Beterschap KZ!quote:Op zondag 6 december 2009 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neevoel me alleen maar kutter, ben blij dat ik knoop heb doorgehakt dat cue_ iemand kon meenemen en ik niet zou gaan
Scheelquote:Op zondag 6 december 2009 14:39 schreef Logician het volgende:
KZ dankje voor 't updaten gister, en sorrie dat ik je wakker belde![]()
![]()
by the way: piccaaaaa's!!! Het grote Meneer Guus en Mevrouw Morfine topic deeltje 3
dank je!quote:
Oeh leuk welk boek?quote:Op zondag 6 december 2009 14:50 schreef Avey het volgende:
[..]
ScheelLeuke foto's!
Ik heb gisteren een boek gekregen
mag ik inhoud verruilen met jou??quote:Op zondag 6 december 2009 14:58 schreef Logician het volgende:
[..]Beterschap
Tenzij deze langskomt natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 15:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mag ik inhoud verruilen met jou??![]()
Logician is gewoon mijn forum moppiequote:
Ik dacht dat ik dat was! Two timer!quote:Op zondag 6 december 2009 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logician is gewoon mijn forum moppie
jij bent mijn mannelijke forummoppie maar vrouwen hebben altijd voorgang bij mij en dat weet je bestquote:Op zondag 6 december 2009 15:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat was! Two timer!
Ja dat hebben vrouwen inderdaad!quote:Op zondag 6 december 2009 15:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij bent mijn mannelijke forummoppie maar vrouwen hebben altijd voorgang bij mij en dat weet je best
Ziet er wel leuk uit dat boek! Enjoy.quote:Op zondag 6 december 2009 14:50 schreef Avey het volgende:
[..]
ScheelLeuke foto's!
Ik heb gisteren een boek gekregen
*jaloers*quote:Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit dat boek! Enjoy.
Pff ik heb vandaag echt niks uitgevoerd, de hele dag Modern Warfare 2 gedaan. Zo maar weers verder...
Waarom zijn de knappe mejuffrouwen met toffe hobby's altijd lesbisch?quote:Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit dat boek! Enjoy.
Pff ik heb vandaag echt niks uitgevoerd, de hele dag Modern Warfare 2 gedaan. Zo maar weers verder...
omdat wij ons te goed voelen voor mannenquote:Op zondag 6 december 2009 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zijn de knappe mejuffrouwen met toffe hobby's altijd lesbisch?
En terecht! De meeste mannen vind ik stiekem ook maarquote:Op zondag 6 december 2009 18:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat wij ons te goed voelen voor mannen
maar jij bent wel lief hoor voor een manquote:Op zondag 6 december 2009 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En terecht! De meeste mannen vind ik stiekem ook maar
quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zijn de knappe mejuffrouwen met toffe hobby's altijd lesbisch?
Ja, maar ik ben ook type kasthomo! Net zo'n homofobe testosteron aap!quote:Op zondag 6 december 2009 18:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar jij bent wel lief hoor voor een man
Die kerel blijkt ook gestopt ineensquote:Op zondag 6 december 2009 08:47 schreef Tha_Erik het volgende:Thanks Lezzer. En stijldansen is niet zo iets waar ik me heel erg toe geroepen voel nee
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |