hoi stoep :wquote:
doe je daar ook nog wat zinvols dan?quote:
Kaatquote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hoi stoep :w
[..]
doe je daar ook nog wat zinvols dan?
ja hoor. ik maak nu een heel mooi filmpjequote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
hoi stoep :w
[..]
doe je daar ook nog wat zinvols dan?
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor. ik maak nu een heel mooi filmpje
goed zoquote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mwôh. Maar het houdt me van de straat.
en wat heeft dat met je werk te maken?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Wat voor een soort filmpje dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
renders van een pcb dat we gemaakt hebben en dan telkens met een hoekverdraaiing of andere gewijzigde variabelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een soort filmpje dan?
goeie reis,.. prettig weekendquote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat naar huislekker weekend
![]()
goedzo dat jij je best gaat doenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
nog niet al te best, maar ik probeer die negatieve spiraal te doorbreken...
met jou?
Niet?quote:
Is ook wel een keer lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 14:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind het anders nog steeds wel wat rustig...
doot henig anquote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga maar eens wat nuttigs doen
prettige middag iedereen
Wat is er met haar eigenlijk?quote:
foeiquote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Xaryna het volgende:
Ik doe even stiekem een postje terwijl ik in de les zit en op moet letten. Maar nou mochten we even wat typen dus hoi
Hij houdt niet van wenkbrauwen en snapt niet dat sommigen dat wel willen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat is er met haar eigenlijk?
quote:
hoezo?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
sommige helpdesk mensen zijn gewoonweg schattig
dat vind je gewoon lekker ofnietquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij houdt niet van wenkbrauwen en snapt niet dat sommigen dat wel willen.
[..]
Niks hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat is er met haar eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij houdt niet van wenkbrauwen en snapt niet dat sommigen dat wel willen.
Je houdt niet van wenkbrauwen? In welk opzicht?quote:
Vies he, wenkbrauwenquote:
eh, je begrijpt me verkeerd... niks mis met wenkbrauwen...quote:Op donderdag 3 december 2009 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je houdt niet van wenkbrauwen? In welk opzicht?
en jij dus ook.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vies he, wenkbrauwen
[ afbeelding ]
Leg uit danquote:Op donderdag 3 december 2009 15:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
eh, je begrijpt me verkeerd... niks mis met wenkbrauwen...![]()
![]()
[..]
en jij dus ook.
Hij vind haar op kutjes niks.quote:
Ze vroeg eromquote:
Wie wel.quote:
Maar je hebt heul wel wenkbrauwen!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben zelf toch kaal lieve schat
Vraag je dat aan mij?quote:
Omdat dat zo hoort natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef Trevland het volgende:
En waarom moet er vandaag weer vertraging zijn
Dat hoort helemaal nietquote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat dat zo hoort natuurlijk
Tuurlijk, je gaat toch met de trein?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hoort helemaal niethoezo een slecht begin van mijn weekend
Dat wel maar daarom hoeft er nog geen vertraging te zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk, je gaat toch met de trein?
Juist wel, dat is dč reden om met de trein te gaan!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar daarom hoeft er nog geen vertraging te zijn
Ja, nu weten we het wel. Jij hebt weekend en wij niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hoort helemaal niethoezo een slecht begin van mijn weekend
Ik heb al weekend sinds vorige week donderdagquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel. Jij hebt weekend en wij niet.
Hey stoep heb je het al gehoord dat ik weekend hebquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel. Jij hebt weekend en wij niet.
Hoe krijg je dat dan voor elkaar en tot wanneer?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb al weekend sinds vorige week donderdag
Jahaaaquote:Op donderdag 3 december 2009 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey stoep heb je het al gehoord dat ik weekend heb
Tentamenperiode, dus thuis lerenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar en tot wanneer?
Dat valt bij mij onder vakantiequote:Op donderdag 3 december 2009 16:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tentamenperiode, dus thuis leren
Heb weekend tot 2 februari!
Joh heb jij weekend? Wat leuk voor jequote:Op donderdag 3 december 2009 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey stoep heb je het al gehoord dat ik weekend heb
Een afbeelding van je mobiel?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat je hierboven ziet?
Het doet me denken aan Marijkequote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat je hierboven ziet?
ik heb nog geen weekendquote:
Ha-ha!quote:
hmm, goed voornemenquote:
bitchquote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ha-ha!
Ik in principe wel.
Morgen heb ik geen les namelijk.
voelenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|