abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:49:20 #251
240618 Micson
The lonely stoner
pi_85226546

Mijn naam is 'xxx', geboren en getogen in Limburg. Ik ben 18 jaar, woonachtig in 'xxx', +/- 8 kilometer van 'xxx'. Jarenlang spits van de A1 van 'xxx' geweest, en voetbal is dan ook naast uitgaan mijn voornaamste hobby. Ik ben over het algemeen een vrij rustige jongen, en een laidback leefstijl is mij op het lijf geschreven.

Verder ben ik vrij gemakkelijk in de omgang en heb vrijwel nooit ruzie. Ik zou het wel erg leuk vinden om met de overige huisgenoten uit te gaan of elders een biertje te drinken.

Ik ben dit jaar op het nippertje (op 2/10de in de herkansing) voor mijn VWO-diploma geslaagd, en ga volgend International Communication & Media studeren aan de Hogeschool in Utrecht. Om daar een kamer te vinden is echter een hels karwei, vandaar dat ik ervoor heb gekozen om in Eindhoven een kamer te gaan zoeken.

Een foto bijvoegen is volgens mij niet mogelijk, maar via de volgende link kun je wel een fotootje van mijn recente vakantie in Lloret zien: xxx

Dit is mijn standaard inzending. 10^99 keer ingezonden, en ik ben tot nu toe een stuk of 3 keer uitgenodigd, 2 keer wezen kijken maar nog geen resultaat.. Misschien omdat ik een Limburger ben :'( ?!

[ Bericht 6% gewijzigd door Micson op 14-08-2010 14:29:58 ]
pi_85228427
Een kamer in Eindhoven als je in Utrecht gaat studeren :o
pi_85235109
Misschien omdat je Lloret in je verhaaltje zet, en het feit dat je ergens anders gaat studeren helpt gewoon niet, je zult dan gewoon veel minder thuis zijn.
Beneath the gold, bitter steel
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:44:45 #254
240618 Micson
The lonely stoner
pi_85236995
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:21 schreef Fingon het volgende:
Misschien omdat je Lloret in je verhaaltje zet, en het feit dat je ergens anders gaat studeren helpt gewoon niet, je zult dan gewoon veel minder thuis zijn.
Hm, ik MOET gewoon mijn ouderlijk huis uit, en in Eindhoven wat vinden leek me makkelijker dan in Utrecht. Zeker omdat ik voor kijkavonden anders elke keer 2,5 uur moet reizen, terwijl ik dan nog steeds slechts een geringe kans heb om de kamer te krijgen..

Maar bedankt voor de tips, ik pas het wel een beetje aan. :) Misschien dat inderdaad ook wat uitmaakt dat ik Lloret noem in m'n reactie (hoewel, iedereen gaat toch wel eens op een oppervlakkige zuipvakantie?)
pi_85256903
Vanaf gisteren is ook MiFi op zoek naar een stek :)
(verkapt TvP)
pi_85263100
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef Micson het volgende:

Mijn naam is 'xxx', geboren en getogen in Limburg. Ik ben 18 jaar, woonachtig in 'xxx', +/- 8 kilometer van 'xxx'. Jarenlang spits van de A1 van 'xxx' geweest, en voetbal is dan ook naast uitgaan mijn voornaamste hobby. Ik ben over het algemeen een vrij rustige jongen, en een laidback leefstijl is mij op het lijf geschreven.

Verder ben ik vrij gemakkelijk in de omgang en heb vrijwel nooit ruzie. Ik zou het wel erg leuk vinden om met de overige huisgenoten uit te gaan of elders een biertje te drinken.

Ik ben dit jaar op het nippertje (op 2/10de in de herkansing) voor mijn VWO-diploma geslaagd, en ga volgend International Communication & Media studeren aan de Hogeschool in Utrecht. Om daar een kamer te vinden is echter een hels karwei, vandaar dat ik ervoor heb gekozen om in Eindhoven een kamer te gaan zoeken.

Een foto bijvoegen is volgens mij niet mogelijk, maar via de volgende link kun je wel een fotootje van mijn recente vakantie in Lloret zien: http://94.100.118.112/102(...)300571_6_QmxW_2.jpeg

Dit is mijn standaard inzending. 10^99 keer ingezonden, en ik ben tot nu toe een stuk of 3 keer uitgenodigd, 2 keer wezen kijken maar nog geen resultaat.. Misschien omdat ik een Limburger ben :'( ?!
Laidback, Lloret, wat moeten zij met een huisgenoot die heeel ver weg studeert?, vrijwel nooit ruzie? Que? Beetje vreemde vermelding, makkelijk in de omgang zou genoeg moeten zijn toch? :P

Die dingen zou ik veranderen!

Hier zijn we ook weer op zoek naar een nieuwe huisgenoot, maar lekker via via, kamernet is een ramp in deze tijd van het jaar :')..
pi_85263179
quote:

Een foto bijvoegen is volgens mij niet mogelijk, maar via de volgende link kun je wel een fotootje van mijn recente vakantie in Lloret zien: http://94.100.118.112/102(...)300571_6_QmxW_2.jpeg

Geen winnaar... :N

je staat met ontbloot bovenlijf op een Lloret-foto, je gaat niet in Eindhoven studeren en het laidback en 'vrijwel nooit ruzie' zou ik er ook uitgooien..

doe een normale foto en probeer 't in Utrecht, dit gaat niet werken :N
Ja doei.
pi_85265933
Zijn er over het algemeen veel huizen waar het rustig is (max 4-5 huisgenoten?)
In het bijzonder in Leiden
pi_85267298
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:43 schreef MiFi het volgende:
Zijn er over het algemeen veel huizen waar het rustig is (max 4-5 huisgenoten?)
In het bijzonder in Leiden
Ik woon zelf in Leiden, maar de meeste huizen van SLS hebben 8/12/16/20 huisgenoten, ligt een beetje aan de flat/soort huis(Ik zit zelf in een flat waar 4 12-persoons huizen in gevestigd zijn).
pi_85267771
Hmm, klote :P Ben meer van weinig verplichtingen, tijdens eten komen en slapen :P (uiteraard schoonmaken, koken etc, maar niet wekelijkse borrel oid)
Wordt niet erg gewaardeerd denk ik
pi_85273248
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef MiFi het volgende:
Hmm, klote :P Ben meer van weinig verplichtingen, tijdens eten komen en slapen :P (uiteraard schoonmaken, koken etc, maar niet wekelijkse borrel oid)
Wordt niet erg gewaardeerd denk ik
Zo zit dat bij ons ook hoor, maar als je dat wil moet je geen verenigingshuis zoeken.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:31:17 #262
240618 Micson
The lonely stoner
pi_85277366
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Laidback, Lloret, wat moeten zij met een huisgenoot die heeel ver weg studeert?, vrijwel nooit ruzie? Que? Beetje vreemde vermelding, makkelijk in de omgang zou genoeg moeten zijn toch? :P

Hier zijn we ook weer op zoek naar een nieuwe huisgenoot, maar lekker via via, kamernet is een ramp in deze tijd van het jaar :')..
Damn jullie zijn wel kritisch :P Maar ik heb jullie tips ter harte genomen, en m'n reactie een beetje aangepast. En ik heb alleen zulke foto's, dus ik hoop niet dat dit ook te oppervlakkig oid is ? Kan ook xxx doen, maar daar komt het een beetje over alsof ik mijzelf cooler ten tonele laat verschijnen dan dat ik in werkelijkheid ben :{

Mijn naam is xxx, geboren en getogen in Limburg. Ik ben 18 jaar, woonachtig in xxx, +/- 8 kilometer van Roermond. Jarenlang spits van de A1 van xxx geweest, en voetbal is dan ook naast uitgaan mijn voornaamste hobby.

Ik ben over het algemeen vrij rustig en erg gemakkelijk in de omgang . Ik zou het erg leuk vinden om met de overige huisgenoten uit te gaan of elders een biertje te drinken. Ik ben dit jaar op het nippertje (op 2/10de in de herkansing) voor mijn VWO-diploma geslaagd, en ga volgend International Communication & Media studeren aan de Hogeschool in Utrecht.

Een foto bijvoegen is volgens mij niet mogelijk, maar via de volgende link kun je wel een foto van mij bekijken: xxx

Ik hoor graag van je!

Jammer, ik vond het laidback-gedeelte juist wel leuk gevonden :7 But let's try it your way. Verder ga ik ook maar eens mijn horizon verbreden tot Utrecht, want dit lijkt me inderdaad misschien een punt waar de verhuurders in Eindhoven over struikelden

[ Bericht 5% gewijzigd door Micson op 14-08-2010 14:30:50 ]
pi_85277494
Veel beter ja zo! Deze foto is ook wel prima. En ik denk dat je het echt gewoon in Utrecht moet proberen.. Zou je zelf graag een huisgenoot willen die een heel eind verderop studeert? Dat is toch vreemd/niet gezellig?

En probeer als je reageert ook iets te zeggen dat op de specifieke advertentie afgestemd is, zo zei ik bij m'n huidige huis dat ik het had bekeken in streetview en het er heel leuk uit vond zien, dat de buurt me ook erg leuk leek etc. Oh en dat een gemengd huis was wat ik zocht!

Gooi er vooral veel persoonlijks tegenaan en niet 'ik zoek een kamer en lees m'n profiel maar' want het zal je verbazen hoeveel mensen dat doen.

Succes :*
pi_85277646
En nee die foto die je als andere optie aangeeft zou ik niet doen :N gewoon laten bij die in het water.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:49:39 #265
240618 Micson
The lonely stoner
pi_85277822
Okee wederom bedankt, ik ga er weer vol goede moed tegenaan :D
pi_85281478
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Vanwege de vakantie? Ik kreeg op mijn laatste reactie (1 week geleden) tot nu toe pas 1 antwoord, terwijl ik daarvoor meestal twee of drie uitnodigingen kreeg (uit 5 reacties).
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_85281551
Trouwens, is het een groot probleem als je in een andere stad studeert? Ik studeer in Delft maar ik wil graag naar Rotterdam...
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_85281925
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:15 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Vanwege de vakantie? Ik kreeg op mijn laatste reactie (1 week geleden) tot nu toe pas 1 antwoord, terwijl ik daarvoor meestal twee of drie uitnodigingen kreeg (uit 5 reacties).
Waarschijnlijk dat je massa's aan berichtjes krijgt?
Wij hadden zelf vorig jaar rond oktober een kamer op kamernet gezet, daar hebben we echt 100+ reacties op gekregen.
pi_85281926
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:15 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Nee, omdat er duizenden 18jarigen zijn die willen gaan studeren in Groningen en dus NU een kamer zoeken.
pi_85284943
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:37 schreef Fingon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat je massa's aan berichtjes krijgt?
Wij hadden zelf vorig jaar rond oktober een kamer op kamernet gezet, daar hebben we echt 100+ reacties op gekregen.
Dat dus :') en dan gaat het ook nog eens om een kamer redelijk dichtbij het centrum, aardig groot en heel goedkoop. Dus dat ga ik ons niet aandoen _O-
pi_85285054
quote:

Mijn naam is 'xxx', geboren en getogen in Limburg. Ik ben 18 jaar, woonachtig in 'xxx', +/- 8 kilometer van 'xxx'. Jarenlang spits van de A1 van 'xxx' geweest, en voetbal is dan ook naast uitgaan mijn voornaamste hobby.
Lees: Ik zit elke avond voor de TV studio sport te kijken en ben hooligan.
quote:
Ik ben over het algemeen een vrij rustige jongen, en een laidback leefstijl is mij op het lijf geschreven.
Lees: Ik voer geen flikker uit.
quote:
Lees: Ik zuip graag.
quote:
Lees: ik faal, haal met moeite mijn opleiding en bovendien heb je weinig aan mij omdat ik eigenlijk in een andere stad wil wonen en zo weer weg ben.
quote:
Een foto bijvoegen is volgens mij niet mogelijk, maar via de volgende link kun je wel een fotootje van mijn recente vakantie in Lloret zien: xxx
Lees: Ik hou ook van bier drinken en liggen op het strand in de zon.
quote:
Zie commentaar van wat ik er uit lees..
dag
pi_85285150
Oh, je hebt al wat aangepast..

Maar je hoeft niet zo uitgebreid te zijn hoor. Men krijgt vaak tig reacties...

Foto bij je profiel voegen en die word ook automatisch meegezonden. Vertel idd dat je voetbalt, wel houdt van gezelligheid en ook graag meehelpt in het huishouden. Dat je ook wel houdt van een avondje bankzakken en dat je het leuk lijkt om juist in die kamer te komen wonen want... ( wat in de tekst bevalt je aan die kameradvertentie?)
dag
pi_85285241
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:53 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dat dus :') en dan gaat het ook nog eens om een kamer redelijk dichtbij het centrum, aardig groot en heel goedkoop. Dus dat ga ik ons niet aandoen _O-
Voer de kamer dan in met specifieke eisen. Zet de minimumleeftijd omhoog etc. Dan krijg je al die 1e jaars niet..
dag
pi_85285306
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:06 schreef Peter het volgende:

[..]

Voer de kamer dan in met specifieke eisen. Zet de minimumleeftijd omhoog etc. Dan krijg je al die 1e jaars niet..
Ja maar van ons mag die nieuwe huisgenoot best 18 zijn, daar gaat het niet om, gewoon alleen om de enorme hoeveelheid reacties die er sowieso zal komen.
pi_85286526
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:09 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja maar van ons mag die nieuwe huisgenoot best 18 zijn, daar gaat het niet om, gewoon alleen om de enorme hoeveelheid reacties die er sowieso zal komen.
Dat is inherent aan deze periode van het jaar. De Minste vrije kamers ( omdat ze zo snel weg zijn) tegen de grootste groep zoekers...
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')