Ben je dan nu wel aan de clomid? En hoe lang moet je wachten voor je de MMM(ik bedoel dan IUI of IVF) in moet/mag? Of wil je daar zelf mee wachten?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:45 schreef Tierrr het volgende:
[..]
De zwemmers van mijn man waren inderdaad niet super en ik had zelf een zeer onregelmatige cyclus en eerst maandenlang geen eisprong... hiervoor zou ik net aan de clomid en jawel... raak!
Het kan dus wel en ik heb er op zich ook wel vertrouwen in dat het eens gaat lukken, maar ben zo bang dat het lang gaat duren... maargoed, hopelijk valt het mee! Van deze ronde kun je idd niet heel veel zeggen, dus ja... afwachten maar!
Nienna, veel sterkte meid, lijkt me idd moeillijk zo tijdens de feestdagen enzo...
dat is het zeker... maar na even relativeren kan ik ook wel weer door... dat was rond een jaar proberen wel anders... toen kon ik er echt dagen van m'n stuk van zijn dat het weer een keer niet was gelukt... zeker toen de miskraam net achter de rug was... nu gaat dat dus weer beter.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef AncientSound het volgende:
Even een hart onder de riem voor alle dames hier...Sterkte joh, zo'n teleurstelling elke keer dat het niet gelukt is, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |