quote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef neen het volgende:
Ik ga ook Co
Ik denk dat ik zo maar naar m'n ouwelui ga, morgen zou ik helpen klussen en dan kan ik gratis en gezond eten
ruim een uur of liever twee uur voor je naar bed gaat niets inspannends meer doen. Hooguit een tijdschrift lezen of een flauwe serie kijken ofzo. Warme douche/warm bad nemen voor je naar bed gaat misschien?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Holy mac, ik ben zo moe dat ik het voel dreunen in mijn hoofd. Ik val momenteel enorm moeilijk in slaap, terwijl ik m'n slaap wel nodig heb. Iemand nuttige tips?
Drink je koffie? Dan wil het nog weleens helpen om vanaf de middag ofzo alleen decaf te drinken. Ook als je wel in slaap komt slaap je dan beter.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Holy mac, ik ben zo moe dat ik het voel dreunen in mijn hoofd. Ik val momenteel enorm moeilijk in slaap, terwijl ik m'n slaap wel nodig heb. Iemand nuttige tips?
Zelfhulpcursus Beter slapen? Doe-het-zelf! van de Teleac (geen grapje!). De hele cursus volgen is te intensief, maar er staan geweldige tips tussen. Een van die tips is om overdag wat vaker te ontspannen. Veel mensen vergeten dat.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Is dit voor jou een goede dag?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:58 schreef Daph_ het volgende:
Bweeeeeh! Wat ben ik blij als ik straks thuis ben! [/klaag]
Lijst!
O: bruine boterham met hagelslag (geen yoghurt)
T: gevulde koek
T: vier salmiakriksen
L: bruine boterham ei, bruine boterham boter en gebraden gehakt, witte boterham boter en vlokken
T: spa en fruit
D: wat de pot schaft
Zometeen naar de huisarts voor mijn rugklachten..
ik kan juist alleen slapen als mn dekens zwaar zijn! heb er speciaal wollen 4 seizoenen dekbed voor gekocht. overblijfsel van strak ingestopt zijn als kind altijd... denk ik...quote:- zorg dat je dekbed (dekens) en lakens niet te zwaar zijn
ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan juist alleen slapen als mn dekens zwaar zijn! heb er speciaal wollen 4 seizoenen dekbed voor gekocht. overblijfsel van strak ingestopt zijn als kind altijd... denk ik...
jaaaa eindelijk iemand die ook niet onder een laken kan slapen!! ik slaap in de zomer "tegen" mn opgefrotte zomerdekbed aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ook
in de zomer slaap ik nooit onder een laken. Ik word daar echt helemaal eng van, dat dunnige wat zich dan zo om je benen heen kronkelt enzo. Brrr
maar misschien is dat laatste ook wel omdat ik chaotisch slaap
altijd spannend met mij, je weet nooit of ik ook weer op dezelfde plek wakker word
Nee. In vergelijking met de andere dagen zou je dit een "redelijk goede dag" kunnen noemen, aangezien ik uit verveling en frustratie zo hele zakken sinterklaasschuim en repen bonbonbloc opeet. Komt wel weer goedquote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dit voor jou een goede dag?
Hier nog zo een! Vriendlief verklaart met voor gek dat ik niet onder een laken wil slapen in de zomerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jaaaa eindelijk iemand die ook niet onder een laken kan slapen!! ik slaap in de zomer "tegen" mn opgefrotte zomerdekbed aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |