Welkom!quote:Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef Snoopy27 het volgende:
Ik kom me ook melden in dit topic.
Ik ben 27 jaar en ben net na 5 jaar gestopt met de pil (23 november). We hebben wel geklust deze maand maar denk echt niet dat het meteen raak is. Al wil ik net als iedereen het liefste NU zwanger zijn.
Ik verwacht dat ik ergens eind deze week ongesteld ga worden en dan weet ik meteen hoe het met mijn cyclus is.
Heb heel veel last van stemmingswisselingen (had ik echt niet met de pil!) en heb de tweede week een week lang buikpijn gehad. Ben braaf begonnen met foliumzuur slikken nadat ik daar op internet over las.
Het gaat een fok baby worden maar aangezien ik juf ben en niet wil dat ouders van school mij 'betrappen' in dit topic heb ik een nieuw account aangemaakt. Als het zover is dan laat ik het jullie weten wie de vader is!
Haha ja, dat zou ook een goede graadmeter zijnquote:Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef Kolonia het volgende:
Ik snap je wel hoor Nienna. Een negatieve test is ook zo'n teleurstelling, dat wil je jezelf niet aandoen.
Mocht ik overtijd zijn, denk ik dat ik pas ga testen als ik mijn broek niet meer dicht krijg.
om nog even off-topic te blijven... ik had het met mijn moeder ook gehad om een sierraad met wat as te vullen, maar dat wilde ze zelf niet. ze vond het een naar idee dat er deeltjes van haar overal zouden zijn. (haar as is ook niet uitgestrooid maar begraven) daarom heb ik een kettinkje met haar vingerafdruk. toch echt van haar en niet een deeltje van haar...quote:Op maandag 21 december 2009 16:13 schreef -Nienna- het volgende:
[quote]Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef Kolonia het volgende:
Je wordt wel heen en weer geslingerd tussen emoties he.
Ik hoop dat er deze week nog wat positieve bijkomen.
[/quote
Even offtopic:
Ja, het is weer even moeilijk op het moment.
Morgen gaan we zijn as ophalen, 3 januari (op zijn verjaardag) gaan we hem zelf uitstrooien.
Zelf heb ik een hele mooie ketting uitgekozen die gevuld gaat worden met een beetje as.
Dus de 'feestdagen' en mijn vakantie worden een beetje overschaduwd door dit alles.
Een 'kerstcadeautje' zou dus mooi zijn, in ieder geval een goed begin van het nieuwe jaar.
Vandaar ook mijn stemmingswisselingen op het moment. Ik ga tig keer op een dag van: Nee joh, ik ben heus niet zwanger, want test was negatief... naar: Misschien toch wel, want ik ben nog steeds niet ongesteld.
iets waar ik last van heb is pijnlijke borsten week voor NOD. Eerste maand dat ik dat had dacht ik, oh ben zwanger! Maar dat was niet zo helaas. Ik kreeg hier pas last van toen ik zo'n 5 maanden van de pil was. Pijnlijke borsten week voor nod is voor mij nu teken van volgende week ongesteld.quote:Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef danic het volgende:
Ja best raar. voordat ik aan de pil ging en tijdens het 'pillen' had ik nooit ergens last van en nu ineens wel.
In het begin had ik dan nog de hoop dat het wel raak zou kunnen zijn, maar ben er nu wel achter dat het een maandelijks terugkerend iets is.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Check 4 januari![]()
![]()
04 januari Mardis (08-2009)
04 januari kaatjejannie (10-2009)
04 januari Kolonia (04-2009)
04 januari Boepie
Dat van die stemmingswisselingen heb ik dus ook, en heel irritant ongeveer een week of 2 zere borsten van de maandquote:Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef Snoopy27 het volgende:
Ik kom me ook melden in dit topic.
Ik ben 27 jaar en ben net na 5 jaar gestopt met de pil (23 november). We hebben wel geklust deze maand maar denk echt niet dat het meteen raak is. Al wil ik net als iedereen het liefste NU zwanger zijn.
Ik verwacht dat ik ergens eind deze week ongesteld ga worden en dan weet ik meteen hoe het met mijn cyclus is.
Heb heel veel last van stemmingswisselingen (had ik echt niet met de pil!) en heb de tweede week een week lang buikpijn gehad. Ben braaf begonnen met foliumzuur slikken nadat ik daar op internet over las.
Het gaat een fok baby worden maar aangezien ik juf ben en niet wil dat ouders van school mij 'betrappen' in dit topic heb ik een nieuw account aangemaakt. Als het zover is dan laat ik het jullie weten wie de vader is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |