Dito!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Tierrr het volgende:
Nienna, raar hoor... ik blijf voor je duimen...
Uitgesloten... ik temperatuur namelijk en mijn temp is de laatste dagen lager dan de dagen daarvoor... eisprong is dus nog niet geweest. Ja, of dit komt dus van de eisprong en dat dan morgen mijn temp hoger is... dat zou kunnen. Maar ik heb de hele dag door helderrood gebloed. Niet veel, maar wel elke keer bij het afvegen een veeg... dat vind ik toch wel raar bij een eisprong? Of is dat normaal bij een eisprong als je net een curettage achter de rug hebt? Nouja, ik weet het niet, we'll see...quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef Kolonia het volgende:
Zou het een innesteling kunnen zijn misschien? Heb je een korte cyclus en kan je eisprong al op dag 12 zijn geweest.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:08 schreef mefke79 het volgende:
VT, ik heb gewoon de gyn gebeld en kon toen zonder verwijsbrief terecht.
Tier, goed dat je gebeld hebt en hopelijk kan je snel terecht.
En natuurlijk is het lastig rond speciale data, daar heb ik nog lang 'last' van gehad. Maar ik heb letterlijk al mijn verdriet er vorig jaar met oud en nieuw uitgehuild, ik was zooo blij dat dat rotjaar voorbij was. En toen was het ook goed, ik had het een plekje gegeven.
Mijsje...ik duim voor je!
Ik gok dat de huisarts me toch het advies geeft om nog even af te wachten, ik heb ook al meerdere verhalen gehoord van vrouwen die een maand overslaan.quote:Op maandag 28 december 2009 16:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Balen Nienna, misschien toch langs de huisarts of een testje doen??
Zie boven, waarschijnlijk donderdag weer even een testje.quote:Op maandag 28 december 2009 17:06 schreef ymme het volgende:
Inderdaad Nienna, misschien toch nog een testje doen?
Dit duurd wel erg lang, snap je gevoel hoor.
Maar als een test ook weer negatief zegt, zou ik inderdaad ook langs de ha gaan.
Sterkte meid (en stiekem duim ik wel een beetje voor je).
dat is een mooie tijd. heb jij goed gekeken of je echt wel of niet nog ongesteld wordt, en kun je daarna actie ondernemen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:50 schreef -Nienna- het volgende:
Goeiemorgen!
Mijsje, dat zou ik eventueel nog kunnen doen inderdaad, even bellen.
Ik wacht sowieso deze week nog af, volgende week zie ik wel weer verder of ik toch even contact opneem.
Danic...hoe is het inmiddels bij jou?
En de 4 februari dames, al klachtjes??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |