abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76056413
Sjit Isla en Tierr.
Hopelijk hebben jullie desondanks een leuke kerst.
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Tierrr het volgende:
Nienna, raar hoor... ik blijf voor je duimen...
Dito!

Ik had gisteravond wat bloed, precies vijf dagen na mijn eisprong.
Ben dus redelijk hoopvol deze maand.

Allemaal fijne dagen gewenst.
pi_76056438
Oh Tierr, ik las scheef.
Zou het een innesteling kunnen zijn misschien? Heb je een korte cyclus en kan je eisprong al op dag 12 zijn geweest.
pi_76058142
Tierr, Nienna en IlsaB, schiet zo niet op natuurlijk.
pi_76063938
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef Kolonia het volgende:
Zou het een innesteling kunnen zijn misschien? Heb je een korte cyclus en kan je eisprong al op dag 12 zijn geweest.
Uitgesloten... ik temperatuur namelijk en mijn temp is de laatste dagen lager dan de dagen daarvoor... eisprong is dus nog niet geweest. Ja, of dit komt dus van de eisprong en dat dan morgen mijn temp hoger is... dat zou kunnen. Maar ik heb de hele dag door helderrood gebloed. Niet veel, maar wel elke keer bij het afvegen een veeg... dat vind ik toch wel raar bij een eisprong? Of is dat normaal bij een eisprong als je net een curettage achter de rug hebt? Nouja, ik weet het niet, we'll see...

Bij jou klinkt het wel goed.... zou je dan op de valreep nog in 2009 zwanger zijn? Ik duim voor je!
pi_76069279
Tierrr, wat vreemd joh.
Ik heb geen idee wat dat zou kunnen zijn, sorry.

Kolonia, klinkt goed, ik ga alvast voor je duimen haha!

En lief dat jullie voor mij door blijven duimen, maar ik zelf denk dat het een langere cyclus wordt.
Niets wijst bij mij op een zwangerschap, 2 negatieve testen en totaal geen kwaaltjes (meer).
Heel misschien dat ik morgen nog even voor een laatste keer test met een analoge test, maar ik weet de uitslag al wel dus ik denk dat ik hem lekker bewaar.

Danic, hoe is het bij jou?
pi_76073909
Hallo,

Werd idd tijd voor een updateje van mijn kant. Bij wordt het spannend nu! Mijn NOD is 29 dec, dus aanstaande dinsdag. Misschien op de valreep?
Ik verwacht het eigenlijk niet, maar je weet nooit toch? Ik ben in ieder geval van plan om pas te gaan testen op 31-12, omdat ik op dinsdag en woensdag moet werken. Mocht er dan nog geen nieuws zijn dan vindt ik testen op 31-12 wel spannend!
Heb al we sinds een week wat rode afscheiding, net als Tierrr denk ik (zo klinkt het). Dus ik heb geen idee wat ik daar nou weer van moet denken. Ik ga het maar gewoon rustig afwachten denk ik (voor zover dat lukt hihi).
Zodra ik nieuws heb, goed of slecht, laat ik het weten!
pi_76081236
Tier, wanneer was je curretage? Ik heb na de mijne wel meteen weer een nette cyclus gehad, maar wel eentje met tussentijds bloedverlies. Net na de curretage viel het wel mee, het kwam gewoon pas later.
Dames, ik duim voor jullie hoor. Tis zo raar, een jaar geleden was ik er van overtuigd dat ik een gemiste kans had (had een waterecho deze cyclus) maar begin januari bleek het juist in deze cyclus raak en nou ligt ons manneke hier gewoon te slapen. Ik gun dat jullie ook zo!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76085217
Ik duim voor iedereen.

Beetje veel te laat, maar fijne kerst allemaal nog
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_76086537
Ik heb wel een onregelmatige cyclus overgehouden na mijn curettage, Voor ik de laatste keer ongesteld werd heb ik 2 dagen lang elke keer bij het vegen wat slijm met wat bloed gehad. Daarna werd ik 8 dagen lang heel erg ongesteld. Er schijnen wel meer vrouwen te zijn die een tijd onregelmatig blijven. Ik ben in Juli gecuretteerd en tot nu toe 3 keer ongesteld geweest. (was altijd heel regelmatig)
pi_76089186
Vrouwtje-theelepel en ook Tierr, mijn cyclus werd na de curretage wel steeds korter, uiteindelijk nog maar iets van 25 dagen met een late eisprong. Ik was net bezig met allerlei onderzoeken toen ik toch gewoon zwanger was. Volgens de gyn was het inderdaad eigenlijk wel normaal dat je cyclus anders werd. Ik hoop voor jullie dat het gewoon snel weer raak is!
pi_76096037
Danic, spannend hoor.... ik duim voor je!!

Mijn curretage was trouwens 6 november. Direct na de curettage zo'n 10 dagen een beetje bloedverlies gehad en na 5 weken was ik behoorlijk ongesteld, meer dan anders. En nu zit ik inmiddels op dag 19 en ik heb nu al voor de 3e dag bloedverlies bij afvegen... en nog geen eisprong gehad, mijn temperatuur is juist heel erg gedaald. En het vervelende is dat ik inmiddels ook echt pijn heb bij mijn baarmoeder...
pi_76098048
Tierrr, wat vervelend dat je lijf niet doet wat jij wilt
pi_76103323
Tierrr, ik zou morgen gewoon even contact opnemen met de gyn/gynassistente... het klinkt mij niet helemaal goed in de oren moet ik zeggen... zeker niet als je er ook pijn bij hebt gekregen... zal wel niks zijn, maar dan weet je het wel zeker...
  zondag 27 december 2009 @ 14:43:25 #264
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_76103589
Zou je 5 maanden na curettage ook gewoon een afspraak kunnen maken bij de gynaecoloog of heb je dan weer een verwijzing nodig? Ik heb er een slecht gevoel over.
pi_76103650
Ik heb inderdaad toch maar ff het ziekenhuis gebeld. Ik mocht het vandaag onderdrukken met pijnstilling en dan morgen een afspraak maken... Hoop dat ik een beetje snel terecht kan. Ben heel benieuw wat dit nou weer te betekenen heeft. Ben op zich niet heel erg bang dat er iets heel erg mis is, maar baal wel dat ik nu dus wéér met dat gedonder zit... echt niks aan...

Mijsje, ben jij de kerstdagen een beetje doorgekomen?
pi_76103700
Ik denk dat je gewoon rechtstreeks weer een afspraak kunt maken, vt... ik zou het in ieder geval gewoon proberen!
  zondag 27 december 2009 @ 14:59:36 #267
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_76104306
@ Tierr: ik hoop ook dat je snel terecht kan niks erger dan je zorgen maken Ben jij de kerst een beetje goed doorgekomen? Ik denk de laatste tijd weer vaak aan wat er gebeurt is, ik zou nu hoog zwanger zijn geweest. (misschien hoort dit meer in zwanger en dan gaat het mis) Ben nu een beetje aan het hypochonderen dat er iets mis is en dat ik nooit meer zwanger word.
pi_76104973
Ik ben de kerst wel aardig doorgekomen hoor... lief dat je het vraagt!
Ik was wel bang dat het heel moeilijk zou worden, vooral omdat ik 2e kerstdag 20 weken geweest zou zijn... toch een hele mijlpaal in deze... maar gelukkig bood alle gezelligheid me de nodige afleiding en heb ik toch leuke dagen gehad. Jij ook nog wel een beetje kunnen genieten?
Wat vervelend dat je je zo'n zorgen maakt. Niks aan... Ik zou gewoon proberen een afspraak te maken met de gyn hoor. Wie weet is het wel heel makkelijk op te lossen en ben je zo weer zwanger!
pi_76107355
lief dat je aan me denkt...
ik zal even crossposten:
hier was het druk met de kerstdagen... wij hadden het diner verzorgd op allebei de dagen, dag 1 voor mijn vader, broer en zusje, en op dag 2 voor de moeder van manlief, zwager+vriendin, tante van manlief+vriend en oma van manlief... pfff nu dus een pyama-bank-hang-dag...
maar voel ik iets? hele zere gespannen borsten, maar dat heb ik vaker in deze weken van de cyclus.. ik kan echt nergens meer van zeggen: dat gevoel heb ik dus ik denk dat ik zwanger ben... ik heb zo goed als alles al eens gevoeld, met daarbij dat ik daarna toch weer ongesteld werd... het is dus echt een verrassing of het wel of niet zo zou zijn... nog maar anderhalve week, en dan weten we meer...

VT, bij ons kun je meteen een afspraak maken met de gyn als je twijfelt over iets dat bij hem/haar gedaan/gebeurd is... jij twijfelt aan je lijf na de currettage, dus het kan zijn dat je ook direct een afspraak kan maken... probeer het morgen anders, als het bij jullie niet kan, dan hoor je dat snel genoeg...
en dat je er nu veel aan moet denken, dat is naar, maar ik herken dat wel. ik dacht er ook heel veel aan tegen m'n uitgerekende datum. ook op de eigenlijke bevallingsdag had ik het er moeilijk mee... dat gevoel is wel minder geworden. het slijt, maar het verdwijnt niet helaas...
pi_76119614
VT, ik heb gewoon de gyn gebeld en kon toen zonder verwijsbrief terecht.
Tier, goed dat je gebeld hebt en hopelijk kan je snel terecht.
En natuurlijk is het lastig rond speciale data, daar heb ik nog lang 'last' van gehad. Maar ik heb letterlijk al mijn verdriet er vorig jaar met oud en nieuw uitgehuild, ik was zooo blij dat dat rotjaar voorbij was. En toen was het ook goed, ik had het een plekje gegeven.
Mijsje...ik duim voor je!
pi_76126394
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:08 schreef mefke79 het volgende:
VT, ik heb gewoon de gyn gebeld en kon toen zonder verwijsbrief terecht.
Tier, goed dat je gebeld hebt en hopelijk kan je snel terecht.
En natuurlijk is het lastig rond speciale data, daar heb ik nog lang 'last' van gehad. Maar ik heb letterlijk al mijn verdriet er vorig jaar met oud en nieuw uitgehuild, ik was zooo blij dat dat rotjaar voorbij was. En toen was het ook goed, ik had het een plekje gegeven.
Mijsje...ik duim voor je!
pi_76131464
Vrouwtje Theelepel en Tierrr, 2010 wordt vast jullie jaar.
En ook voor de rest van de dames natuurlijk! De 4 januari-clan sleept gewoon iedereen mee naar Z&G!
pi_76131784
Ik heb altijd gezegt tegen mijn man en iedereen die vroeg wanneer wordt je zwanger/krijg je een kind;
In 2010

Makkelijk uit te rekenen hoe oud kind dan is in de toekomst blabla.. En nu, het is alweer bijna 2010
Moet dus wel deze 2/3maanden gebeuren anders alweer 2011 qua uitrekendatum ;-)

trierrr en vt *knuffel*
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_76133433
Kerst was weer genieten met heerlijk eten en herinneringen.

We hadden het over mijn overleden (lievelings)tante. En opeens vroeg mijn moeder, weet je nog wat Tante **** zei toen ze in het ziekenhuis lag?

Dus ik denken, en opeens Ow ja dat is waar! Ik kwam op een avond in het ziekenhuis, die dag was ze voor de zoveelste keer gereanimeerd. Ik liep binnen in haar kamer en het eerste wat ze vroeg was, Miran wat is het geworden? Een jongen of een meisje?

En me moeder en ik keken elkaar aan

Mijn tante voorspelde haar dood, ze had op de dag dat ze geopereerd werd een afscheidsbrief geschreven aan haar kinderen en man. 8 Maanden na haar operatie was ze overleden.
En ze zag dus ook dat ik een kindje kreeg

Ik was het helemaal vergeten, maar met kerst moest ik daar dus weer aan denken. 3 Jaar geleden was er helemaal nog geen sprake van, dat ik en me mannetje kinderen wilde. En nu denk je daar aan terug en denk je

Mijn tante was altijd al een beetje zweverig en zag dingen die nog niet gebeurd waren. Dus nu ik hier aan terug denk, denk ik…. Ja het gaat ons lukken, is het niet dit jaar, dan is het wel volgend jaar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2009 11:14:24 ]
pi_76133922
Wauw! Wel een hele mooie gedachte hoor C-A! Jammer dat ze dan net niet kon vertellen wat het ging worden, maar dat houdt het ook wel weer spannend!

Ik vrees dat ik ook meega voor de rondes in januari. Wacht het nog even af, maar ziet er helaas niet goed uit Zodra alles definitief is, laat ik het weten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')