.quote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef mijsje het volgende:
[..]daar ben ik het helemaal mee eens... dit duurt nu al lang genoeg... en PZE moet dan ook met ons mee hoor! en eigenlijk alle andere meiden ook, zodat we zeker weten het andere topic op kunnen doeken, en dat dit topic niet lang "vaste" bewoners heeft...
Ik duim mee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:26 schreef Kolonia het volgende:
Ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt en dat je het weekend wel een tweede streepje plast.
Ja vind het niet heel erg hoor, als het deze ronde of de volgende ronde raak is vind ik dat wel lekker. eind september/oktober uitgerekend, ben ik lekker met de kerst nog thuis.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:52 schreef Tierrr het volgende:
Jammer Charmed-A... nouja, dan maar een zwangerschap in het nieuwe jaar!!
Klopt, 4 januari hoef ik pas weer heen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef Kolonia het volgende:
Spannend Nienna.![]()
Ik duim voor je.![]()
Heb je nu vakantie en alle tijd om testjes te doen?
Je voorgevoel of je zelfbescherming?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:20 schreef -Nienna- het volgende:
Voorlopig wacht ik nog heel even, mijn voorgevoel zegt namelijk nog steeds: niet zwanger.
Hmmzz, goeie vraagquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:25 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Je voorgevoel of je zelfbescherming?![]()
Ik hoop in ieder geval heel hard voor je dat je een streepjeskerst hebt.
Bij mij is die witte afscheiding niet meer weggegaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:44 schreef -Nienna- het volgende:
Ik merk wel dat mijn gedachten meer de kant op gaan van: zou het....?
Nog steeds niks hier, sterker nog ik heb juist alleen wat last van witte afscheiding.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:53 schreef -Nienna- het volgende:
Ik ben een beetje stom geweest![]()
Al meerdere malen naar de wc geweest, al wat gedronken, en toen ineens besloten toch te testen.
Urine was weinig en heel licht van kleur....uitslag: niet zwanger.
Aan de ene kant heb ik nu zoiets van: zie je wel.
Aan de andere kant vind ik het erg stom van mezelf om met zo weinig urine en zo verdund te testen en hoop ik nog steeds op een valse uitslag.
Nog steeds geen tekenen van menstruatie, vandaag dag 37.
Nee, ik wacht nog een paar daagjes af.quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef Kolonia het volgende:
Ik vind het sowieso maar een erg kort lijstje de laatste tijd.![]()
Niet getest vanochtend Nienna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |