abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75769952
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:25 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Je voorgevoel of je zelfbescherming?
Ik hoop in ieder geval heel hard voor je dat je een streepjeskerst hebt.
Hmmzz, goeie vraag
Enne...dank je wel
pi_75796688
Spannend Nienna!! Hoe is het nu?
Heb je al getest?
Ik duim ook hoor!
pi_75805303
Nog niet getest, maar ook nog niet ongesteld.
Mijn langste cyclus was 36 dagen, vandaag is dag 36...

Kwaaltjes de afgelopen week: moe, 2x behoorlijk zure oprispingen en daardoor licht misselijk.
Nu voel ik wel iets in mijn buik, beetje kramp maar niet echt menstruatiekrampen (daar heb ik van te voren ook nooit last van, komt pas op dag 3 van menstruatie) en moeilijke stoelgang op het moment.

Maargoed, dit kan allemaal komen door de laatste vermoeiende week op school en de krampjes die ik nu voel kunnen te maken hebben met de moeilijke stoelgang.

Ik durf nog steeds niet te testen.
pi_75808489
Nienna, gewoon doen waar jij je goed bij voelt... als je nog niet durft te testen, gewoon niet doen, maar als je over een paar dagen denkt, hee ik ben nog steeds niet ongesteld, laat ik eens kijken... dan gewoon doen... ik hoop het voor je en gun je dat jij nu aan de beurt bent..
pi_75812887
Ik merk wel dat mijn gedachten meer de kant op gaan van: zou het....?
Nog steeds niks hier, sterker nog ik heb juist alleen wat last van witte afscheiding.
  zondag 20 december 2009 @ 09:32:06 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75827777
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:44 schreef -Nienna- het volgende:
Ik merk wel dat mijn gedachten meer de kant op gaan van: zou het....?
Nog steeds niks hier, sterker nog ik heb juist alleen wat last van witte afscheiding.
Bij mij is die witte afscheiding niet meer weggegaan
alleen maar erger geworden
Ik duim voor je..
  zondag 20 december 2009 @ 10:29:21 #182
57497 happyme28
I'm so happy
pi_75828559
Dat is spannend Nienna, het klinkt wel goed hoor

Vandaag is wel een mooie dag om te testen zo op zondag (dus nog de hele dag om te jompelen (of te balen) als je de uitslag weet).

Ik duim voor je

En voor de rest van de dames even een dikke Ik hoop voor jullie allemaal een kleintje in 2010!
pi_75830670
Ik ben een beetje stom geweest
Al meerdere malen naar de wc geweest, al wat gedronken, en toen ineens besloten toch te testen.
Urine was weinig en heel licht van kleur....uitslag: niet zwanger.

Aan de ene kant heb ik nu zoiets van: zie je wel.
Aan de andere kant vind ik het erg stom van mezelf om met zo weinig urine en zo verdund te testen en hoop ik nog steeds op een valse uitslag.

Nog steeds geen tekenen van menstruatie, vandaag dag 37.
  zondag 20 december 2009 @ 11:57:56 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75830827
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:53 schreef -Nienna- het volgende:
Ik ben een beetje stom geweest
Al meerdere malen naar de wc geweest, al wat gedronken, en toen ineens besloten toch te testen.
Urine was weinig en heel licht van kleur....uitslag: niet zwanger.

Aan de ene kant heb ik nu zoiets van: zie je wel.
Aan de andere kant vind ik het erg stom van mezelf om met zo weinig urine en zo verdund te testen en hoop ik nog steeds op een valse uitslag.

Nog steeds geen tekenen van menstruatie, vandaag dag 37.
pi_75832101
Hè meid, doe jezelf dat dan ook niet aan, nu weet je nog niets behalve nog meer twijfel.
Gewoon morgenochtend even twee streepjes plassen.
pi_75833874
Nienna... wat jammer... ik hoop dat je je ongeduld toch nog even kunt bedwingen... in ieder geval tot morgenochtend...
pi_75834511
Nienna, dat schiet niet op. Morgen herkansing?
pi_75836252
Zoals ik er nu over denk, test ik morgen niet meteen nog een keer.
Mijn cyclus zal wel gewoon nog steeds niet regelmatig zijn.

Ondanks verdund...zou er anders toch wel wat HCG in moeten zitten?
Want te vroeg getest geloof ik niet in op dag 37.
pi_75838109
dat ligt eraan wat je cyclus normaal doet. als je normaal een cyclus van ongeveer 35 dagen, kan dat best... maar het is vaker niet het geval dan wel... dus ik zou er inderdaad niet heel je hoop op vestigen, dan valt het altijd meer mee dan wanneer je er nu van overtuigd bent dat je gewoon te vroeg hebt getest...
ik blijf voor je duimen Nienna, het zou zo'n mooi kerstcadeautje zijn voor jou en je familie...
pi_75838357
Thnx mijsje, lief
Ik geloof er zelf niet zo meer in deze ronde en ga er zelf ook vanuit dat het deze keer een wat langere cyclus is. We wachten het af
pi_75838663
pi_75869392
Het is hier wel rustig als je de enige bent met een NOD

Isla, jij bent de volgende, hoe is het bij jou?

Hier in ieder geval nog geen menstruatie.
pi_75870487
Ik vind het sowieso maar een erg kort lijstje de laatste tijd.

Niet getest vanochtend Nienna?
pi_75870670
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef Kolonia het volgende:
Ik vind het sowieso maar een erg kort lijstje de laatste tijd.

Niet getest vanochtend Nienna?
Nee, ik wacht nog een paar daagjes af.
Donderdag ben ik precies een week over tijd, dan wil ik weer gaan testen.
pi_75871534
Nienna spannend hoor. Hoop voor je dat je inderdaad gewoon 'te' vroeg getest hebt, of dat de urnie te verdund was. Sterkte en succes met afwachten. Zou een mooi kerstcadeau zijn, 2 streepjes.
pi_75872013
Misschien wil een modje, de nodjes weer even aanpassen?

Mijn NOD is 18-01-2010

-Nienna- spannend hoor! Ik blijf nog voor je duimen.
pi_75878439
Mag mijn Nod ook nog naar 10-01-2010?

Spannend hoor -nienna-
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_75879744
Cisco, hoe is het met je? heb je de gyn al gebeld om een afspraak?

Nienna, wat dapper dat je wacht tot donderdag! maar van de andere kant, zou ik het denk ik ook wel zo aanpakken... ik hoop op of een tweede streepje, of op heel gauw ongesteld worden...
pi_75880899
Ik kom me ook melden in dit topic.

Ik ben 27 jaar en ben net na 5 jaar gestopt met de pil (23 november). We hebben wel geklust deze maand maar denk echt niet dat het meteen raak is. Al wil ik net als iedereen het liefste NU zwanger zijn .
Ik verwacht dat ik ergens eind deze week ongesteld ga worden en dan weet ik meteen hoe het met mijn cyclus is.

Heb heel veel last van stemmingswisselingen (had ik echt niet met de pil!) en heb de tweede week een week lang buikpijn gehad. Ben braaf begonnen met foliumzuur slikken nadat ik daar op internet over las.

Het gaat een fok baby worden maar aangezien ik juf ben en niet wil dat ouders van school mij 'betrappen' in dit topic heb ik een nieuw account aangemaakt. Als het zover is dan laat ik het jullie weten wie de vader is!
pi_75881538
Welkom Snoopy.
Ben benieuwd wie jij en de vader zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')