Vet cool!! Ik kom uiteraard snel kijkenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:01 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
Leuk nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ik (en Guus) krijgen een sinterklaas cadeautje!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Hij is rood en pluizig en ook een main coon net als Guusje en komt als het goed is v.a zaterdag hier wonen![]()
![]()
Bij deze alvast een preview!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend schattig beestjequote:Op donderdag 3 december 2009 23:01 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
Leuk nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ik (en Guus) krijgen een sinterklaas cadeautje!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Hij is rood en pluizig en ook een main coon net als Guusje en komt als het goed is v.a zaterdag hier wonen![]()
![]()
Bij deze alvast een preview!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat loenzen kweetnie maar vind het er echt te cute uitzienquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een ontzettend schattig beestjeVooral ook omdat hij zo loenst
Gefeli Logi!Ik ben jaloers...
Ja Guus miste de katten van Joyce die hier logeerden zo dat ik eigenlijk al weken zit van argh ik wil zo graag een vriendje er bij voor Guusquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef Darklight het volgende:
Wat een lief beestje![]()
Ook leuk voor Guus, een vriendje erbij
Ik heb hem al ff gezien, de kleine loopt nar Guus en Guus blaastquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
Jaja Ik werd vereerd met een telefoontje van Logician.
Guus rent weg voor de kleine garfield. De kleine rent achter Guus aan zoals een klein kind achter pappa aan zou rennen en Guus weet echt niet wat hij er mee aan moet
Ik kom snel eens kijken Logician! (goed excuus om je te meeten)
ben jaloers.... Ik heb Guus nog nooit gezienquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb hem al ff gezien, de kleine loopt nar Guus en Guus blaast
Maar hij is tof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |