quote:
gezelschapdamesquote:Op donderdag 3 december 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben alleen samen "gekletst"??
Dat schijnt zo ongeveer de standaard functie-omschrijving van callgirls en prostituees te zijn.... zeggen ze
Eigenlijk hebben we samen de koelkast van de tandarts geplunderdquote:Op donderdag 3 december 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben alleen samen "gekletst"??
Dat schijnt zo ongeveer de standaard functie-omschrijving van callgirls en prostituees te zijn.... zeggen ze
Waar ken ik dit van ?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:00 schreef Leandra het volgende:
OMG, de dure champagne van een ander zitten opzuipen met iemand die door diezelfde ander betaald wordt voor haar aanwezigheid..... darn... that rules
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was nog heul gezellig ook, eerlijk gezegd
We hebben ook serieus nummers uitgewisseld_!
lol @ mezelf
Vond ik ook welquote:Op donderdag 3 december 2009 14:00 schreef Leandra het volgende:
OMG, de dure champagne van een ander zitten opzuipen met iemand die door diezelfde ander betaald wordt voor haar aanwezigheid..... darn... that rules
OI! Je kan ook te ver gaan, verdommequote:Op donderdag 3 december 2009 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
DGK?![]()
OMG..... Ian is stiekem Huub![]()
![]()
![]()
Ze wou kleuterleidster wordenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, had ze maar een vak moeten leren denk ik dan.![]()
En goeiemiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |