Heb even bij zitten lezen van de afgelopen paar dagen en lees heel veel verdrietige dingen! Wat zijn de meeste van jullie al lang bezig om zwanger te worden!
Ik ben hard aan het duimen voor je C-A, maareh.... volgens mij heb je het niet druk op je werk
Mijn mannetje en ik zijn deze week erg hard aan het klussen, ondanks dat manlief precies dit weekend heeft uitgekozen om str***verkouden te worden! Kan me niets schelen.
Hoop maar dat het resulteert in het beste nieuwjaarskado ever! Mijn NOD is 28-12, maar omdat ik het door de zenuwen wel eens een dagje kan verschuiven ga ik die dag nog niet gelijk testen. Dat is op maandag. Dinsdag en woensdag ben ik aan het werk, dus dan sta ik er even niet bij stil. Is het dan niet raak, dan wordt ik een van die dagen wel ongesteld. Zo niet, dan oudejaarsdag testen en als een gek langs de familie rijden!! 's avonds namelijk het huis vol vrienden en geen familie.
Ben net als C-A nog niet zo heel lang bezig, en het wordt de eerste. Dus alles is nieuw en even spannend! Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft zo rond zijn NOD! Maakt niet uit hoe lang je al bezig bent.
Hoop stiekem dat ik met mijn vriendinnetje in februari naar de 9-maanden beurs kan. Zij is dan zo'n 3 maanden zwanger.