abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75550843
Mijn NOD kan trouwens naar 10 Januari, want was een cyclus van 30 dagen.. net als keer hiervoor.
Hiervoor aantal maanden 35 dagen geweest. Ah hoe korter, hoe meer kansen tot..

Ik hoop ook dat domme pech is, of iets kleins. We zullen het snel genoeg weten
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_75555291
Balen Cisco.. Niets aan zo he? Maar we moeten er gewoon vanuit gaan dat het inderdaad allemaal goed komt!

Boepie, heb jij dan maar een cyclus van 24 dagen? Of was je al eerder deze week ongesteld geworden (of reken ik helemaal verkeerd)?

Oh ja, mijn NOD mag naar 8 januari.
pi_75563496
Balen Cisco!
En hoe korter hoe beter toch

Ik weet het niet bij mij. ik voel me niet zwanger. Maar ik heb ook geen bijna ongesteldheidsdingen. Normaal heb ik dat wel een paar dagen van te voren Pijn in onderrug, pijn in mijn borsten. Gekke winderigheid. Maar niks daarvan, dinsdag is mijn nod.

Maandag voor de zekerheid even testen in huis halen.

Schoonzus is 4 maanden geleden bevallen, en ik ging met haar mee naar de babywinkel. en toen zag ik allemaal leuke dingen. En mijn man en ik hadden alletwee zoiets van; ow dat willen we en dat en dat! Gelukkig dezelfde smaak. Maar bij mijn mannetje gaat het nu ook steeds meer kriebelen
pi_75563633
KJ en Cisco, wat klote. Het is voor jullie ook echt wel tijd zo onderhand.
pi_75564920
Voor jou nog veeuuul meer pze!
Hoe is het met jou?
pi_75565860
Och KJ, hier gaat het eigenlijk wel goed. Lief dat je het vraagt. Ben gestopt met de clomid en heb nu al 2 eigen eisprongen achter de rug. Komende week hopelijk weer een ei op eigen kracht. Hoe dan ook gaan we in januari de gyn weer bellen, want het is mooi dat alles het doet... maar zwanger ben ik nog altijd niet.
pi_75570865
Cisco en Boepie, balen.....

Cisco ik "vier" hetzelfde jubileum.. Toen we vorig jaar begonnen had ik verwacht op zijn minst deze kerst zwanger te zijn.. Deze maand gaat hem ook niet worden, 25 dec is mijn NOD maar manlief was ziek dus hebben we het maar één keer gedaan en dat was drie dagen voor mn eisprong, dus ik verwacht het deze maand ook niet. Jij gaat toch nu eerst naar de HA? Voor je bij de gyn komt en daar verder wordt geholpen ben je weer een paar maanden verder, dus heb je nog een aantal cyclussen dat je het "natuurlijk" kunt proberen.. Hoop dat het nu snel raak is voor je!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_75584989
Boepie en Cisco...wat jammer en balen zeg!

Charmed, ik ga voor je in de duimstand alvast.
pi_75587904
Thx -Nienna- hard duimen dan maar.
Volgens mij voel ik nu wat in mijn onderrug... bijn ongesteldheidspijntje
pi_75608339
Nienna en C-A, voor jullie alebei in de duimstand!

Nienna voel je al wat?

C-A, rugpijn kan van alles zijn!
pi_75608543
Ik ga zo even 2 testen halen. Als ik morgenochtend niet ongesteld ben, gooi ik er een testje tegenaan

Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Nu is rugpijn weer weg, steekjes in me buik, linksonderin.
mijn gevoel zegt nog steeds: niet raak!
  maandag 14 december 2009 @ 12:43:09 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75609657
uhm C_A probeer je iemand voor de gek te houden? Als je gevoel namelijk écht 'niet raak' zou zeggen zou je waarschijnlijk ook niet zo'n haast hebben met testen Je begint dus wel een beetje voorgevoelens te krijgen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75611081
Ja ik weet het, klein beetje ben ik gewoon nieuwsgierig.
Ja ik weet niet, ik voel me anders een beetje. Erg vaag. Maar mijn gevoel zegt gewoon dat het niet raak is.

Manlief denkt juist dat het wel raak is.

Ik weet wel, dat als ik test en het is negatief, dat me ongesteldheid sneller komt, vaag toch? Vorige maand ook namelijk
pi_75612998
C_A spannend hoor, ik ga duimen

Isla en mijsje zullen wij volgende maand nou eindelijk eens doorstromen naar dat andere topic.. Juli 2007 en Dec 2008 is al te lang geleden dat we begonnen zijn PZE en Trierrr ook weg hier! Ik wens voor januari 2010 voor ons alle 3 een 2de streepje

Voor de andere dames ook hoor

[ Bericht 46% gewijzigd door Ciscostar op 15-12-2009 12:49:02 ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_75616339
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef Ciscostar het volgende:

Isla en mijsje zullen wij volgende maand nou eindelijk eens doorstromen naar dat andere topic.. Juli 2007 en Dec 2008 is al te lang geleden dat we begonnen zijn Ik wens voor januari 2010 voor ons alle 3 een 2de streepje

Helemaal mee eens!

Begin het "verplichte nummertje" tijdens de vruchtbare dagen ook een beetje zat te worden.. wil gewoon weer FvF!

Cisco heb je de HA al gebeld?

Spannend, C-A! Als je nog niet eerder zwanger geweest bent kun je volgens mij niet weten of het nu wel of niet raak is, aangezien veel "ongesteldheidsklachtjes" ook zwangerschapsklachtjes kunnen zijn... Dus gewoon afwachten! (alhoewel, ik kan me herinneren dat Minniemin zich zwanger voelde....en dat was ook zo!)
pi_75617066
Oh, even duimen voor Nienna en Charmed-A.
pi_75617285
C-A het is spannend...

Ik voel nog niks hoor, beetje te vroeg ook nog denk ik.
Mijn voorgevoel zegt van niet, wel geklust op de goede dagen, maar afgelopen maand is een beetje langs me heen gegaan.
Dus ik zou erg vreemd opkijken als het raak zou zijn
pi_75625314
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef Ciscostar het volgende:

Isla en mijsje zullen wij volgende maand nou eindelijk eens doorstromen naar dat andere topic.. Juli 2007 en Dec 2008 is al te lang geleden dat we begonnen zijn Ik wens voor januari 2010 voor ons alle 3 een 2de streepje

daar ben ik het helemaal mee eens... dit duurt nu al lang genoeg... en PZE moet dan ook met ons mee hoor! en eigenlijk alle andere meiden ook, zodat we zeker weten het andere topic op kunnen doeken, en dat dit topic niet lang "vaste" bewoners heeft...
pi_75625549
Goed plan! En dan ga ik ook mee hoor!
pi_75626920
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Kolonia het volgende:
Cisco...
Wat een naar jubileum.
Wel fijn dat je man zo lief is.
Maar je hoeft je niet groot te houden toch? Even uithuilen kan je goed doen.
Ik hoop voor jullie dat het iets simpels iets (of beter nog, gewoon stomme pech) en dat het heel snel raak is.

Boepie.
Kun je je NOD niet op 4 januari plaatsen?
Is wel zo gezellig met de rest van de 4jandames.
Ja kan ook en zekers als het helpt
Modje in da house?
pi_75626936
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef Tierrr het volgende:
Goed plan! En dan ga ik ook mee hoor!
goed zo, anders had ik je meegetrokken!
pi_75627239
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef mijsje het volgende:

[..]

goed zo, anders had ik je meegetrokken!
pi_75632055
Heb even bij zitten lezen van de afgelopen paar dagen en lees heel veel verdrietige dingen! Wat zijn de meeste van jullie al lang bezig om zwanger te worden!
Ik ben hard aan het duimen voor je C-A, maareh.... volgens mij heb je het niet druk op je werk

Mijn mannetje en ik zijn deze week erg hard aan het klussen, ondanks dat manlief precies dit weekend heeft uitgekozen om str***verkouden te worden! Kan me niets schelen.
Hoop maar dat het resulteert in het beste nieuwjaarskado ever! Mijn NOD is 28-12, maar omdat ik het door de zenuwen wel eens een dagje kan verschuiven ga ik die dag nog niet gelijk testen. Dat is op maandag. Dinsdag en woensdag ben ik aan het werk, dus dan sta ik er even niet bij stil. Is het dan niet raak, dan wordt ik een van die dagen wel ongesteld. Zo niet, dan oudejaarsdag testen en als een gek langs de familie rijden!! 's avonds namelijk het huis vol vrienden en geen familie.

Ben net als C-A nog niet zo heel lang bezig, en het wordt de eerste. Dus alles is nieuw en even spannend! Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft zo rond zijn NOD! Maakt niet uit hoe lang je al bezig bent.

Hoop stiekem dat ik met mijn vriendinnetje in februari naar de 9-maanden beurs kan. Zij is dan zo'n 3 maanden zwanger.
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:10:22 #149
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75639962
Welkom danic, hopelijk kun je snel een topic doorschuiven...

Enne C_A, kom er maar in hoor met je test

Voor alle anderen =>
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75640609
Welkom Danic!
Hopelijk ben jij een van de vlottere dames en kunnen we je snel uitzwaaien naar Z&G.

Het is toeval dat er nu wat veel dames zijn die wat langer bezig zijn.
Misschien dat de verdrietige posts nieuwelingen ook wat tegenhouden om zich te melden.
Maar ja, verdriet hoort er voor sommigen ook bij. Helaas.
Verse aanwinst is van harte welkom dus wie weet melden zich meer nu meer stiekeme lurkers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')