Nope... niks zit in de buurtquote:Op donderdag 3 december 2009 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
PS, zit er ergens bij jou in de buurt een winkel van Old Navy?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mn haar is geknipt en gestyled en nu zie ik er uit als een kerstengeltje aan de crack
En aan wie/wat heb je deze straf te danken?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope... niks zit in de buurt
Ik heb trouwens een cd van de toppers opgestuurd gekregen laatst
ik vind het wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En aan wie/wat heb je deze straf te danken?
Wat hebben ze nu weer met je gedaan?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mehhh Amerikaanse jongens zijn OOK stom. wat is er mis met dat Ygen?
quote:
VLC uiteraard.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Iemand nog tips voor een goede mediaplayer?
Ik wil liever geen winamp gebruiken omdat die vrij zwaar is dacht ik, foobar is leuk maar moet ik zoveel aan knutselen en daar heb ik geen zin meer in, mediamonkey beviel me niet echt.
vlc gebruik ik puur voor series/films, voor muziek vind ik het kutquote:Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
VLC uiteraard.
Gebruikte vroeger winamp, maar VLC bleek NOG beter.
[ afbeelding ]
Meer coole pics hier
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vlc gebruik ik puur voor series/films, voor muziek vind ik het kut
neequote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had dus mooi op tijd Sinterklaascadeautjes gekocht en bedenk met dat wij het morgen vieren. Gedicht moet dus wel af zijn en ik heb 0 inspiratie op het moment
Vieren jullie daar nog wat PS?
Nul inspiratie? Wat een wanprestatie...quote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had dus mooi op tijd Sinterklaascadeautjes gekocht en bedenk met dat wij het morgen vieren. Gedicht moet dus wel af zijn en ik heb 0 inspiratie op het moment
Waar bestaat de library zoal uit?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef Etcetera het volgende:
Ja, kom op ik heb zo'n 15 Gb aan muziek, ik wil een beetje overzicht in een library
toevallig denk ikquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Damn jij bent snel
Waarom niet? Omdat iedereen weg is?
Ik neem hem wel serieus.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet serieus nemen?
Ja, maar je bent toch niet de enige Nederlander daar?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
toevallig denk ik
en nee omdat ik in Amerika zit
Meer niet?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat te denken
om voor de gein
alleen maar te gaan posten
in rijm
nu klopt het niet helemaal
maar dat is geen ramp
want dan krijg ik type kramp
Eh, mijn gedichten zijn altijd wel persoonlijk dus daar heb ik niet zoveel aanquote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Etcetera het volgende:
http://www.rijmwoorden.nl/
http://rijmwoordenboek.gedichten.nl/
http://www.rijmwoordenboek.net/
Succes
Zwarte Piet! Dat rijmtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Meer niet?
Het eindigt zo subiet...
AC/DC, Alanis Morissette, Black Eyed Peas, Bon Jovi, Coldplay, Dropkick Murphy's, Flogging Molly, Rooie Rinus en Pe Daalemmer (don't askquote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar bestaat de library zoal uit?
En zo moeten we concluderenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh, mijn gedichten zijn altijd wel persoonlijk dus daar heb ik niet zoveel aan
rijmwoorden vinden is soms lastigquote:Op donderdag 3 december 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh, mijn gedichten zijn altijd wel persoonlijk dus daar heb ik niet zoveel aan
Pe Daalemmer ken ik ook, die speelt FC Groningen vaak af.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AC/DC, Alanis Morissette, Black Eyed Peas, Bon Jovi, Coldplay, Dropkick Murphy's, Flogging Molly, Rooie Rinus en Pe Daalemmer (don't ask), Nickelback, Nirvana, Pink, Robbie Williams, U2
en nog wat losse dingen
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En zo moeten we concluderen
Dat je alles zelf gaat produceren
Eva De Roovere, wat zingt ze prachtigquote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
rijmwoorden vinden is soms lastig
dan is zo'n website fantastig
ehm... ja
Ik kom er wel uit zoquote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
rijmwoorden vinden is soms lastig
dan is zo'n website fantastig
ehm... ja
uhmmm jawelquote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar je bent toch niet de enige Nederlander daar?
Ik downloadde eerst losse nummers, maar het gaat nu keihard per album, veel makkelijkerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pe Daalemmer ken ik ook, die speelt FC Groningen vaak af.
Mijn MP3 heeft ongeveer 1,5 GB aan nummers, klassiekers en foute hits inbegrepen.
Dan heb ik echt HEEL slecht zitten lezenquote:
de een is al bijna twee weken in nederland en de ander zit nu in de lucht...quote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb ik echt HEEL slecht zitten lezen
Ja dat bedoelde ik dus. Dat die weg zijn. Normaal gesproken (dus tijdens schooltijd), dan ben je toch niet de enige?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de een is al bijna twee weken in nederland en de ander zit nu in de lucht...
een andere nederlandse en een antilliaanquote:Op donderdag 3 december 2009 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus. Dat die weg zijn. Normaal gesproken (dus tijdens schooltijd), dan ben je toch niet de enige?
Er zijn ook mietjes die een winamp skin oid op vlc gebruiken:quote:Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef Etcetera het volgende:
Ja, kom op ik heb zo'n 15 Gb aan muziek, ik wil een beetje overzicht in een library
Mooi!quote:
Ia het een gave?quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb me na een dag al geliefd gemaakt in m'n practicumgroepje.![]()
Dit gaat een lang studiejaar worden.
Maar nu is het weg en voel ik me geen kruising meer tussen een poedel en een kerstelfjequote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ia het een gave?
In ieder geval goedemorgen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga logeren bij gelovige mensen en nu voel ik me een beetje bezwaard om de pil mee te nemen
Pics?quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar nu is het weg en voel ik me geen kruising meer tussen een poedel en een kerstelfje
ik weet het maar als...quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Nou, ze zijn gewoon te dom om te poepen.![]()
![]()
Je bent goed bezig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:56 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemorgen
Zal ik weer een rondje koffie doen maar?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:01 schreef DiabloSam het volgende:
Oe heerlijk, zwart met suiker en extra suiker aub
Eentje maar deze keer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent goed bezig.
Espressootje maar weer svp...
Op, nog één graag...quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eentje maar deze keer?![]()
[ afbeelding ]
En hij keek nog vrolijk ook, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:28 schreef DiabloSam het volgende:
Heerlijk die suiker met wat koffie van net, precies zoals ik hem wil hebben
Geen spierpijn in mn arm van dat mexicaanse griep vaccin, en geen spierpijn in mn benen van de hele dag skaten in Apeldoorn gisteren...kan je dat ook regelen met een smile?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En hij keek nog vrolijk ook, wat wil je nog meer?
Ik kan het allicht proberen:quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Geen spierpijn in mn arm van dat mexicaanse griep vaccin, en geen spierpijn in mn benen van de hele dag skaten in Apeldoorn gisteren...kan je dat ook regelen met een smile?
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zijn ook mietjes die een winamp skin oid op vlc gebruiken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan weten we nog niet wat jij gedaan hebtquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Nou, ze zijn gewoon te dom om te poepen.![]()
![]()
Netwerken...quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ik niet win, wtf moet ik op de nieuwjaarsreceptie
quote:
Ik moest nieuwe bonen halenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:08 schreef DiabloSam het volgende:
Hm, je komt verbazingwekkend dicht in de buurt, maar nu wil ik weer koffie
quote:ROTTERDAM - Om in een fraaie jurk te passen, slaan trouwlustige dames massaal aan het sporten en diëten. Maar na de mooiste dag van hun leven, komen de pondjes er weer razendsnel aan. 22 procent van de pasgehuwde dames komt in het eerste jaar zo'n tien kilo aan.
Een studie onder 3000 pasgetrouwde vrouwen toont aan de één op de vijf er vervolgens ruzie met hun kersverse partner over krijgt. De reden voor de plotselinge toename in gewicht komt eveneens uit het het onderzoek naar voren. 42 procent van de dames voelt zich 'te goed' bij de partner, 22 procent meent nu geen indruk meer op manlief te hoeven maken.
Één op de drie geeft aan niet langer gemotiveerd te zijn om gezond te eten nu de grote dag voorbij is. Een vijfde van alle ondervraagde vrouwen liet zich naar eigen zeggen flink gaan tijdens de huwelijksreis Het idee 'onder de pannen' te zijn, doet ook de zin om te sporten, bij één op de drie bruidjes, verdwijnen als sneeuw voor de zon.
De nieuwbakken echtgenoten zijn echter niet blind. Tot hun grote teleurstelling moesten veel van de ondervraagden erkennen dat een ring geen bescherming biedt tegen kritiek. Van alle mannen had 19 procent kritiek op de knellende kleding van vrouwlief en de helft spoorde hen aan er iets aan te doen. Als steuntje in de rug stelde 30 procent van de heren voor zelf ook op dieet te gaan. Ter motivatie. (DVDH)
De video mogelijkheden van VLC zijn veel beter.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]Doe het dan gewoon met winamp weet je
[..]
Wat moet het dan wel voorstellen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag dez foto, en dacht voor een seconde ofzo dat Sinterklaas een mes in z'n handen had![]()
[ afbeelding ]
Er staat iemand naast met een plooi in zijn kleding, of het is een gordijnachtig iets. Maar ik dacht ook een mesquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat moet het dan wel voorstellen?
So truequote:
Ja toch? Er is nog zo'n hypocriete variant: in de laatste jaren kwamen er veel berichten dat er nogal wat leraressen seks hadden gehad met een leerling. In Amerika niet ongewoon dat er dan een foto bij gezet wordt. In 90% van de gevallen hadden de mannen zoiets van: "damn, die gast heeft ff geluk gehadquote:
Terwijl het voor de slachtoffers net zo erg is uiteindelijk. Rare wereldquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja toch? Er is nog zo'n hypocriete variant: in de laatste jaren kwamen er veel berichten dat er nogal wat leraressen seks hadden gehad met een leerling. In Amerika niet ongewoon dat er dan een foto bij gezet wordt. In 90% van de gevallen hadden de mannen zoiets van: "damn, die gast heeft ff geluk gehad"
Maar als een vent seks heeft met een leerlinge, dan is het een smerige pedo
ziekquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
Technisch vernuft: verborgen wapens
http://www.oobject.com/category/12-concealed-guns
quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En dat heb je ze meteen maar verteld?![]()
Dan doe jij toch gewoon al het werk
Ik heb iets gezegd van: 'Dat is natuurlijk een lulsmoes, jullie wisten 3 weken geleden al dat dit moest gebeuren'.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Maar dan weten we nog niet wat jij gedaan hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |