Niet zo heel vaak, tbhquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar lesboparties? Zo heb ik die van mij in werking gesteld en daarna zelf verder ontwikkeld.
Je onderneemt er geen actie op omdat je al met iemand bent? Of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:57 schreef wonderer het volgende:
Nadeel bij mij is vaak dat ie wel afgaat, maar dat ik niet kan verifieren of het klopt
Kwestie van lichaamstaal en interesse. Je merkt iemand op die lesbisch zou kunnen zijn vanuit je eigen interesse, één keer oogcontact zegt meestal genoeg. In sommige gevallen gaat de ratio dan weer met je aan de haal. Ik zag er vannacht nog 2 met een man, maar ik was er toch behoorlijk van overtuigd dat ze in de kast zaten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef lezzer het volgende:
Hoe denken jullie dat een gaydar eigenlijk werkt?
Nee, meer van als ik iemand op straat zie en dat mijn gaydar dan afgaat. Maar dan? Je gaat zomaar iemand op straat niet vragen of ie misschien homo (m/v) isquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je onderneemt er geen actie op omdat je al met iemand bent? Of bedoel je dat niet?
Ik ga het ook niet checken hoor
Maar meestal komt het er dan wel ergens uit. In een gesprek ofzo.
Feromonenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef lezzer het volgende:
Hoe denken jullie dat een gaydar eigenlijk werkt?
Nee, maar je kunt zelf wel een duidelijke hint droppen in een gesprek om de reactie te peilen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, meer van als ik iemand op straat zie en dat mijn gaydar dan afgaat. Maar dan? Je gaat zomaar iemand op straat niet vragen of ie misschien homo (m/v) is
Zo werkt het bij mij ook wel ja.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kwestie van lichaamstaal en interesse. Je merkt iemand op die lesbisch zou kunnen zijn vanuit je eigen interesse, één keer oogcontact zegt meestal genoeg. In sommige gevallen gaat de ratio dan weer met je aan de haal. Ik zag er vannacht nog 2 met een man, maar ik was er toch behoorlijk van overtuigd dat ze in de kast zaten.
Ja klopt! Ik had dat toen ik in Dublin was vooral sterk. Ik doe er ook niks mee, tenzij heel leuk meisje, dan knipogen, maar verder is die herkenning gewoon tof.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zo werkt het bij mij ook wel ja.
Ik vind het altijd wel speciale momenten. Als je een vrouw op staat ziet, elkaar aankijkt en weet wat je denkt.
"heej, jij bent er ook eentje". En dat in elkaars blik ziet.
Verder doe ik er dan niks mee hoor
@wonderer, heb je dan niet dat moment van herkenning? Dat je dat speciaal vindt? Ik weet trouwens niet hoe dat bij mannen gaat. Misschien kijken die wel anders. Potentieel neukmateriaal ofzo
Waarom?quote:Op zondag 6 december 2009 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Op een of andere manier word ik altijd enorm onzeker van andere homo's.
Ik denk door mijn debiele lage zelfvertrouwen. Ik heb altijd het gevoel gehad een beetje niet een goede homo te zijn. Niet hip genoeg, niet spontaan genoeg. Beetje alsof ik het lachertje ben van de klas. Volledig irrationeel enzo, en vooral door mezelf aangepraat denk ik, maar het is wel zo.quote:
OK, ik kan je wel volgen. Als iemand mij laat merken oprechte interesse te hebben, dan ga ik er ook altijd vanuit dat er een addertje onder het gras zit, ook een vorm van onzekerheid. Dus zo vaag is het ook weer niet. Juist in de liefde kun je enorm gekwetst worden.quote:Op zondag 6 december 2009 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk door mijn debiele lage zelfvertrouwen. Ik heb altijd het gevoel gehad een beetje niet een goede homo te zijn. Niet hip genoeg, niet spontaan genoeg. Beetje alsof ik het lachertje ben van de klas. Volledig irrationeel enzo, en vooral door mezelf aangepraat denk ik, maar het is wel zo.
En ik vind het eng (dit is soms best een openbaring) als ik het gevoel heb dat ik wel eens leuk gevonden zou kunnen worden.
Het is allemaal heel vaag en ik snap het zelf ook niet zo goed waarom ik dat allemaal zo voel.
Had ik vroeger ook. En toen vroeg ik me gewoon élke keer af of het echt uitmaakt wat een ander er van vindt. En toen kwam ik na een paar maanden tot de conclusie dat alleen de mening van vrienden en familie ertoe doet. Was een enorme bevrijding, al zeg ik het zelf. Wie weet werkt het voor jou ook.quote:
Op zich wel, speciaal, maar ik kan er niks mee. Ze zullen mij toch (nog) niet als soortgenoot zien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
@wonderer, heb je dan niet dat moment van herkenning? Dat je dat speciaal vindt? Ik weet trouwens niet hoe dat bij mannen gaat. Misschien kijken die wel anders. Potentieel neukmateriaal ofzo
Ik weet het allemaal niet meer (vannacht). Ik wil geloven dat ik ooit ook op een fuck-the-world niveau uitkom, dat ik mezelf niet zo meet aan anderen. En ik voel me misschien ouder dan dat ik ben, want 20 is niet zo oud. Er is nog tijd om te groeien, om mezelf te worden.quote:Op zondag 6 december 2009 01:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook. En toen vroeg ik me gewoon élke keer af of het echt uitmaakt wat een ander er van vindt. En toen kwam ik na een paar maanden tot de conclusie dat alleen de mening van vrienden en familie ertoe doet. Was een enorme bevrijding, al zeg ik het zelf. Wie weet werkt het voor jou ook.
Inderdaad. Over 5 jaar zul je zien dat je al heel wat zelfverzekerder bent. Maar ondertussen kun je er zelf op die manier aan werken. Probeer het een paar maanden, wie weet kom je tot een fuck-the-world niveau. Maar halverwege zou ook al een hoop goed doen, toch? Het is niet realistisch om te verwachten dat je die neiging nooit meer zult hebben, maar door er bewust mee bezig te zijn heb je het simpelweg meer in de hand.quote:Op zondag 6 december 2009 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer (vannacht). Ik wil geloven dat ik ooit ook op een fuck-the-world niveau uitkom, dat ik mezelf niet zo meet aan anderen. En ik voel me misschien ouder dan dat ik ben, want 20 is niet zo oud. Er is nog tijd om te groeien, om mezelf te worden.
En het klopt ook nog. Pas op het moment dat iemand iets zegt of doet dat je dwars zit, kun je er bij stil gaan staan. Het fuck-the-world niveau bereik je als het je zelfs niets meer doet als anderen je dwars zitten.quote:Op zondag 6 december 2009 01:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het klinkt zo logisch en makkelijk, wonderer.
Ik merk nu pas dat ik mij comfortabel met mijzelf begin te voelen. Ik maak mij minder druk om mijn uiterlijk (had altijd iets tegen mijn neus, die vind ik verschrikkelijk) en voelde mij altijd lelijk en niet goed genoeg voor anderen. Het is niet zo dat ik mij nu ubermooi ben maar ik mag er wezen en dat is toch al een heel verschil. Door de afwijzingen van het afgelopen jaar door de vrouwen die ik oprecht leuk vond (jaja lezzer sommige vrouwen vind ik echt leukquote:Op zondag 6 december 2009 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer (vannacht). Ik wil geloven dat ik ooit ook op een fuck-the-world niveau uitkom, dat ik mezelf niet zo meet aan anderen. En ik voel me misschien ouder dan dat ik ben, want 20 is niet zo oud. Er is nog tijd om te groeien, om mezelf te worden.
jij mag dat altijdquote:Op zondag 6 december 2009 14:39 schreef Logician het volgende:
KZ dankje voor 't updaten gister, en sorrie dat ik je wakker belde![]()
![]()
by the way: piccaaaaa's!!! Het grote Meneer Guus en Mevrouw Morfine topic deeltje 3
Haha wat dacht je van de stem van iemand die net wakker isquote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij mag dat altijdje hebt namelijk een sexy stem
volgens jouw voicemail had ik die sowieso alquote:Op zondag 6 december 2009 14:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Haha wat dacht je van de stem van iemand die net wakker is![]()
En al wat beter?quote:Op zondag 6 december 2009 14:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens jouw voicemail had ik die sowieso al
neequote:
Beterschap KZ!quote:Op zondag 6 december 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neevoel me alleen maar kutter, ben blij dat ik knoop heb doorgehakt dat cue_ iemand kon meenemen en ik niet zou gaan
Scheelquote:Op zondag 6 december 2009 14:39 schreef Logician het volgende:
KZ dankje voor 't updaten gister, en sorrie dat ik je wakker belde![]()
![]()
by the way: piccaaaaa's!!! Het grote Meneer Guus en Mevrouw Morfine topic deeltje 3
dank je!quote:
Oeh leuk welk boek?quote:Op zondag 6 december 2009 14:50 schreef Avey het volgende:
[..]
ScheelLeuke foto's!
Ik heb gisteren een boek gekregen
mag ik inhoud verruilen met jou??quote:Op zondag 6 december 2009 14:58 schreef Logician het volgende:
[..]Beterschap
Tenzij deze langskomt natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 15:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mag ik inhoud verruilen met jou??![]()
Logician is gewoon mijn forum moppiequote:
Ik dacht dat ik dat was! Two timer!quote:Op zondag 6 december 2009 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logician is gewoon mijn forum moppie
jij bent mijn mannelijke forummoppie maar vrouwen hebben altijd voorgang bij mij en dat weet je bestquote:Op zondag 6 december 2009 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat was! Two timer!
Ja dat hebben vrouwen inderdaad!quote:Op zondag 6 december 2009 15:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij bent mijn mannelijke forummoppie maar vrouwen hebben altijd voorgang bij mij en dat weet je best
Ziet er wel leuk uit dat boek! Enjoy.quote:Op zondag 6 december 2009 14:50 schreef Avey het volgende:
[..]
ScheelLeuke foto's!
Ik heb gisteren een boek gekregen
*jaloers*quote:Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit dat boek! Enjoy.
Pff ik heb vandaag echt niks uitgevoerd, de hele dag Modern Warfare 2 gedaan. Zo maar weers verder...
Waarom zijn de knappe mejuffrouwen met toffe hobby's altijd lesbisch?quote:Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit dat boek! Enjoy.
Pff ik heb vandaag echt niks uitgevoerd, de hele dag Modern Warfare 2 gedaan. Zo maar weers verder...
omdat wij ons te goed voelen voor mannenquote:Op zondag 6 december 2009 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zijn de knappe mejuffrouwen met toffe hobby's altijd lesbisch?
En terecht! De meeste mannen vind ik stiekem ook maarquote:Op zondag 6 december 2009 18:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat wij ons te goed voelen voor mannen
maar jij bent wel lief hoor voor een manquote:Op zondag 6 december 2009 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En terecht! De meeste mannen vind ik stiekem ook maar
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zijn de knappe mejuffrouwen met toffe hobby's altijd lesbisch?
Ja, maar ik ben ook type kasthomo! Net zo'n homofobe testosteron aap!quote:Op zondag 6 december 2009 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar jij bent wel lief hoor voor een man
Die kerel blijkt ook gestopt ineensquote:Op zondag 6 december 2009 08:47 schreef Tha_Erik het volgende:Thanks Lezzer. En stijldansen is niet zo iets waar ik me heel erg toe geroepen voel nee
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |