UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
limburgsquote:Op donderdag 3 december 2009 00:59 schreef norich het volgende:
NIET ZEUREN OVER DIE TT, DIE IS GEWOON DE BOMB !!
kloptquote:Op donderdag 3 december 2009 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als we deze nou eens heel snel volspammen, dan kan de volgende de nieuwe TT aanmaken?
zeg dat wel, vooral dat volk wat op de hoofdtribune zat.quote:
ik ben altijd fris en fruitigquote:
ik ookquote:
kloptquote:Op donderdag 3 december 2009 14:29 schreef haakon het volgende:
GE-NI-AAL, altijd om 16.10 op Radio Veronica
http://www.engeburen.nl/m(...)anRadioVeronica).mp3
moet dat?quote:
wat voor telefoon heb je dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb echt te lompe vingers voor een telefoon met touchscreen
de meeste hebben er zo'n stokkie bij hequote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb echt te lompe vingers voor een telefoon met touchscreen
stylus, jeweetzquote:Op donderdag 3 december 2009 14:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de meeste hebben er zo'n stokkie bij he
zeg ik tochquote:
VS?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Samzz het volgende:
Ik wil geen touchscreen... die dingen gaan bij mij altijd spoken. Ik ben blij met m'n BB'tje
Und goed nieuws voor moi, VS komt naar Europa waarschijnlijk
Jaaaaquote:Op donderdag 3 december 2009 15:18 schreef jjstyle333 het volgende:
ik denk dat ze bedoeld Victoria Secret.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ook nog maar een half uurtje...
Ik heb een pyjama van Victoria's Secretquote:
en dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zin in zaterdag jonks en meisjes!
Kom maar halen, heb nog wel wat nasi overquote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik zit ziek thuis en al mijn eten is op... Wie komt me wat brengen?
Motor ophalen, mn schatje komt thuisquote:
ik kom dr an!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik kom je morgen wel een fruitmand brengenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef Oldenzaal het volgende:
Probeer de volgende keer een pen i.p.v. een snijbranderquote:Op donderdag 3 december 2009 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n vinger gebrand toen ik m'n gedicht aan het maken was
Dankje, nog maar een kleine 10 uur te gaan hierquote:
Ik heb dan ook geen snijbrander gebruikt maar een aansteker en kaarsvet, om m dicht te maken.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer een pen i.p.v. een snijbrander
Sinds kort kun je ook plakband gebruiken en anders die overheerlijke plakrand....quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen snijbrander gebruikt maar een aansteker en kaarsvet, om m dicht te maken.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sinds kort kun je ook plakband gebruiken en anders die overheerlijke plakrand....
Dat krijg je als je de planning uitbesteedt aan een anderquote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef Mdrop het volgende:
Zo kut dat de planning geen rekening houd met andermans weekend.
Jij denkt zeker dat ik stom ben he?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sinds kort kun je ook plakband gebruiken en anders die overheerlijke plakrand....
Je moet wat als je maar 2 dagen werkt bij dat bedrijf en de rest de student uit wilt hangenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de planning uitbesteedt aan een ander
Nee hoor, maar kon zijn dat je het even was vergeten ofzo....quote:Op donderdag 3 december 2009 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik stom ben he?
Het is onderdeel van de surprise. Je weet wel, verzegelen met een zegelring, die dus in kaarsvet gedrukt word. En ja, dat vet moet eerst smelten. En dat lukt niet als je de kaars lief aankijkt, helaas.
Ik zou die 2 dagen gewoon voor jezelf plannenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:39 schreef Mdrop het volgende:
Je moet wat als je maar 2 dagen werkt bij dat bedrijf en de rest de student uit wilt hangen.
Nja zij weten heel goed hoe ik mijn tijd indeel en dat is dan voornamelijk 'betie kuieren' en koffie drinken of een combinatie van die twee natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou die 2 dagen gewoon voor jezelf plannen
Ik wil ook zo'n baan! Waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:53 schreef Mdrop het volgende:
Nja zij weten heel goed hoe ik mijn tijd indeel en dat is dan voornamelijk 'betie kuieren' en koffie drinken of een combinatie van die twee natuurlijk.
Ik wist wel dat t sarcastisch was. Als cynicus moet ik dat haast wel meekrijgen hequote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent superintelligent zelfsIk mis alleen het gevoel voor sarcasme in je reactie
Ik niet. Ik wil een rijke man met een stel paardenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n baan! Waar kan ik solliciteren?
Horse digger!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:56 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. Ik wil een rijke man met een stel paarden
Wil je een paard?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor een?. en wat hej der mee?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:04 schreef haakon het volgende:
versterker wordt waarschijnlijk opgestuurd
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wil je een paard?Ik ben namelijk ook dol op paarden
Mijn voorkeur gaat uit naar een lévend paard. Als het even kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Line6 Flextone III Plusquote:Op donderdag 3 december 2009 21:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat voor een?. en wat hej der mee?
levende paarden kun je ook etenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar een lévend paard. Als het even kan
schroevedraaier in de flank jongeman!quote:
Kijk maar, levensechtquote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar een lévend paard. Als het even kan
Je moet weten, dat als het paard uithaalt, en ja, dat kan het ook naar opzij. Jij nog wel eens het loodje zou kunnen leggen, zeg maar.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
schroevedraaier in de flank jongeman!
Ooit een paard op je teen gehad? Ooit door een paard omver gerend? Ooit een mep gehad van bovenaf?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:18 schreef Robinhoo het volgende:
Ach ik snap niet waarom die ME paarden gebruikt, die honden zijn 10 keer gevaarlijker.
Ik zeg levend. Niet levensecht.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kijk maar, levensecht![]()
Vleesdeel: Platte bil van het paard.
Beschrijving: Paardenrookvlees droog gezouten dat gerookt wordt boven beukenhouten schilfers.
Gewicht: +/- 3 Kg.
Wie zegt dat er geen maden in gehuisvest zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:20 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg levend. Niet levensecht.
Dan wens ik je smakelijk etenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wie zegt dat er geen maden in gehuisvest zijn?
Jazekers, gij ook?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
Henrike
Hedde gij n goedn dag had?
joah, ik walquote:
altijd doenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:29 schreef ACT-F het volgende:
Zal ik de kroeg in duiken? Het is voor mij immers weekend
veel plezierquote:
whahahaquote:
Jah, als het nou op kruipafstand was ok, maar ik moet meer dan 2 km fietsen (en weer terug!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
whahaha
het moet toch niet gekker worden, te lui om naar het cafe te gaan
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:56 schreef haakon het volgende:
net The Final Destination afgekeken, wel hard
ik ga slapen nu, morn kort dagje, dan weekend !
hmm, dat is dus 5 minuten fietsenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jah, als het nou op kruipafstand was ok, maar ik moet meer dan 2 km fietsen (en weer terug!)
wat een lamzak oniequote:Op vrijdag 4 december 2009 00:02 schreef haakon het volgende:
oja ! ik kwam Timo gisteren nog tegen !
10 minutenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, dat is dus 5 minuten fietsen
en dan blijf je op de fiets zitten?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
10 minutenEn ook nog eens 10 minuten terug
Nee, ik stap tussentijds wel af bij de kroegquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
en dan blijf je op de fiets zitten?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, ik stap tussentijds wel af bij de kroeg
ah, zo kom je mekaar nog eens tegenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb bij hem op stage gezeten vorig jaar
*plop*quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zit ik hier nog. Eens kijken wat de koelkast zegt
Koelkast 1 zei: bzzzzzzquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
*plop*
3 koelkastenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Koelkast 1 zei: bzzzzzz
Koelkast 2 zei niets.
Koelkast 3 zei: BIER!!
Kerel rijk zijn....wil jij mijn homie zijn?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Koelkast 1 zei: bzzzzzz
Koelkast 2 zei niets.
Koelkast 3 zei: BIER!!
gadverquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kerel rijk zijn....wil jij mijn homie zijn?
kijk, goed dat ik dat weetquote:
Zo duur is zo'n tafelmodel koelkast ook weer nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kerel rijk zijn....wil jij mijn homie zijn?
Plaatjes en prijzen zeggen meer dan woorden!quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo duur is zo'n tafelmodel koelkast ook weer nietWel reuze handig
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
Plaatjes en prijzen zeggen meer dan woorden!
dat vind ik wel een durequote:
wie doot nog eam vedanquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:03 schreef STTSJT het volgende:
Kijk ook nog een tukker topic
Das mooi![]()
Nog mensen wakker dan of ligt iedereen te?
daar komt de koelkast van de biertafel ook vandaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op marktplaats zijn ze inderdaad goedkoper
Werkt dat apparaat nog steeds?quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:05 schreef rulerofdeath het volgende:
daar komt de koelkast van de biertafel ook vandaan
Buurman is nog wakker dusquote:
nee, is ietjes stukquote:
Aah haha, dat valt wel meequote:Op vrijdag 4 december 2009 01:09 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Buurman is nog wakker dus(alhoewel buurman ???, laat ik het zo zeggen buurman qua plaats dan (woon zelf in Virezenveen))
Watta? te veel energie drank gedronken?
hahaha :pquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aah haha, dat valt wel mee![]()
Ook wel into treinen zo te zien?
Zit er geen bier meer in?quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:09 schreef rulerofdeath het volgende:
nee, is ietjes stuk
draadje is geknaptquote:
Ja, bij mij is ook een draadje geknapt, maar ik functioneer nog steeds!quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:21 schreef rulerofdeath het volgende:
draadje is geknapt
Ehhh...Jaartje of... 20?quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
David, hoe oud schat je deze Duitse chick in?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schatte haar op 18 trouwens, kreeg een flinke dankjewel te horen
Ja, je bent dronkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eis trouwens dat ze vrijgezel is en dat ze wil batsen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik wil de tweeling in /_\-stijl pakken
Haha, bal kwijt...quote:
En al geneukt?quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu meer dan 20.000 posts op Fok![]()
![]()
Vandaag nog nietquote:
Er is GVD niks mis met een beugel..quote:Op vrijdag 4 december 2009 03:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou d'r doen als ze geen beugel had
Godver dit doet me aan een enorm epische post op Fok denkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 04:13 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Er is GVD niks mis met een beugel..(oké, volgend jaar januari wel
)
Twente gaat niet uit. Twente kan niet op slotquote:Op vrijdag 4 december 2009 04:14 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Hier leeft 't tenminste nog een beetje.
Wat dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godver dit doet me aan een enorm epische post op Fok denken
My god..quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat ben ik vergeten, maar t was geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |