Nope... niks zit in de buurtquote:Op donderdag 3 december 2009 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
PS, zit er ergens bij jou in de buurt een winkel van Old Navy?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mn haar is geknipt en gestyled en nu zie ik er uit als een kerstengeltje aan de crack
En aan wie/wat heb je deze straf te danken?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope... niks zit in de buurt
Ik heb trouwens een cd van de toppers opgestuurd gekregen laatst
ik vind het wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En aan wie/wat heb je deze straf te danken?
Wat hebben ze nu weer met je gedaan?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mehhh Amerikaanse jongens zijn OOK stom. wat is er mis met dat Ygen?
quote:
VLC uiteraard.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Iemand nog tips voor een goede mediaplayer?
Ik wil liever geen winamp gebruiken omdat die vrij zwaar is dacht ik, foobar is leuk maar moet ik zoveel aan knutselen en daar heb ik geen zin meer in, mediamonkey beviel me niet echt.
vlc gebruik ik puur voor series/films, voor muziek vind ik het kutquote:Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
VLC uiteraard.
Gebruikte vroeger winamp, maar VLC bleek NOG beter.
[ afbeelding ]
Meer coole pics hier
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vlc gebruik ik puur voor series/films, voor muziek vind ik het kut
neequote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had dus mooi op tijd Sinterklaascadeautjes gekocht en bedenk met dat wij het morgen vieren. Gedicht moet dus wel af zijn en ik heb 0 inspiratie op het moment
Vieren jullie daar nog wat PS?
Nul inspiratie? Wat een wanprestatie...quote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had dus mooi op tijd Sinterklaascadeautjes gekocht en bedenk met dat wij het morgen vieren. Gedicht moet dus wel af zijn en ik heb 0 inspiratie op het moment
Waar bestaat de library zoal uit?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef Etcetera het volgende:
Ja, kom op ik heb zo'n 15 Gb aan muziek, ik wil een beetje overzicht in een library
toevallig denk ikquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Damn jij bent snel
Waarom niet? Omdat iedereen weg is?
Ik neem hem wel serieus.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet serieus nemen?
Ja, maar je bent toch niet de enige Nederlander daar?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
toevallig denk ik
en nee omdat ik in Amerika zit
Meer niet?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat te denken
om voor de gein
alleen maar te gaan posten
in rijm
nu klopt het niet helemaal
maar dat is geen ramp
want dan krijg ik type kramp
Eh, mijn gedichten zijn altijd wel persoonlijk dus daar heb ik niet zoveel aanquote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Etcetera het volgende:
http://www.rijmwoorden.nl/
http://rijmwoordenboek.gedichten.nl/
http://www.rijmwoordenboek.net/
Succes
Zwarte Piet! Dat rijmtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Meer niet?
Het eindigt zo subiet...
AC/DC, Alanis Morissette, Black Eyed Peas, Bon Jovi, Coldplay, Dropkick Murphy's, Flogging Molly, Rooie Rinus en Pe Daalemmer (don't askquote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar bestaat de library zoal uit?
En zo moeten we concluderenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh, mijn gedichten zijn altijd wel persoonlijk dus daar heb ik niet zoveel aan
rijmwoorden vinden is soms lastigquote:Op donderdag 3 december 2009 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh, mijn gedichten zijn altijd wel persoonlijk dus daar heb ik niet zoveel aan
Pe Daalemmer ken ik ook, die speelt FC Groningen vaak af.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AC/DC, Alanis Morissette, Black Eyed Peas, Bon Jovi, Coldplay, Dropkick Murphy's, Flogging Molly, Rooie Rinus en Pe Daalemmer (don't ask), Nickelback, Nirvana, Pink, Robbie Williams, U2
en nog wat losse dingen
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En zo moeten we concluderen
Dat je alles zelf gaat produceren
Eva De Roovere, wat zingt ze prachtigquote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
rijmwoorden vinden is soms lastig
dan is zo'n website fantastig
ehm... ja
Ik kom er wel uit zoquote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
rijmwoorden vinden is soms lastig
dan is zo'n website fantastig
ehm... ja
uhmmm jawelquote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar je bent toch niet de enige Nederlander daar?
Ik downloadde eerst losse nummers, maar het gaat nu keihard per album, veel makkelijkerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pe Daalemmer ken ik ook, die speelt FC Groningen vaak af.
Mijn MP3 heeft ongeveer 1,5 GB aan nummers, klassiekers en foute hits inbegrepen.
Dan heb ik echt HEEL slecht zitten lezenquote:
de een is al bijna twee weken in nederland en de ander zit nu in de lucht...quote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb ik echt HEEL slecht zitten lezen
Ja dat bedoelde ik dus. Dat die weg zijn. Normaal gesproken (dus tijdens schooltijd), dan ben je toch niet de enige?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de een is al bijna twee weken in nederland en de ander zit nu in de lucht...
een andere nederlandse en een antilliaanquote:Op donderdag 3 december 2009 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus. Dat die weg zijn. Normaal gesproken (dus tijdens schooltijd), dan ben je toch niet de enige?
Er zijn ook mietjes die een winamp skin oid op vlc gebruiken:quote:Op donderdag 3 december 2009 22:45 schreef Etcetera het volgende:
Ja, kom op ik heb zo'n 15 Gb aan muziek, ik wil een beetje overzicht in een library
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |