abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 15:23:24 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75881653
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef Snoopy27 het volgende:
Ik kom me ook melden in dit topic.

Ik ben 27 jaar en ben net na 5 jaar gestopt met de pil (23 november). We hebben wel geklust deze maand maar denk echt niet dat het meteen raak is. Al wil ik net als iedereen het liefste NU zwanger zijn .
Ik verwacht dat ik ergens eind deze week ongesteld ga worden en dan weet ik meteen hoe het met mijn cyclus is.

Heb heel veel last van stemmingswisselingen (had ik echt niet met de pil!) en heb de tweede week een week lang buikpijn gehad. Ben braaf begonnen met foliumzuur slikken nadat ik daar op internet over las.

Het gaat een fok baby worden maar aangezien ik juf ben en niet wil dat ouders van school mij 'betrappen' in dit topic heb ik een nieuw account aangemaakt. Als het zover is dan laat ik het jullie weten wie de vader is!
Welkom!
Wat 'grappig' dat jij juist nú de stemmingswisselingen hebt. Ik had dat dus mét pil...
  maandag 21 december 2009 @ 15:26:29 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75881780
Sorry meiden, we liepen enorm achter met de OP!
Er mag wel een schop gegeven worden per PM hoor, als het te lang duurt zeg maar.

Snoopy27, welkom! Ik ben heel benieuwd wie je bent!
pi_75882863
Welkom snoopy, leuk...nog een juf

Mijsje, ik roep dat nu heel hard, maar wie weet ga ik er nog anders over denken

Net wel ff op internet rondgestruind naar ervaringen met CB digitaal.
Argh...dat moet je niet doen! Haha, ik lees er veel over dat die juist veel HCG nodig heeft om de tekst 'zwanger' te krijgen...

Hoezo, jezelf gek maken
pi_75883278
Ik snap je wel hoor Nienna. Een negatieve test is ook zo'n teleurstelling, dat wil je jezelf niet aandoen.
Mocht ik overtijd zijn, denk ik dat ik pas ga testen als ik mijn broek niet meer dicht krijg.
pi_75883440
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:58 schreef Kolonia het volgende:
Ik snap je wel hoor Nienna. Een negatieve test is ook zo'n teleurstelling, dat wil je jezelf niet aandoen.
Mocht ik overtijd zijn, denk ik dat ik pas ga testen als ik mijn broek niet meer dicht krijg.
Haha ja, dat zou ook een goede graadmeter zijn
Nou ja, morgenvroeg gaan we mijn vaders as ophalen dus dan test ik sowieso niet.
Dus eerder dan woensdag wordt het echt niet.

Vriendlief denkt inmiddels dat ik wel zwanger ben. Waarom weet hij niet haha.
pi_75883662
Check 4 januari

04 januari Mardis (08-2009)
04 januari kaatjejannie (10-2009)
04 januari Kolonia (04-2009)
04 januari Boepie
pi_75883670
Je wordt wel heen en weer geslingerd tussen emoties he.
Ik hoop dat er deze week nog wat positieve bijkomen.
pi_75883894
[quote]Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef Kolonia het volgende:
[/quote

Even offtopic:
Ja, het is weer even moeilijk op het moment.
Morgen gaan we zijn as ophalen, 3 januari (op zijn verjaardag) gaan we hem zelf uitstrooien.
Zelf heb ik een hele mooie ketting uitgekozen die gevuld gaat worden met een beetje as.

Dus de 'feestdagen' en mijn vakantie worden een beetje overschaduwd door dit alles.

Een 'kerstcadeautje' zou dus mooi zijn, in ieder geval een goed begin van het nieuwe jaar.
Vandaar ook mijn stemmingswisselingen op het moment. Ik ga tig keer op een dag van: Nee joh, ik ben heus niet zwanger, want test was negatief... naar: Misschien toch wel, want ik ben nog steeds niet ongesteld.
pi_75890321
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:13 schreef -Nienna- het volgende:
[quote]Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef Kolonia het volgende:
[/quote

Even offtopic:
Ja, het is weer even moeilijk op het moment.
Morgen gaan we zijn as ophalen, 3 januari (op zijn verjaardag) gaan we hem zelf uitstrooien.
Zelf heb ik een hele mooie ketting uitgekozen die gevuld gaat worden met een beetje as.

Dus de 'feestdagen' en mijn vakantie worden een beetje overschaduwd door dit alles.

Een 'kerstcadeautje' zou dus mooi zijn, in ieder geval een goed begin van het nieuwe jaar.
Vandaar ook mijn stemmingswisselingen op het moment. Ik ga tig keer op een dag van: Nee joh, ik ben heus niet zwanger, want test was negatief... naar: Misschien toch wel, want ik ben nog steeds niet ongesteld.
om nog even off-topic te blijven... ik had het met mijn moeder ook gehad om een sierraad met wat as te vullen, maar dat wilde ze zelf niet. ze vond het een naar idee dat er deeltjes van haar overal zouden zijn. (haar as is ook niet uitgestrooid maar begraven) daarom heb ik een kettinkje met haar vingerafdruk. toch echt van haar en niet een deeltje van haar...
een sierraad met as had ik besproken met m'n moeder omdat ik dat inderdaad ook een heel mooi en fijn idee vond, dat je haar (in jouw geval hem) echt nog een beetje fysiek bij je draagt... Ik ben benieuwd naar je ketting, hij is vast prachtig!
en dat de feestdagen worden overschaduwd, dat is zeker waar. ik voel me ook niet fijn met deze dagen op het moment. ik huil heel snel en ik mis mijn moeder ook in alles, dat zul jij vast ook hebben, en bij jou ging het nog heel plotseling ook...
ik gun je met alle liefde je kerstcadeautje! Ik duim nog even voor je verder meid, en neem gewoon je tijd. niet testen als je er nog geen test-gevoel bij hebt, maar gewoon alles volgens jouw tijd...

terug on-topic:
die 4 januari is ook weer spannend zeg...
pi_75892321
mijsje
pi_75892653
Nienna & Mijsje, wat een zware tijd is het toch.
  maandag 21 december 2009 @ 19:48:20 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75892732
Het valt ook helemaal niet mee om een dierbare te moeten missen. En met deze dagen is het gemis extra groot...
pi_75897530
Offtopic; ik heb hangertje met as van mijn vader. Op de dag vandaag nog heel blij mee. Vooral met naderende dagen pak ik hangertje steeds vaker even vast zodat hij heel even wat dichterbij me is. Op mijn bruiloft had ok hem ook om, iedereen probeerde me andere sieraden om te laten doen, maar ik wilde alleen mijn vader om mijn nek.

Ontopic: snoopy Welkom
@mijsje ik moet eerst naar de huisarts.. Maar Zo ontzettend druk gehad en nog dat ik niet eens tijd heb om te bellen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_75897844
Cisco, ik hoop dat het dan wat rustiger voor je gaat worden, zodat je een afspraak kunt maken.

Hier nog steeds niks.
pi_75900346
@Snoopy: van harte welkom. Ik ben nu niet meer de laatste nieuwe...

@Nienna: wat een spanning ook allemaal zo! Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om aan de ene kant een negatief resultaat te zien op een test, maar toch ook niet ongesteld te worden. Ik ben helaas een slechte rekenaar dus weet nu niet precies hoeveel dagen je overtijd bent? Een vriendin van mij had het in oktober ook ineens dat ze 8 dagen overtijd was en toen ineens toch ongesteld werd. Ik hoop het niet voor je natuurlijk! Maar soms doet je lichaam rare dingen!
Mocht je nou al een week overtijd zijn, dan kan een tweede test vaak meer duidelijkheid geven. Mocht je toch zwanger zijn dan heb je al meer hormonen in je lichaam waar de test op reageert.
Ik wacht vol spanning op je nieuws!!

Ik ben zelf weer begonnen met het ontwikkelen van een extra cupmaat . Schijnbaar is dat iets wat mijn lichaam iedere maand gaat doen, ongeveer een week voor mijn NOD. Best frustrerend want het doet best zeer! Maar goed, vriendje vindt et wel leuk haha
pi_75900920
Danic, ik ben nu 5 dagen overtijd (donderdag, mijn NOD dag meegerekend)

Kan me voorstellen dat je vriend de extra cupmaat leuk vindt , maar wel vervelend dat dat iedere maand gebeurt als het pijn doet.
pi_75901183
Ja best raar. voordat ik aan de pil ging en tijdens het 'pillen' had ik nooit ergens last van en nu ineens wel.
In het begin had ik dan nog de hoop dat het wel raak zou kunnen zijn, maar ben er nu wel achter dat het een maandelijks terugkerend iets is.
pi_75903352
Cisco, ik hoop ook dat je wat meer rust in je dagelijkse ritme kan vinden om de huisarts te bellen... en dan begint het circus... ik hoop echt dat het bij jou uiteindelijk gewoon een kwestie is van iets langer nodig dan gemiddeld maar wel zelf zwanger kunnen worden...

bedankt meiden...

ik heb weer geprikt vandaag. Woensdag dus weer inseminatie en dus mijn NOD op 6 januari... (hoeft niet in het lijstje hoor...)
pi_75903895
@danic: bij mij is het verschil 75C --> 80D (en die zit dan krap, ik zit de hele dag alles recht te trekken en in te proppen en dan nog valt er van alles uit )

Voor Nienna, Mijsje en Cisco voor de gemengde gevoelens deze dagen.
pi_75915642
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:15 schreef danic het volgende:
Ja best raar. voordat ik aan de pil ging en tijdens het 'pillen' had ik nooit ergens last van en nu ineens wel.
In het begin had ik dan nog de hoop dat het wel raak zou kunnen zijn, maar ben er nu wel achter dat het een maandelijks terugkerend iets is.
iets waar ik last van heb is pijnlijke borsten week voor NOD. Eerste maand dat ik dat had dacht ik, oh ben zwanger! Maar dat was niet zo helaas. Ik kreeg hier pas last van toen ik zo'n 5 maanden van de pil was. Pijnlijke borsten week voor nod is voor mij nu teken van volgende week ongesteld.

Ik ben vanmiddag wat eerder vrij vanwege ziekenhuis bezoek (andere klachten in lichaam) maar heb daarvoor missxhien tijd om even langs huisarts te gaan om in de praktijk een afspraak te maken. Mijn man moet namelijk ook nog steeds overgrschreven worden naar deze huisarts, kan ik meteen navraag naar doen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_75918137
Ik meng me niet zoveel meer in het topic. Ik wil even wat minder bewust bezig zijn met het zwanger worden.
Als ik nieuws heb, slecht of goed, kom ik me wel even melden en zo af en toe lees ik wel even bij.

Maar ik denk wel aan jullie hoor
pi_75918255
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als koningin juliana..
Ik heb me de afgelopen week erg beroerd gevoeld.. En we nemen niet even afstand van het zwanger worden, dat kan ik niet... maar heb wel besloten om mezelf wat meer in acht te nemen, wat sneller mijn rust te nemen en niet dan ook nog te 'moeten' posten... maar ik lees en leef nog wel mee hoor!
Vooral met de dames waarvoor deze decembermaand toch wel heel moeilijk is...
pi_75919105
KJ en Tierrr helemaal begrijpelijk! Ik hoop dat jullie droom gauw mag uitkomen...
pi_75920253
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Check 4 januari

04 januari Mardis (08-2009)
04 januari kaatjejannie (10-2009)
04 januari Kolonia (04-2009)
04 januari Boepie
enorm spannend hehe, ben lekker aan het klussen enzo, denk niet dat het al voor elkaar is hoor binnen een paar maanden maar je weet maar nooit natuurlijk
Alle andere meiden heel veel succes
pi_75920362
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef Snoopy27 het volgende:
Ik kom me ook melden in dit topic.

Ik ben 27 jaar en ben net na 5 jaar gestopt met de pil (23 november). We hebben wel geklust deze maand maar denk echt niet dat het meteen raak is. Al wil ik net als iedereen het liefste NU zwanger zijn .
Ik verwacht dat ik ergens eind deze week ongesteld ga worden en dan weet ik meteen hoe het met mijn cyclus is.

Heb heel veel last van stemmingswisselingen (had ik echt niet met de pil!) en heb de tweede week een week lang buikpijn gehad. Ben braaf begonnen met foliumzuur slikken nadat ik daar op internet over las.

Het gaat een fok baby worden maar aangezien ik juf ben en niet wil dat ouders van school mij 'betrappen' in dit topic heb ik een nieuw account aangemaakt. Als het zover is dan laat ik het jullie weten wie de vader is!
Dat van die stemmingswisselingen heb ik dus ook, en heel irritant ongeveer een week of 2 zere borsten van de maand sucks ook enorm. `en de periode zelf duurt langer.
Sterkte ermee ik duim voor je dat je snel zwanger bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')