Nee gewoon allebei casual kledij.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Had hij zijn speciale zwarte band om? Met bijpassende dammen!!!
Rustig trollquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee daar doel ik niet op vriend, godverdommese klootzak dat je bent.
Heeft toch geen zin.quote:
Ik merk dat je veel verdriet hebt en tegen de tranen vecht, Is er misschien iets af te spreken>quote:
Van mij mag je dit soort topics openen, ik zou alleen liever zien dat andere soortgelijke topics niet gesloten worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik merk dat je veel verdriet hebt en tegen de tranen vecht, Is er misschien iets af te spreken>
Regisseurquote:Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
Is schrijver worden niets voor jou?
Jij eerst!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt trouwens wel is tijd dat onze Rambo is een foto van zichzelf hier plaatst.
Ofniet?
idd foto! zal wel dikke natnek zijn =Dquote:Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt trouwens wel is tijd dat onze Rambo is een foto van zichzelf hier plaatst.
Ofniet?
Heb ik al gedaan.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef DuTank het volgende:
De vriendin van TS heet Kimberly en wordt versierd door mocro's
Wat een kampwijf heb je toch.
Nah ze wou het zelf niet maar tegen 9 van die gasten kun je als meid niks (tenzij je traint).quote:Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef DuTank het volgende:
De vriendin van TS heet Kimberly en wordt versierd door mocro's
Wat een kampwijf heb je toch.
Omdat het een beetje zo'n lach is:quote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef koningdavid het volgende:
Waarom blijf ik dit soort topics toch nog lezen en waarom moet ik lachen?
Whaaaaat?quote:
Ligt aan hoe je die pagina instellingen zet. Hier pagina 2 pas snapte.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Salatrel het volgende:
mooiste is nog wel dat iedereen altijd valt over de topics van TS maar we inmiddels toch al weer op pagina 6 zitten
heb al gepost in FB. Dit soort topics horen thuis in ONZ of in de prullenbakquote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Salatrel het volgende:
mooiste is nog wel dat iedereen altijd valt over de topics van TS maar we inmiddels toch al weer op pagina 6 zitten
Hier stopte in met lezen maar laat me raden..... want meestal nemen die rifapen daar een geit voor.quote:knapte er iets in me. Ik sleurde een maroc het kleedhokje in en deed de deur op slot.
hoe dan ook leveren de topics toch altijd een x aantal posts op waardoor hij topics aan blijft maken.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt aan hoe je die pagina instellingen zet. Hier pagina 2 pas snapte.
Dat is niet mijn drijfveer. Ik ben een normale rustige jongen met veel pech (veel ruzies e.d.). Dit schrijf ik van me af. Daar is KLB voor. Klagen. Dit doe ik dan ookquote:Op donderdag 3 december 2009 13:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe dan ook leveren de topics toch altijd een x aantal posts op waardoor hij topics aan blijft maken.
Benno !quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is niet mijn drijfveer. Ik ben een normale rustige jongen met veel pech (veel ruzies e.d.). Dit schrijf ik van me af. Daar is KLB voor. Klagen. Dit doe ik dan ook
Onzin!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:32 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schop hem ff naar daar waar het thuishoort, ONZ dus.
Omdat je diep van binnen net als alle andere mannen eigenlijk gewoon net als Michielos wil zijn. Een stoere lone ranger die zijn geliefden beschermd tegen kwade hangjongeren en die onrecht bestrijd met brute kracht waar de meesten van ons een vlucht moeten nemen tot de sterke arm der wetquote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef koningdavid het volgende:
Waarom blijf ik dit soort topics toch nog lezen en waarom moet ik lachen?
Dude, neem je pilletje.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef Ragnarock het volgende:
HOAX!!!!! KLEEDHOKJES HEBBEN GEEN DEUR DIE NAAR BUITEN OPEN GAAT!!!
HOOOOAAAX!!!!!1111!!1!1!!!!1!!!!!EINZzWei!!1!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef Waldkorn het volgende:
TS is mijn nieuwe held. Mag ik een poster van je voor boven mijn bed? Dan kan mijn vriendinik naar je kijken als we sex hebben.
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:58 schreef LaTiNo het volgende:
Ik weet niet hoor, ik twijfel aan het waarheidsgehalte van dit verhaal, sinds wanneer zeggen Mocro's SWA??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |