abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75460704
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:45 schreef Tierrr het volgende:

[..]

De zwemmers van mijn man waren inderdaad niet super en ik had zelf een zeer onregelmatige cyclus en eerst maandenlang geen eisprong... hiervoor zou ik net aan de clomid en jawel... raak!
Het kan dus wel en ik heb er op zich ook wel vertrouwen in dat het eens gaat lukken, maar ben zo bang dat het lang gaat duren... maargoed, hopelijk valt het mee! Van deze ronde kun je idd niet heel veel zeggen, dus ja... afwachten maar!

Nienna, veel sterkte meid, lijkt me idd moeillijk zo tijdens de feestdagen enzo...
Ben je dan nu wel aan de clomid? En hoe lang moet je wachten voor je de MMM(ik bedoel dan IUI of IVF) in moet/mag? Of wil je daar zelf mee wachten?
Verder duim ik voor je hoor!!!

En Mijsje, voor jou ook nog steeds! Ik hoop zo dat jij en Nienna een prachtig kerstcadeautje mogen krijgen wat een klein beetje troost zou kunnen geven deze feestdagen... natuurlijk hoop ik dat voor alle dames hier!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_75462955
Nee, ik ben nu niet aan de clomid. Aan de ene kant heel fijn: als het zonder kán is dat natuurlijk veel fijner. Maar het geeft aan de andere kant ook wel meer onzekerheid over hoe het nu gaat komen...
Waarschijnlijk een paar maanden zo proberen en als het dan nog niet gelukt is IUI. Maar ik heb volgende week een afspraak met de gyn, dus dan zullen we waarschijnlijk wat concretere afspraken kunnen maken.

Mijsje, voor jou is het ook geen makkelijke maand... heel veel sterkte!!
pi_75471348
Voor Nienna en Mijsje en iedereen voor wie deze maand juist niet zo vrolijk en gezellig is;

Tier, balen dat je ongesteld bent geworden! Ik had het ook zo voor je gehoopt.
pi_75489470
Jullie zijn lief
pi_75497153
pi_75500248
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:25 schreef mijsje het volgende:

Morgen je NOD.. ben benieuwd
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_75500384
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:41 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Morgen je NOD.. ben benieuwd
zie andere topic...
pi_75500606
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:44 schreef mijsje het volgende:

[..]

zie andere topic...
kut...
pi_75501047
shit zeg mijsje...
*poef* nu is het weg
pi_75503790
bedankt meiden... voelt inderdaad best kut weer...
pi_75506898
Oh mijsje, wat balen.. Ongelofelijk kut weer inderdaad.

Ik ben nog niet ongesteld, maar heb wel al dagen het gevoel dat ik dat wel ga worden (ik zit even terug te lezen en heb dat gevoel sinds maandag al eigenlijk).
Ik denk dat mijn operatie de boel een beetje in de war heeft geschopt. Misschien heb ik niet eens een eisprong gehad, aangezien die 3 dagen na de operatie zou komen.
pi_75513616
Ik ben ongesteld geworden zonet

Heb het echt helemaal gehad momenteel. Ik weet dat ik afgelopen maandag iets heel anders schreef, maar voel me nu weer totaal waardeloos
pi_75518976
Balen KoninginJuliana!
pi_75519617
Koningin J.
Ik snap hoe je je voelt hoor, ik had het afgelopen week ook even helemaal gehad.
Tranen met tuiten enzo.
Hopelijk voel je je (net als ik) over een paar dagen weer beter en kun je er weer met frisse moed tegenaan.
Maar huil maar eerst even lekker uit.
pi_75522751
KoninginJuliana en mijsje, wat rot
pi_75528561
koninginJuliana, is inderdaad rot he? ik weet het...
pi_75532272
KJ, wat naar.... dikke dikke .

Ik denk dat de meesten van ons, die al wat langer bezig zijn, elke keer even moeten janken als het niet gelukt is...zo begrijpelijk! De twijfel slaat ook toe, gaat het ooit een keer lukken? We moeten hoop blijven houden hoor.... let's do a grouphug!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_75532463
a grouphug it is...
pi_75534987
Even een hart onder de riem voor alle dames hier... Sterkte joh, zo'n teleurstelling elke keer dat het niet gelukt is, lijkt me.
pi_75535190
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef AncientSound het volgende:
Even een hart onder de riem voor alle dames hier... Sterkte joh, zo'n teleurstelling elke keer dat het niet gelukt is, lijkt me.
dat is het zeker... maar na even relativeren kan ik ook wel weer door... dat was rond een jaar proberen wel anders... toen kon ik er echt dagen van m'n stuk van zijn dat het weer een keer niet was gelukt... zeker toen de miskraam net achter de rug was... nu gaat dat dus weer beter.
pi_75544720
Die rode duivels zijn toch gekomen en flink ook pff , mare ik ga voor mijn NOD op 5 januari
pi_75545991
Hoi meiden,

het heeft niet zo mogen zijn, ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Poging 12 is mislukt, precies jaar later (12dec begonnen namelijk) ben ik het vanmorgen dus geworden Ik hou me groot tegenover mijn man, maar voel me behoorlijk kut! Toen ik het hem vertelde vanmorgen in de badkamer terwijl ik op de wc zat en hij voor me op zijn knieën zat zei hij wel iets liefs; gelukkig zijn wij nog samen, een jaar verder en het komt vast snel goed.

Zooo lief en had ik ook even nodig!
Maandag huisarts maar eens bellen

Kj en boepie balen dat jullie ook ongesteld zijn
pi_75547631
Cisco, balen meid...
pi_75549793
Cisco...
Wat een naar jubileum.
Wel fijn dat je man zo lief is.
Maar je hoeft je niet groot te houden toch? Even uithuilen kan je goed doen.
Ik hoop voor jullie dat het iets simpels iets (of beter nog, gewoon stomme pech) en dat het heel snel raak is.

Boepie.
Kun je je NOD niet op 4 januari plaatsen?
Is wel zo gezellig met de rest van de 4jandames.
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:30:33 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75550002
Cis
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')