abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 12:54:43 #176
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75243876
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik kom zelf ook uit de ICT, en weet dus precies wat voor type jij bent, daarom de -smiley. Je doet me denken aan een collega No offense verder, ga vooral rustig verder met je discussie.
Je staat wel erg snel klaar om mensen op basis van een paar zinnen in een hokje te stoppen...veelzeggend
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:55:01 #177
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75243882
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:54 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Je staat wel erg snel klaar om mensen op basis van een paar zinnen in een hokje te stoppen...veelzeggend
Dankje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_75243894
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, verwachtingen van iedereen om je heen. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan wil je dat durven doen. Ik merk het zelf ook.
Onzin. Ik ben dit jaar minder gaan werken omdat ikzelf dat wilde. Iedereen in mijn omgeving dacht dat ik 40 uur zou blijven werken om carriere te maken, maar daar heb ik dikke schijt aan. Dat kan jij, en elke ander menswezen op deze aardkloot ook. Het gaat pas fout als je je iets aantrekt van wat andere mensen van je denken. Maar lekker boeiend, jij moet gelukkig zijn met jouw besluiten, de rest niet.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:55:46 #179
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75243905
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. Nooit gekeken ook.

Maar het vreemdgaan op hormonen gooien, is te simpel. Denk dat het vaak eerder met het karakter te maken heeft. Avontuurlijk mensen die van dag tot dag leven en impulsief zijn zullen bv de verleidingen minder goed kunnen weerstaan.
Je zegt het zelf al, verleidingen. Alweer hormonen!
What can change the nature of a man?
pi_75243911
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:54 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ah, een feest der herkenning is hokjes gedrag, hoe typisch.
pi_75243913
quote:

[..]

Ik kom zelf ook uit de ICT, en weet dus precies wat voor type jij bent, daarom de -smiley. Je doet me denken aan een collega No offense verder, ga vooral rustig verder met je discussie.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 12:56:07 #182
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75243919
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef servus_universitas het volgende:
Hoe kan dat nu dom zijn als zij dat graag wil? Verspilling van tijd en geld is het alleen wanneer je een studie volgt om vervolgens carrière te maken maar dat niet doet. Er zijn echter ook mensen die een studie volgen voor in de eerste plaats intellectuele ontplooiing. En sowieso kan het leven anders lopen dan je in eerste instantie had gedacht. Het gaat er uiteindelijk toch om dat je iets doet waar je je goed bij voelt?
Dat zijn uitzonderingen, ik had het, nogal gechargeerd, over meiden die een 'dure' studie doen en er dan verder niks mee doen omdat ze liever huisvrouw worden. Het lijkt me dat de meeste meiden die een HBO/WO studie gaan doen dat doen omdat ze zich daarin ook verder willen ontwikkelen na de studie. Ik ben er zelf ook een groot voorstander van de zorg voor de kids te delen in plaats van dat 1 huismoeder gaat spelen en de ander voor het inkomen zorgt.

Verder moeten meiden het zelf weten, maar ik vind het een afknapper als een meid niks anders dan de wens heeft huismoeder te worden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_75243927
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dankje
Voor wat? Het feit dat je eindelijk bijval hebt in je aanval op zo`n 'evil' mannelijk persoon als ik?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2009 12:57:18 ]
pi_75243953
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al, verleidingen. Alweer hormonen!
Een karakter heeft niet met hormonen te maken.

Je bent niet ineens drie dagen per maand impulsief en onnadenkend en de rest van de maand netjes in het gareel.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:57:19 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75243959
quote:
Oh, vertel? Ik ben enorm nieuwsgierig
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 3 december 2009 @ 12:57:37 #186
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75243968
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Inderdaad. En van dat type heb je er hier gewoon nogal veel. Ik heb zelf HBO informatica gedaan en ik herken de toon en inhoud van wat door sommigen hier geschreven wordt erg goed, dat soort teksten hoordje je continue van de grootste nerds. M'n normale, sociale vrienden hebben weer absoluut geen issues met Nederlandse vrouwen. Integendeel.
Hehehe ik ben ook een HBO ICT'er en ik deel je conclusie ook volledig

Het zijn met name de wanhopige gefrustreerde mannetjes die dit soort nonsens roepen over Nederlandse vrouwen. En het dan nog raar vinden dat geen enkele van hen er iets mee wil.

Wie doet er nu iets fout. Jij of de halve wereldpopulatie vraag ik me dan af?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:57:45 #187
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75243970
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Onzin. Ik ben dit jaar minder gaan werken omdat ikzelf dat wilde. Iedereen in mijn omgeving dacht dat ik 40 uur zou blijven werken om carriere te maken, maar daar heb ik dikke schijt aan. Dat kan jij, en elke ander menswezen op deze aardkloot ook. Het gaat pas fout als je je iets aantrekt van wat andere mensen van je denken. Maar lekker boeiend, jij moet gelukkig zijn met jouw besluiten, de rest niet.
Ik heb het niet over minder werken, maar meer over alle beslissingen die je neemt als mens die mij gelukkig maken. Dat kan op werk gebied zijn, maar ook relationeel of op materialistische gebieden zijn.
En fijn dat het jou zo makkelijk afgaat en dat daarom iedereen het maar makkelijk moet vinden
pi_75243972
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat zijn uitzonderingen, ik had het, nogal gechargeerd, over meiden die een 'dure' studie doen en er dan verder niks mee doen omdat ze liever huisvrouw worden. Het lijkt me dat de meeste meiden die een HBO/WO studie gaan doen dat doen omdat ze zich daarin ook verder willen ontwikkelen na de studie. Ik ben er zelf ook een groot voorstander van de zorg voor de kids te delen in plaats van dat 1 huismoeder gaat spelen en de ander voor het inkomen zorgt.

Verder moeten meiden het zelf weten, maar ik vind het een afknapper als een meid niks anders dan de wens heeft huismoeder te worden.
Eens.
pi_75243974
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, verwachtingen van iedereen om je heen. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan wil je dat durven doen. Ik merk het zelf ook.
Dat is het ook en je volledig onttrekken aan de groepsdruk (als je dat al lukt) kan ook nog nadelige gevolgen voor je hebben (zoals buitengesloten worden). De mens is een sociaal wezen en dan heb je altijd te maken met het zoeken naar een evenwicht tussen je individuele voorkeuren en de verwachtingen van de omgeving.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:58:03 #190
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75243979
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef DarkElf het volgende:
oh heb je er zo een? krijg je zeker ook pikstraf van
ook zoiets kansloos
Pikstraf? Nee, ik noem het altijd 'neukbeloning'... Sta graag positief in het leven!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75243988
In Nederland zijn kuisheid en moraal,
slechts weggelegd voor hen met een kop zo schraal.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:58:22 #192
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75243990
quote:
Ja, want van 40 naar 36 of 32 uur gaan is ook een enorme ommekeer natuurlijk
  donderdag 3 december 2009 @ 12:58:31 #193
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75243992
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor wat? Het feit dat je eindelijk bijval hebt in je aanval op zo`n 'evil' mannelijk persoon als ik?
Nee, dat andere mensen ook zien hoe vreselijk bekrompen en generaliserend jij bent
pi_75244001
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik heb het niet over minder werken, maar meer over alle beslissingen die je neemt als mens die mij gelukkig maken. Dat kan op werk gebied zijn, maar ook relationeel of op materialistische gebieden zijn.
En fijn dat het jou zo makkelijk afgaat en dat daarom iedereen het maar makkelijk moet vinden
Ja sorry, maar het is gewoon een denkwijze. Zeg nou zelf, wie zorgt er voor JOUW geluk? Ben jij dat zelf, of is de rest van de oppervlakkige egoistische op geld beluste maatschappij dat?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:59:14 #195
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75244018
quote:

[..]

Ah, een feest der herkenning is hokjes gedrag, hoe typisch.
..weer een opmerking die in het plaatje past...typisch, inderdaad...de puzzelstukjes vallen op hun plek
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_75244035
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nee, dat andere mensen ook zien hoe vreselijk bekrompen en generaliserend jij bent
En dan zeggen ze dat ik hokjesgedrag vertoon
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, want van 40 naar 36 of 32 uur gaan is ook een enorme ommekeer natuurlijk
Jij weet net zo goed als ik dat in onze branche het parttime werken niet gezien wordt als een carriere-bevorderende move.
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:59 schreef Abbadon het volgende:

[..]

..weer een opmerking die in het plaatje past...typisch, inderdaad...de puzzelstukjes vallen op hun plek
Top, denk van mij wat je wilt

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2009 13:01:23 ]
pi_75244062
Parttime werken vind ik toch echt een stuk minder werken, van 40 naar 24 of nog minder.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:00:41 #198
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75244066
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja sorry, maar het is gewoon een denkwijze. Zeg nou zelf, wie zorgt er voor JOUW geluk? Ben jij dat zelf, of is de rest van de oppervlakkige egoistische op geld beluste maatschappij dat?
Tuurlijk ben ik dat zelf! Dat weet ik als geen ander. Maar dat maakt het imho niet makkelijker ofzo
  donderdag 3 december 2009 @ 13:00:41 #199
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75244067
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Misschien Oh, en ik heb ook nog lang haar Ben alleen niet de slankste, maar he, als dat zou bepalen of je wel of niet een leuk mens bent dan hoef ik ook niet met zo'n iemand om te gaan
De meeste mannen willen niet eens een dun botterig vrouwtje, maar gewoon een vrouw met wat rondingen. Nadruk op WAT rondingen, oftewel, als we je kunnen omduwen en je rolt 20 meter weg, dan ben je gewoon te dik.

Lang haar doet me helemaal niets. Ik zie het liefst een vrouw met kort haar. Met kort haar bedoel ik niet stekeltjes of een andere variant op 'vlot kapsel', maar gewoon normaal korter haar. Zoiets wat Alyssa Milano of Terri Hatcher hadden, jaren geleden. Beetje zo'n Leonardo DiCaprio Titanic kapsel, maar dan de vrouwelijke variant.
pi_75244079
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef EviL_AleX het volgende:
"Geef om de goedkeuring van anderen en je zult hun gevangene zijn."

De maatschappij stelt op dit moment hoge eisen aan beide seksen. De vrouw moet fysiek mooi zijn, goed opgeleid zijn, carrière willen maken, toegewijde moeder zijn, gruwelijk sletterig met haar vent zijn, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Mannen moeten hard werken, stoer en sterk zijn, er knap en athletisch uitzien, begripvol en meevoelend zijn, ambitieus en hardwerkend zijn, toegewijde vader zijn, maatschappelijk succesvol zijn, en ook hier kan ik nog wel even doorgaan.

Laten we de maatschappij, die we uiteindelijk toch echt zelf zijn, niet te veel van ons allemaal "eisen"?

Als ik aan die eisen moet voldoen om een goede relatie te hebben dan ben ik vele malen liever alleen. En ik stel voor dat het voor een vrouw net zo kan zijn.
Alsof we allemaal schapen zijn die moeten leven volgens de magazines die ons voorschrijven wat we moeten zijn.

Voor meisjes is het minstens Uggs hebben, 2 maal per jaar op vakantie gaan, carriere maken, minstens 10 mannen gehad hebben, experimenteren met seks op de meest vuige manieren, 3 ons make-up opsmeren, en compleet onafhankelijk zijn, want op iemand leunen is een zwakheid, en dat mag natuurlijk niet.

Voor mannen is het carriere, maar dan wel met doorgroei mogelijkheden, want je mag niet blij zijn met je baan, je moet meer willen, want er is "altijd een betere baan" zegt monsterboard, en je mag niet na 1 dag een vrouw of meisje terugbellen, want dan ben je wanhopig ipv eerlijk en MOET er wel wat mis zijn, minstens op 2 sportscholen zitten en een tweede auto is ook wel handig. Als je rookt of drinkt, moet je daarmee stoppen als je mogelijke vriendin dat niet leuk vindt, want je moet je vereerd voelen dat je haar mag meenemen naar openbare plekken. Oh, en vreemdgaan dien je gewoon te accepteren, want je kunt toch niet verwachten dat een vrouw zo "onderdanig" is dat ze aan jou genoeg heeft?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')