lief dat je aan me denkt...
ik zal even crossposten:
hier was het druk met de kerstdagen... wij hadden het diner verzorgd op allebei de dagen, dag 1 voor mijn vader, broer en zusje, en op dag 2 voor de moeder van manlief, zwager+vriendin, tante van manlief+vriend en oma van manlief... pfff nu dus een pyama-bank-hang-dag...
maar voel ik iets? hele zere gespannen borsten, maar dat heb ik vaker in deze weken van de cyclus.. ik kan echt nergens meer van zeggen: dat gevoel heb ik dus ik denk dat ik zwanger ben... ik heb zo goed als alles al eens gevoeld, met daarbij dat ik daarna toch weer ongesteld werd... het is dus echt een verrassing of het wel of niet zo zou zijn... nog maar anderhalve week, en dan weten we meer...
VT, bij ons kun je meteen een afspraak maken met de gyn als je twijfelt over iets dat bij hem/haar gedaan/gebeurd is... jij twijfelt aan je lijf na de currettage, dus het kan zijn dat je ook direct een afspraak kan maken...

probeer het morgen anders, als het bij jullie niet kan, dan hoor je dat snel genoeg...
en dat je er nu veel aan moet denken, dat is naar, maar ik herken dat wel. ik dacht er ook heel veel aan tegen m'n uitgerekende datum. ook op de eigenlijke bevallingsdag had ik het er moeilijk mee... dat gevoel is wel minder geworden. het slijt, maar het verdwijnt niet helaas...