lekker boeiend wat iemand op een forum van je denkt te vindenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aangezien je het als enige reactie op een post van mij schreef, was het geen 'binnen'pretje
Kennen? Komop zeg; ik zit me gewoon een beetje te vermaken hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 13:19 schreef servus_universitas het volgende:
Laat je nu toch niet zo kennen, joh!
Ik probeer 'em alleen zo ver te krijgen dat 'ie die analyse voor me post, voor de lulz, alsof mij het iets interesseert wat 'ie van me denkt johquote:Op donderdag 3 december 2009 13:21 schreef DarkElf het volgende:
lekker boeiend wat iemand op een forum van je denkt te vinden
That makes two of usquote:Op donderdag 3 december 2009 13:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kennen? Komop zeg; ik zit me gewoon een beetje te vermaken hoor
I knowquote:
Dan rest dus de vraag of het aan de mannen of de vrouwen ligtquote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef Yi-Long het volgende:
Met de NLse vrouw heb je nu eenmaal een heleboel verbitterde mannen...
Dat betwijfel ik ten zeerste. Je verzocht Scorpie zelfs om het nader toe te lichten per PM. Dat suggereert toch meer nieuwsgierigheid dan vermaak.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kennen? Komop zeg; ik zit me gewoon een beetje te vermaken hoor
Moet ik m'n statement herhalen?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ben blij dat ik overtuigend over kan komen, maar je neemt me wel vaker iets te serieusquote:Op donderdag 3 december 2009 13:24 schreef servus_universitas het volgende:
Dat betwijfel ik ten zeerste.
Joh, ik ken Catbert langer dan vandaag, hij was echt niet serieus hoor, anders had ik nu wel een PM in de mailbox gehad. Hij probeert me uit de tent te lokken, maar dat lukt hem niet, ghihihihi.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste. Je verzocht Scorpie zelfs om het nader toe te lichten per PM. Dat suggereert toch meer nieuwsgierigheid dan vermaak.
Nou, je komt meestal wel serieus over. Dat heeft heeft voor een deel ook te maken met dit medium natuurlijk. Maar in ieder geval was mijn interpretatie dus onjuist. Bedankt voor de opheldering.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ben blij dat ik overtuigend over kan komen, maar je neemt me wel vaker iets te serieus
I'm losing my edgequote:Op donderdag 3 december 2009 13:29 schreef Scorpie het volgende:
Joh, ik ken Catbert langer dan vandaag, hij was echt niet serieus hoor, anders had ik nu wel een PM in de mailbox gehad. Hij probeert me uit de tent te lokken, maar dat lukt hem niet, ghihihihi.
Wat ik bedoel is dat je het niet op de 'hormonen' kunt gooien. Iemand is alsnog zelf verantwoordelijk voor zijn gedrag.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Hormonen kunnen zeker wel je gedrag/karakter beïnvloeden hoor meer dan je denkt, kijk naar mensen die testosteron spuiten en woedeaanvallen en veel agressiever zijn. of depressie bij gebruik van de pil
Waar is het beter?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nogal. Als ze allemaal puur vanuit onze hormonen zouden handelen was 't een grote orgie geworden.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat ik bedoel is dat je het niet op de 'hormonen' kunt gooien. Iemand is alsnog zelf verantwoordelijk voor zijn gedrag.
Of vechtpartij.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogal. Als ze allemaal puur vanuit onze hormonen zouden handelen was 't een grote orgie geworden.
Ben erg pro "Make love not war"quote:
Beter nog, stel je stopt met roken of drinken dan krijg je de volgende opties:quote:Op donderdag 3 december 2009 13:01 schreef Lamon. het volgende:
Als je rookt of drinkt, moet je daarmee stoppen als je mogelijke vriendin dat niet leuk vindt, want je moet je vereerd voelen dat je haar mag meenemen naar openbare plekken.
Nee. Er zijn weer andere hormonen die dat tegengaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogal. Als ze allemaal puur vanuit onze hormonen zouden handelen was 't een grote orgie geworden.
Een tijd terug was er zo'n docu over "pick up artists" op TV waarbij er een verklaring werd gegeven voor het succes van die pick-up artist cursussen enzo. De hedendaagse man zou onzeker worden van al die vrouwen die heel goed weten wat ze willen en een stuk kritischer zijn dan vroeger. Waar je vroeger de "haves" en "have nots" had wat betreft geld, heb je nu vooral dat onderscheid tussen mannen die mee kunnen komen met die 'moderne' vrouw en die dat niet kunnen.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moet Marcel van Dam na "De onrendabelen" nog een nieuwe film maken.
"De verbitterden" voor alle mannen die in deze moderne vrije tijd kennelijk niet zelfstandig succesvol kunnen zijn bij vrije vrouwen.
Of je wacht gewoon totdat ze de 20 gepasseerd zijn, daarna zijn ze opeens een stuk beter te pruimenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een tijd terug was er zo'n docu over "pick up artists" op TV waarbij er een verklaring werd gegeven voor het succes van die pick-up artist cursussen enzo. De hedendaagse man zou onzeker worden van al die vrouwen die heel goed weten wat ze willen en een stuk kritischer zijn dan vroeger. Waar je vroeger de "haves" en "have nots" had wat betreft geld, heb je nu vooral dat onderscheid tussen mannen die mee kunnen komen met die 'moderne' vrouw en die dat niet kunnen.
Dus voor alle kerels gefrustreerd over vrouwen: ook daar heb je cursusjes voor
Alsof die er nog nooit geweest is, pak je gemiddelde vrouwenblad eensquote:Op donderdag 3 december 2009 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen nog maar de eerste pagina gelezen, maar wat een enorme frustratie.
Eigenlijk moet er ook een tegenhanger geopend worden: Wat is er mis met nederlandse mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |