Ja, dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is inherent aan deze periode van het jaar. De Minste vrije kamers ( omdat ze zo snel weg zijn) tegen de grootste groep zoekers...
Naja, wat je bedoeld is eigenlijk: het is een gewilde plek, en je wilt niet een mega vleeskeuring maar liever gewoon een toffe die een beetje netwerkt en zodoende bij voorbaat al een goede keuze moet zijn.quote:
Ohquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef Fingon het volgende:
[..]
Zo zit dat bij ons ook hoor, maar als je dat wil moet je geen verenigingshuis zoeken.
Ja natuurlijk, ook al zijn de verenigingshuizen wel veel aanwezig. Meestal zijn huizen via zelfstandige aanbieders of makelaars minder hecht dan via de sls, wat mijn ervaring tot nu toe tenminste is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:38 schreef MiFi het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja ik weet het niet. Ik woon nu best dichtbij dus kan wel wachten tot iets gepast vindt. Maar bij kamernet hebben ze ook non-verenigingshuizen?
Het gaat er natuurlijk om of je in staat bent een leuk antwoord te formuleren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:52 schreef June. het volgende:
Inderdaad en dan komen jullie vast ook nog eens met van die belachelijke vragen zoals "welke fruitsoort zou je het liefste willen zijn oid"Dan weet je echt nog steeds helemaal niks van je nieuwe huisgenoot.
Geldt dat ook voor het niet-hospiteeraanbod, lijkt me niet toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:56 schreef Sanar het volgende:
Meestal zijn huizen via zelfstandige aanbieders of makelaars minder hecht dan via de sls, wat mijn ervaring tot nu toe tenminste is.
Zelf woon ik in een huis waarvan merendeel lid van een vereniging is en daar word idd wel van verwacht dat je veel bij het huis betrokken bent.
En als je een leuk antwoord hebt geformuleerd ben je ineens de perfecte huisgenoot, waarvan je weet dat diegene leuk is om mee samen te wonen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om of je in staat bent een leuk antwoord te formuleren.
Helaas, nee. Maar dat heb je bij vragen als ' welke muziek vind je leuk' ook niet. Helaas zit er geen bonnetje bij nieuwe huisgenoten, anders probeerden we ze gewoon een tijdje uit.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En als je een leuk antwoord hebt geformuleerd ben je ineens de perfecte huisgenoot, waarvan je weet dat diegene leuk is om mee samen te wonen?
Nou het kan niet van je verwacht worden maar het is wel zo leuk, ook om een beetje goede sfeer te behouden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:52 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor het niet-hospiteeraanbod, lijkt me niet toch?
Ja, dat dus, maar als je met veel in een huis woont is het meestal een mix tussen te veel drank, ongemakkelijke beleefdheidsgesprekjes met mensen waar je niets eens mee op de bus zou willen wachten en héél veel moeilijke discussies achteraf, omdat dat half uur eigenlijk helemaal níets zegt, laat staan dat je in kan schatten of iemand de neiging hebt om je huis te vullen met rottende etenschalen of stiekem je sokken jat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:12 schreef Alphamusic het volgende:
Hangt er van af of je met meerdere mensen tegelijk of in je eentje uitgenodigd word, maar meestal krijg je drankje aangeboden, word het huis je getoond, ga je in de (woon)kamer zitten met de mensen van het huis en dan kletsen, voorstellen, vragen stellen etc. Dan ga je weer weg, netjes afscheid nemen, en word je s avonds gebeld/gemaild/gesmst of geen van die drie.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:59 schreef Mirel het volgende:
He toen ik hospiteerde maarten moest ik zelf mijn wijn inschenken. Vergaten ze het in te schenken. Vet gezellig huis jeweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |