Ze geeft borstvoeding, en dan zijn 4 boterhammen erg weinig! Het beleg is ook nog eens heel mager, en mandarijntjes tikken niet aan. Het avondeten zorgt er misschien voor dat het aantal calorieën nog net acceptabel is.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je lijstjes vind ik echt niet veel hoor! 4 broodjes, wat kruidnootjes en avondeten en fruit. Das toch vrij prima?
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
De kleine rakker ligt gewoon al een uur te eten! Hij heeft mijn eetlust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wasvergeten dat ik vandaag een vergadering had (net terug) en straks om half één een afspraak voor taalcoaching van een dirigent.dus het wordt weer een latertje vanavond.
heb wél de opzet van mn hoofdstuk liggen, ik weet nu wel wat ik wil zeggen. yay! helaas is dat 80% anders dan de draft die ik al had en waarvan ik er op gerekend had dat ik hem zo in kon leveren met wat bijwerken....Kwak
Poez!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:36 schreef mspoez het volgende:
Ben je nog met de Duitser Aknynke?
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef kwakz0r het volgende:
ja hoi hier kwak!
ik was niet helemaal zo vroeg als geplandmaar wel vroeger dan normaal (acht uur eruit). en t was niet helemaal mijn eigen schuld
ivm herkenbaarheid even in een spoilerJa, lief enzo, maar wie bel jij als je midden in de nacht iemand nodig hebt? En je weet ook dat je 'nee' mag zeggen als je het even niet kunt hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wasvergeten dat ik vandaag een vergadering had (net terug) en straks om half één een afspraak voor taalcoaching van een dirigent.dus het wordt weer een latertje vanavond.
heb wél de opzet van mn hoofdstuk liggen, ik weet nu wel wat ik wil zeggen. yay! helaas is dat 80% anders dan de draft die ik al had en waarvan ik er op gerekend had dat ik hem zo in kon leveren met wat bijwerken....
crap in = crap out
ik bel mijn vriendin D.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, lief enzo, maar wie bel jij als je midden in de nacht iemand nodig hebt? En je weet ook dat je 'nee' mag zeggen als je het even niet kunt hebben?
Die beef teryaki heb ik inderdaad ook gewokt toen ik hem een keer had.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef huuphuup het volgende:
oh een een-hand topic! Ik schuif aan!
Claudia je hebt wel gelijk denk ik ja, 4 boterhammen is wat aan de lage kant. Misschien een mandarijn tussendoortje nog ns vervangen door nog een sneetje brood. En ik denk dat ik die 20+ kaas ook maar weer ga vervangen door normale kaas. Om eerlijk te zijn vind ik het niet te vreten die magere kaas
En salades, ik heb er niets mee
Sommige salades vind ik best lekker, maar gerechten die eigenlijk warm horen, koud serveren en het dan salade noemen vind ik blurgh. Zoals die ene beef teriyaki maaltijdsalade ofzo bij de appie. Ik raak helemaal in de war van dat dingHeb hem al wel ns in de magnetron gegooid nadat de sla eruit gepulkt was en toen was ie een stuk beter te eten!
Moest jij me gisteren niet PM-en?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:17 schreef conleche het volgende:
What's with the smiley's?? So unlike me!!
O ja. Ik was wat vermoeid.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Moest jij me gisteren niet PM-en?
Nouja er zit sowieso lactose in? Wel minder dan melk geloof ik. Maar in soja yoghurt zit nog minder(koolhydraten). Als ik het goed heb.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom kan yoghurt niet, SDB? Zitten daar dan zoveel koolhydraten in?
Nee, eet ik nooit omdat ik dat niet lekker vind. Weet dus ook niet precies hoe het zit met de KH's.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Co: Ik weet het...ik dacht ook, moet ik eigenlijk weer een beetje opnieuw beginnen. Verder gaat het eigenlijk wel goed, ik hou je lijstjes goed in de gaten en heb vandaag idd een omeletje meegenomen![]()
Nog even een dingetje van de food n00b: ik ben gek op yoghurt. Nou kan dus niet, maar ik dacht aan soja yoghurt. Eet/drink jij wel eens soja producten? Misschien niet in het begin, maar na een tijdje?
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef neen het volgende:
Ik ga ook Co
Ik denk dat ik zo maar naar m'n ouwelui ga, morgen zou ik helpen klussen en dan kan ik gratis en gezond eten
ruim een uur of liever twee uur voor je naar bed gaat niets inspannends meer doen. Hooguit een tijdschrift lezen of een flauwe serie kijken ofzo. Warme douche/warm bad nemen voor je naar bed gaat misschien?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Holy mac, ik ben zo moe dat ik het voel dreunen in mijn hoofd. Ik val momenteel enorm moeilijk in slaap, terwijl ik m'n slaap wel nodig heb. Iemand nuttige tips?
Drink je koffie? Dan wil het nog weleens helpen om vanaf de middag ofzo alleen decaf te drinken. Ook als je wel in slaap komt slaap je dan beter.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Holy mac, ik ben zo moe dat ik het voel dreunen in mijn hoofd. Ik val momenteel enorm moeilijk in slaap, terwijl ik m'n slaap wel nodig heb. Iemand nuttige tips?
Zelfhulpcursus Beter slapen? Doe-het-zelf! van de Teleac (geen grapje!). De hele cursus volgen is te intensief, maar er staan geweldige tips tussen. Een van die tips is om overdag wat vaker te ontspannen. Veel mensen vergeten dat.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Is dit voor jou een goede dag?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:58 schreef Daph_ het volgende:
Bweeeeeh! Wat ben ik blij als ik straks thuis ben! [/klaag]
Lijst!
O: bruine boterham met hagelslag (geen yoghurt)
T: gevulde koek
T: vier salmiakriksen
L: bruine boterham ei, bruine boterham boter en gebraden gehakt, witte boterham boter en vlokken
T: spa en fruit
D: wat de pot schaft
Zometeen naar de huisarts voor mijn rugklachten..
ik kan juist alleen slapen als mn dekens zwaar zijn! heb er speciaal wollen 4 seizoenen dekbed voor gekocht. overblijfsel van strak ingestopt zijn als kind altijd... denk ik...quote:- zorg dat je dekbed (dekens) en lakens niet te zwaar zijn
ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan juist alleen slapen als mn dekens zwaar zijn! heb er speciaal wollen 4 seizoenen dekbed voor gekocht. overblijfsel van strak ingestopt zijn als kind altijd... denk ik...
jaaaa eindelijk iemand die ook niet onder een laken kan slapen!! ik slaap in de zomer "tegen" mn opgefrotte zomerdekbed aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ook
in de zomer slaap ik nooit onder een laken. Ik word daar echt helemaal eng van, dat dunnige wat zich dan zo om je benen heen kronkelt enzo. Brrr
maar misschien is dat laatste ook wel omdat ik chaotisch slaap
altijd spannend met mij, je weet nooit of ik ook weer op dezelfde plek wakker word
Nee. In vergelijking met de andere dagen zou je dit een "redelijk goede dag" kunnen noemen, aangezien ik uit verveling en frustratie zo hele zakken sinterklaasschuim en repen bonbonbloc opeet. Komt wel weer goedquote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dit voor jou een goede dag?
Hier nog zo een! Vriendlief verklaart met voor gek dat ik niet onder een laken wil slapen in de zomerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jaaaa eindelijk iemand die ook niet onder een laken kan slapen!! ik slaap in de zomer "tegen" mn opgefrotte zomerdekbed aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |