat we game
We gaan niet uit, omdat we game
We zijn anti sociaal, omdat we game
We zuipen niet, omdat we game ( je moet je concentratie behouden)
We zijn niet polygaam, omdat we game
We praten haast niet en maak ook haast geen grappen, omdat we game

We komen alleen achter onze console of computer vandaan als we moeten schijten, pissen of neuken. Dus ga voor een gamer
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_75259420
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:42 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ja, wat weten mannen nou van mannenhumor!
Nee, wat weten mannen nou van wat wij vrouwen grappig vinden!
pi_75259591
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef otacon het volgende:
Wat is er mis met gamers

We zeuren niet, omdat we game
We gaan niet in discussies, omdat we game
We gaan niet uit, omdat we game
We zijn anti sociaal, omdat we game
We zuipen niet, omdat we game ( je moet je concentratie behouden)
We zijn niet polygaam, omdat we game
We praten haast niet en maak ook haast geen grappen, omdat we game

We komen alleen achter onze console of computer vandaan als we moeten schijten, pissen of neuken. Dus ga voor een gamer
Ik ben ook flieft op een gamert, hoor. Ik ben het niet eens met al die punten, maar er is op zich niets mis met jongens die games spelen. Zo lang ze ook nog naar mij omkijken ten minste, dan is het helemaal in orde. Ze moeten niet 24/7 achter die computer zitten als ik bij ze ben natuurlijk. En ik hou er zelf ook wel van om een spelletje te spelen, dus dat kan dan samen.
pi_75260058
Je moet het ook met een zak zout nemen hoor
With all due respect. F*ck you, Sir!
  donderdag 3 december 2009 @ 21:00:10 #221
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_75260355
Met mannen is alles mis. niet alleen Nederlandse mannen maar gewoon in het algemeen zijn mannen: Arrogant, onwetend, debiel en achterlijk. Eigenlijk zijn mannen alles wat er mis is met deze aardbol.

Ik snap dan ook niet dat vrouwen hier op vallen. eigenlijk zouden alle vrouwen lesbisch moeten worden.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:11:21 #222
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_75260780
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:00 schreef Spougle het volgende:
Met mannen is alles mis. niet alleen Nederlandse mannen maar gewoon in het algemeen zijn mannen: Arrogant, onwetend, debiel en achterlijk. Eigenlijk zijn mannen alles wat er mis is met deze aardbol.

Ik snap dan ook niet dat vrouwen hier op vallen. eigenlijk zouden alle vrouwen lesbisch moeten worden.
geen van de eigenschappen die jij noem bezit ik hoor
Maar oke zo als ik zo vaak zeg: Je krijgt wat je verdien

Als je zelf geen respect heb zal je het ook nooit krijgen ....
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_75260857
Ik ben de beste.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_75261046
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben de beste.
Nee, je bent Ozan.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 3 december 2009 @ 21:20:27 #225
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_75261174
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:53 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Maar ik hou juist heel erg van dominante vrouwen, die dan weer wel heel erg vrouwelijk zijn. Femme fatale typjes. Aan de andere kant hou ik ook wel van danes die kunnen gamen En voetbal, daar geef ik geen hol om, en ik kan dan ook geen een drie spelers opnoemen van het elftal. Het enige wat ik van auto's weet is dat ik oldtimers mooi vind, maar ik ken er geneen. Ik zit al elf jaar op toneel, heb m'n rijbewijs niet omdat ik auto's te snel vind gaan, heb als sport alleen tennis en zwemmen gedaan (dus geen voetbal of rugby) en heb het niet continu over neuken. Maar er is niemand die me kent die mij ervan zou verdenken homo te zijn.

Alle mannen die in voetbalshirts, bier drinkend (bier is wel lekker) en shag rokend over hun "wijven" staan te lullen, en mij als faggot zien omdat ik liever in 'n artyfarty club een half filosofisch gesprek heb, ze krijgen de tering maar. Ik heb toch meer vrouwen dan zij

En zo zijn mijn vrienden ook. Dus er moeten genoeg mannen zijn die hier buiten de boord vallen

Ik ken dan ook alleen maar leuke Nederlandse vrouwen en meisjes
Waarom ken ik jou niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')