Ik heb een pyjama van Victoria's Secretquote:
en dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zin in zaterdag jonks en meisjes!
Kom maar halen, heb nog wel wat nasi overquote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik zit ziek thuis en al mijn eten is op... Wie komt me wat brengen?
Motor ophalen, mn schatje komt thuisquote:
ik kom dr an!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik kom je morgen wel een fruitmand brengenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:55 schreef Oldenzaal het volgende:
Probeer de volgende keer een pen i.p.v. een snijbranderquote:Op donderdag 3 december 2009 19:30 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n vinger gebrand toen ik m'n gedicht aan het maken was
Dankje, nog maar een kleine 10 uur te gaan hierquote:
Ik heb dan ook geen snijbrander gebruikt maar een aansteker en kaarsvet, om m dicht te maken.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer een pen i.p.v. een snijbrander
Sinds kort kun je ook plakband gebruiken en anders die overheerlijke plakrand....quote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen snijbrander gebruikt maar een aansteker en kaarsvet, om m dicht te maken.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sinds kort kun je ook plakband gebruiken en anders die overheerlijke plakrand....
Dat krijg je als je de planning uitbesteedt aan een anderquote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef Mdrop het volgende:
Zo kut dat de planning geen rekening houd met andermans weekend.
Jij denkt zeker dat ik stom ben he?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sinds kort kun je ook plakband gebruiken en anders die overheerlijke plakrand....
Je moet wat als je maar 2 dagen werkt bij dat bedrijf en de rest de student uit wilt hangenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de planning uitbesteedt aan een ander
Nee hoor, maar kon zijn dat je het even was vergeten ofzo....quote:Op donderdag 3 december 2009 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik stom ben he?
Het is onderdeel van de surprise. Je weet wel, verzegelen met een zegelring, die dus in kaarsvet gedrukt word. En ja, dat vet moet eerst smelten. En dat lukt niet als je de kaars lief aankijkt, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |