Ik zou die 2 dagen gewoon voor jezelf plannenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:39 schreef Mdrop het volgende:
Je moet wat als je maar 2 dagen werkt bij dat bedrijf en de rest de student uit wilt hangen.
Nja zij weten heel goed hoe ik mijn tijd indeel en dat is dan voornamelijk 'betie kuieren' en koffie drinken of een combinatie van die twee natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou die 2 dagen gewoon voor jezelf plannen
Ik wil ook zo'n baan! Waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:53 schreef Mdrop het volgende:
Nja zij weten heel goed hoe ik mijn tijd indeel en dat is dan voornamelijk 'betie kuieren' en koffie drinken of een combinatie van die twee natuurlijk.
Ik wist wel dat t sarcastisch was. Als cynicus moet ik dat haast wel meekrijgen hequote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent superintelligent zelfsIk mis alleen het gevoel voor sarcasme in je reactie
Ik niet. Ik wil een rijke man met een stel paardenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n baan! Waar kan ik solliciteren?
Horse digger!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:56 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. Ik wil een rijke man met een stel paarden
Wil je een paard?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor een?. en wat hej der mee?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:04 schreef haakon het volgende:
versterker wordt waarschijnlijk opgestuurd
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wil je een paard?Ik ben namelijk ook dol op paarden
Mijn voorkeur gaat uit naar een lévend paard. Als het even kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Line6 Flextone III Plusquote:Op donderdag 3 december 2009 21:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat voor een?. en wat hej der mee?
levende paarden kun je ook etenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar een lévend paard. Als het even kan
schroevedraaier in de flank jongeman!quote:
Kijk maar, levensechtquote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Samzz het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar een lévend paard. Als het even kan
Je moet weten, dat als het paard uithaalt, en ja, dat kan het ook naar opzij. Jij nog wel eens het loodje zou kunnen leggen, zeg maar.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
schroevedraaier in de flank jongeman!
Ooit een paard op je teen gehad? Ooit door een paard omver gerend? Ooit een mep gehad van bovenaf?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:18 schreef Robinhoo het volgende:
Ach ik snap niet waarom die ME paarden gebruikt, die honden zijn 10 keer gevaarlijker.
Ik zeg levend. Niet levensecht.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kijk maar, levensecht![]()
Vleesdeel: Platte bil van het paard.
Beschrijving: Paardenrookvlees droog gezouten dat gerookt wordt boven beukenhouten schilfers.
Gewicht: +/- 3 Kg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |