quote:Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was nog heul gezellig ook, eerlijk gezegd
We hebben ook serieus nummers uitgewisseld_!
lol @ mezelf
Vond ik ook welquote:Op donderdag 3 december 2009 14:00 schreef Leandra het volgende:
OMG, de dure champagne van een ander zitten opzuipen met iemand die door diezelfde ander betaald wordt voor haar aanwezigheid..... darn... that rules
OI! Je kan ook te ver gaan, verdommequote:Op donderdag 3 december 2009 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
DGK?![]()
OMG..... Ian is stiekem Huub![]()
![]()
![]()
Ze wou kleuterleidster wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, had ze maar een vak moeten leren denk ik dan.![]()
En goeiemiddag.
En ze was al even aan het oefenenquote:
En waar precies is 't mis gegaanquote:
Die tandarts heeft het goed bekeken.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we samen de koelkast van de tandarts geplunderdEn zijn huis lopen verkennen
![]()
Ik vond dat overdreven rijk doen eigenlijk niet zo nodig en bezopen was het dus volkomen gerechtvaardigd om hem te laten betalen voor het feit dat ik met haar zijn dure champagne ging zitten zuipen![]()
Het was nog heul gezellig ook, eerlijk gezegd
We hebben ook serieus nummers uitgewisseld_!
lol @ mezelf
Omg ...quote:Op donderdag 3 december 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vond ik ook wel![]()
En het leek me voor haar ook een fijnere manier van geld verdienen dan oorspronkelijk de bedoeling was
idd, zo wil ik mijn geld ook wel verdienenquote:
Ik gok toen ze seks ging hebben voor geld.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En waar precies is 't mis gegaan?
ze gaat je hopelijk niet chanteren ermeequote:Op donderdag 3 december 2009 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens zijn er foto's...
Maar op háár mobieltje
Ze ontdekte op een gegeven moment dat ze in een nacht evenveel kon verdienen als een kleuterleidster in een paar wekenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En waar precies is 't mis gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |