Eigenlijk wil ik gewoon dat jij ook zwanger bent...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:51 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ik voel dit laatste 5 maanden en start altijd een x aantal dagen voor nod en nu dus ook.. Kan zijn dat ik zwanger ben, maar denk het niet.
@mijsje: ja heb getempt en het is zeer apart mijn temp.. Man nog geen zaadjestest gedaan..
Je bent een schatje!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon dat jij ook zwanger bent...
Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!
* stampvoet
Welkom! En veel plezier in bedquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:46 schreef danic het volgende:
Hallo, ik meld me even als nieuwe bezoeker.
Ben zelf ook al een paar maandjes bezig om zwanger te worden, maar tot op heden helaas geen succes. Gisteren het nieuws gekregen van mijn beste vriendin dat ze ook zwanger is (net als mijn 2 andere vriendinnen). Ben ontzettend blij voor haar, maar wil nu nog liever snel zwanger worden. We zijn ongeveer tegelijk gestopt met de pil en ik zou het ontwijs leuk vinden om alles samen mee te maken.
Om de een of andere reden heb ik mezelf de angst aangepraat dat het misschien wel helemaal niet gaat lukkenBest stom, want ik ben pas sinds augustus gestopt.
Maar ja, tot deze zomer wilde mijn vriend niets van kinderen weten terwijl ik ze wel wilde hebben. En nu hij eindelijk ook om is.........dan wil je niet meer hoeven wachten.
We gaan deze week gewoon weer hard klussen en dan maar hopen op goed nieuws tussen kerst en oud & nieuw!
Milieuvriendelijk zijn die soft-cups ook niet, je kan ze maar één keer gebruiken ivm infecties. Je mag ze twaalf uur dragen dus dat zijn ongeveer drie tampons, dus dan is er wel iets minder verspilling...maar niet veel dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef Kolonia het volgende:
Ik heb er wel eens over gedacht om die softcup aan te schaffen voor de tijd van de maand en het milieuonaardige van tampons, maar nu wil ik 'm natuurlijk helemaal.![]()
Ik geloof er alleen niet zo in, maar baat het niet enzo.
Ah, die had ik nog niet gezien! Ik heb nu ook die wegwerp dingen, maar als het bevalt ga ik die herbruikbare misschien nog wel bestellen.. lijkt mij ook geknoei, maar het is toch ook wel mooi dat het milieu vriendelijk is, dus misschien met een beetje oefening.... Het lijkt mij ook wat "gezonder" dan tampons. Ik heb vaak last van schimmelinfecties enzo, misschien dat dit niet "broeit" daarbinnen. Nouja, eerst maar proberen na het sexen, kan ook geen knoeiboel worden haha..quote:Op woensdag 9 december 2009 09:11 schreef Kolonia het volgende:
Thanks mijsje, maar het moet hier natuurlijk niet zo zwaar worden.![]()
Isla, je hebt ook herbruikbare.
Lijkt me wel een vreselijk geknoei.![]()
Ik heb een doosje (wegwerp)cups besteld.
Lief dat je het even vraagt!quote:
Mjah, das dus wat ik me afvraag... Ik heb niet zoveel vertrouwen in mijn lichaam. Deze cyclus verliep niet helemaal mooi.. rond de eisprong rare pijntjes en wat bloedverlies (anders dan de 2 goede cycli die ik afgelopen jaar heb gehad) en ik had nu ineens een vrij korte lf. En ook de temperatuurcurve en ovu-test waren niet heel duidelijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef mijsje het volgende:Tierrr, van een kant jammer en balen, maar van de andere kant doet je lijf weer keurig wat het moet doen...
De zwemmers van mijn man waren inderdaad niet super en ik had zelf een zeer onregelmatige cyclus en eerst maandenlang geen eisprong... hiervoor zou ik net aan de clomid en jawel... raak!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:36 schreef IslaBonita het volgende:
Weet niet precies hoe het zit, zijn de zwemmers van je man niet goed genoeg? En jij, ben jij verder ok? Weet alleen dat je lang bezig bent geweest zwanger te raken, toen een miskraam had (een tweeling) verder weet ik het eigenlijk niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |