Leg uit danquote:Op donderdag 3 december 2009 15:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
eh, je begrijpt me verkeerd... niks mis met wenkbrauwen...![]()
![]()
[..]
en jij dus ook.
Hij vind haar op kutjes niks.quote:
Ze vroeg eromquote:
Wie wel.quote:
Maar je hebt heul wel wenkbrauwen!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben zelf toch kaal lieve schat
Vraag je dat aan mij?quote:
Omdat dat zo hoort natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef Trevland het volgende:
En waarom moet er vandaag weer vertraging zijn
Dat hoort helemaal nietquote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat dat zo hoort natuurlijk
Tuurlijk, je gaat toch met de trein?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hoort helemaal niethoezo een slecht begin van mijn weekend
Dat wel maar daarom hoeft er nog geen vertraging te zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk, je gaat toch met de trein?
Juist wel, dat is dè reden om met de trein te gaan!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar daarom hoeft er nog geen vertraging te zijn
Ja, nu weten we het wel. Jij hebt weekend en wij niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hoort helemaal niethoezo een slecht begin van mijn weekend
Ik heb al weekend sinds vorige week donderdagquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel. Jij hebt weekend en wij niet.
Hey stoep heb je het al gehoord dat ik weekend hebquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel. Jij hebt weekend en wij niet.
Hoe krijg je dat dan voor elkaar en tot wanneer?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb al weekend sinds vorige week donderdag
Jahaaaquote:Op donderdag 3 december 2009 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey stoep heb je het al gehoord dat ik weekend heb
Tentamenperiode, dus thuis lerenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar en tot wanneer?
Dat valt bij mij onder vakantiequote:Op donderdag 3 december 2009 16:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tentamenperiode, dus thuis leren
Heb weekend tot 2 februari!
Joh heb jij weekend? Wat leuk voor jequote:Op donderdag 3 december 2009 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey stoep heb je het al gehoord dat ik weekend heb
Een afbeelding van je mobiel?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat je hierboven ziet?
Het doet me denken aan Marijkequote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat je hierboven ziet?
ik heb nog geen weekendquote:
Ha-ha!quote:
hmm, goed voornemenquote:
bitchquote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ha-ha!
Ik in principe wel.
Morgen heb ik geen les namelijk.
voelenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|