abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:45:32 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75411595
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:51 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Ik voel dit laatste 5 maanden en start altijd een x aantal dagen voor nod en nu dus ook.. Kan zijn dat ik zwanger ben, maar denk het niet.

@mijsje: ja heb getempt en het is zeer apart mijn temp.. Man nog geen zaadjestest gedaan..
Eigenlijk wil ik gewoon dat jij ook zwanger bent...

Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!

* stampvoet
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75412090
Ik heb er wel eens over gedacht om die softcup aan te schaffen voor de tijd van de maand en het milieuonaardige van tampons, maar nu wil ik 'm natuurlijk helemaal.

Ik geloof er alleen niet zo in, maar baat het niet enzo.
pi_75416036
Hallo, ik meld me even als nieuwe bezoeker.
Ben zelf ook al een paar maandjes bezig om zwanger te worden, maar tot op heden helaas geen succes. Gisteren het nieuws gekregen van mijn beste vriendin dat ze ook zwanger is (net als mijn 2 andere vriendinnen). Ben ontzettend blij voor haar, maar wil nu nog liever snel zwanger worden. We zijn ongeveer tegelijk gestopt met de pil en ik zou het ontwijs leuk vinden om alles samen mee te maken.

Om de een of andere reden heb ik mezelf de angst aangepraat dat het misschien wel helemaal niet gaat lukken Best stom, want ik ben pas sinds augustus gestopt.
Maar ja, tot deze zomer wilde mijn vriend niets van kinderen weten terwijl ik ze wel wilde hebben. En nu hij eindelijk ook om is.........dan wil je niet meer hoeven wachten.

We gaan deze week gewoon weer hard klussen en dan maar hopen op goed nieuws tussen kerst en oud & nieuw!
pi_75416464
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik gewoon dat jij ook zwanger bent...

Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!

* stampvoet
Je bent een schatje!

En kijk je uit voor je vloer met je gestamp
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_75416474
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:46 schreef danic het volgende:
Hallo, ik meld me even als nieuwe bezoeker.
Ben zelf ook al een paar maandjes bezig om zwanger te worden, maar tot op heden helaas geen succes. Gisteren het nieuws gekregen van mijn beste vriendin dat ze ook zwanger is (net als mijn 2 andere vriendinnen). Ben ontzettend blij voor haar, maar wil nu nog liever snel zwanger worden. We zijn ongeveer tegelijk gestopt met de pil en ik zou het ontwijs leuk vinden om alles samen mee te maken.

Om de een of andere reden heb ik mezelf de angst aangepraat dat het misschien wel helemaal niet gaat lukken Best stom, want ik ben pas sinds augustus gestopt.
Maar ja, tot deze zomer wilde mijn vriend niets van kinderen weten terwijl ik ze wel wilde hebben. En nu hij eindelijk ook om is.........dan wil je niet meer hoeven wachten.

We gaan deze week gewoon weer hard klussen en dan maar hopen op goed nieuws tussen kerst en oud & nieuw!
Welkom! En veel plezier in bed
Jou angsten hebben we allemaal wel gehad... maar bij sommige duurt het gewoon wat langer voor dat het raak is.. ik bijvoorbeeld nu jaar bezig, andere meide langer...
En de drang om meteen zwanger te worden, dat hebben we ook bijna allemaal gehad. Ik stopte en wilde de volgende dag meteen zwanger zijn, maar was helaas niet zo.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_75416581
Hé Danic, welkom!
Hopelijk kunnen we je weer snel uitzwaaien.
pi_75417281
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik weet zelf ook heel goed dat het niet bij iedereen in 1x raak kan zijn, maar ja..........weten en voelen blijken toch heel verschillend te zijn.
Natuurlijk hoop ik jullie ook weer snel uit te kunnen zwaaien haha, zodra ik meer nieuws heb zal ik het laten weten.
pi_75419551
Danic, welkom en veel succes!!!
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef Kolonia het volgende:
Ik heb er wel eens over gedacht om die softcup aan te schaffen voor de tijd van de maand en het milieuonaardige van tampons, maar nu wil ik 'm natuurlijk helemaal.

Ik geloof er alleen niet zo in, maar baat het niet enzo.
Milieuvriendelijk zijn die soft-cups ook niet, je kan ze maar één keer gebruiken ivm infecties. Je mag ze twaalf uur dragen dus dat zijn ongeveer drie tampons, dus dan is er wel iets minder verspilling...maar niet veel dus.
Alls je er niet zwanger mee wordt kun je ze altijd nog gebruiken als je ongesteld bent maar wel lekker wilt sexen.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_75429160
Kolonia, je hoeft niet onder een spoiler hoor, het is absoluut geen zeuren en aanstellen, het is gewoon het gevoel van het heel graag willen en de teleurstelling dat het nog niet zo is... Ik hoop echt dat jij ook gauw je tweede streepje mag hebben...

Ciscostar, ik sluit me helemaal aan bij Flugel! Ik wil het ook dat jij gewoon zwanger bent! als we het nu gewoon allemaal hard genoeg willen, zou het dan niet gewoon goed moeten komen?

die softcups heb ik een keer geprobeerd met ongesteld zijn en zwemmen... laten we het erop houden dat het geen goed idee was... (je moet hem klemmen achter de baarmoedermond en ergens anders achter, maar dat lukte dus niet zo goed... )
pi_75435155
Thanks mijsje, maar het moet hier natuurlijk niet zo zwaar worden.

Isla, je hebt ook herbruikbare.
Lijkt me wel een vreselijk geknoei.
Ik heb een doosje (wegwerp)cups besteld.
pi_75436709
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:11 schreef Kolonia het volgende:
Thanks mijsje, maar het moet hier natuurlijk niet zo zwaar worden.

Isla, je hebt ook herbruikbare.
Lijkt me wel een vreselijk geknoei.
Ik heb een doosje (wegwerp)cups besteld.
Ah, die had ik nog niet gezien! Ik heb nu ook die wegwerp dingen, maar als het bevalt ga ik die herbruikbare misschien nog wel bestellen.. lijkt mij ook geknoei, maar het is toch ook wel mooi dat het milieu vriendelijk is, dus misschien met een beetje oefening.... Het lijkt mij ook wat "gezonder" dan tampons. Ik heb vaak last van schimmelinfecties enzo, misschien dat dit niet "broeit" daarbinnen. Nouja, eerst maar proberen na het sexen, kan ook geen knoeiboel worden haha..
pi_75442406
danic welkom

Dinsdag mijn nod Spannend
pi_75444566
Danic, welkom.

En ook al reageer ik niet even uitgebried hier...ik lees wel alles mee en duim natuurlijk voor de aanstaande NOD's
pi_75444695
Hé Nienna,
Hoe is het met je?
pi_75450322
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:02 schreef Kolonia het volgende:
Hé Nienna,
Hoe is het met je?
Lief dat je het even vraagt!
Ja, wat kan ik zeggen...het gaat.
De ene dag beter dan de andere...op dit moment zitten we volop in de beslissingen over de asbestemming.
En ik zelf het gewoon nog steeds het besef ook niet dat hij weg is...verwacht hem zo weer te zien.

Tussen al het verdriet door nog wel proberen zwanger te worden, al ben ik daar niet heel erg mee bezig op moment. Klusperiode net weer voorbij, dus we wachten braaf af.
pi_75450561
Lijkt me heel moeilijk nu.
Gelukkig heb je met de kerstdagen de eerstvolgende moeilijke dagen er direct achteraan en hopelijk wordt het daarna allemaal iets minder heftig.
Het zou mooi zijn als zo'n tijd toch een gouden randje heeft dus ik hoop heel hard voor je dat je binnenkort dubbele streepjes plast.
pi_75453064
*zucht*

Ongi...
pi_75453108
Tierr
Flink balen!!!!
pi_75454490
Tierrr, wat jammer! En balen inderdaad.

Kolonia, dank je wel
pi_75454613
Tierrr, van een kant jammer en balen, maar van de andere kant doet je lijf weer keurig wat het moet doen... Ik hoop op januaristreepjes, ook bij jou!
pi_75456078
Tierrr.
Balen zeg, had zo gehoopt voor je dat het nu raak zou zijn.

2010 wordt vast hét jaar voor jou.
Als je nu een korte cyclus doet kun je 4 januari fijn mee streepjes plassen.
pi_75456269
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef mijsje het volgende:
Tierrr, van een kant jammer en balen, maar van de andere kant doet je lijf weer keurig wat het moet doen...
Mjah, das dus wat ik me afvraag... Ik heb niet zoveel vertrouwen in mijn lichaam. Deze cyclus verliep niet helemaal mooi.. rond de eisprong rare pijntjes en wat bloedverlies (anders dan de 2 goede cycli die ik afgelopen jaar heb gehad) en ik had nu ineens een vrij korte lf. En ook de temperatuurcurve en ovu-test waren niet heel duidelijk.

Nu weet ik wel dat een lichaam misschien wat tijd nodig heeft om op gang te komen na een miskraam, maar gezien dat gedonder vóór mijn zwangerschap heb ik gewoon niet zoveel vertrouwen in mijn lichaam... en voel ik me nu even goed klote....

Ik hoop dat het ten onrechte is en dat mijn lichaam het wél goed oppakt, maar daar durf ik nog niet op te vertrouwen... en dan moeten ook mijn mans zaadjes het maar net redden natuurlijk...
pi_75456597
Tierr wat balen.... Kan me niet voorstellen dat de eerste cyclus na een mk meteen normaal is... dus misschien zegt het niet zo veel? Hoop dat het, ondanks alles, snel lukt..
Weet niet precies hoe het zit, zijn de zwemmers van je man niet goed genoeg? En jij, ben jij verder ok? Weet alleen dat je lang bezig bent geweest zwanger te raken, toen een miskraam had (een tweeling) verder weet ik het eigenlijk niet..

Nienna veel sterkte de komende maand. Moeilijk allemaal, vooral met de feestdagen..
pi_75456925
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:36 schreef IslaBonita het volgende:
Weet niet precies hoe het zit, zijn de zwemmers van je man niet goed genoeg? En jij, ben jij verder ok? Weet alleen dat je lang bezig bent geweest zwanger te raken, toen een miskraam had (een tweeling) verder weet ik het eigenlijk niet..
De zwemmers van mijn man waren inderdaad niet super en ik had zelf een zeer onregelmatige cyclus en eerst maandenlang geen eisprong... hiervoor zou ik net aan de clomid en jawel... raak!
Het kan dus wel en ik heb er op zich ook wel vertrouwen in dat het eens gaat lukken, maar ben zo bang dat het lang gaat duren... maargoed, hopelijk valt het mee! Van deze ronde kun je idd niet heel veel zeggen, dus ja... afwachten maar!

Nienna, veel sterkte meid, lijkt me idd moeillijk zo tijdens de feestdagen enzo...
pi_75459491
Tierrr, dat is inderdaad heel moeilijk en ik snap goed dat je je daar zo klote over voelt... Ik hoop heel erg met je mee dat het inderdaad onterecht is dat je je zo voelt...

Nienna, zeker moeilijk deze feestdagen... ik voel dat ook, dat gevoel dat ze zo maar weer de kamer in kan stappen of bellen of smssen... ik ben emotioneler in deze tijd dan dat ik was in de week van het overlijden van m'n moeder, ik merk steeds meer hoeveel ik haar nu eigenlijk mis... dus ik kan me heel goed indenken hoe moeilijk het moet zijn voor jou en je naasten... sterkte en maak er een kerst van om met een goed gevoel aan terug te denken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')