Hm, ik MOET gewoon mijn ouderlijk huis uit, en in Eindhoven wat vinden leek me makkelijker dan in Utrecht. Zeker omdat ik voor kijkavonden anders elke keer 2,5 uur moet reizen, terwijl ik dan nog steeds slechts een geringe kans heb om de kamer te krijgen..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:21 schreef Fingon het volgende:
Misschien omdat je Lloret in je verhaaltje zet, en het feit dat je ergens anders gaat studeren helpt gewoon niet, je zult dan gewoon veel minder thuis zijn.
Laidback, Lloret, wat moeten zij met een huisgenoot die heeel ver weg studeert?, vrijwel nooit ruzie? Que? Beetje vreemde vermelding, makkelijk in de omgang zou genoeg moeten zijn toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef Micson het volgende:
Mijn naam is 'xxx', geboren en getogen in Limburg. Ik ben 18 jaar, woonachtig in 'xxx', +/- 8 kilometer van 'xxx'. Jarenlang spits van de A1 van 'xxx' geweest, en voetbal is dan ook naast uitgaan mijn voornaamste hobby. Ik ben over het algemeen een vrij rustige jongen, en een laidback leefstijl is mij op het lijf geschreven.
Verder ben ik vrij gemakkelijk in de omgang en heb vrijwel nooit ruzie. Ik zou het wel erg leuk vinden om met de overige huisgenoten uit te gaan of elders een biertje te drinken.
Ik ben dit jaar op het nippertje (op 2/10de in de herkansing) voor mijn VWO-diploma geslaagd, en ga volgend International Communication & Media studeren aan de Hogeschool in Utrecht. Om daar een kamer te vinden is echter een hels karwei, vandaar dat ik ervoor heb gekozen om in Eindhoven een kamer te gaan zoeken.
Een foto bijvoegen is volgens mij niet mogelijk, maar via de volgende link kun je wel een fotootje van mijn recente vakantie in Lloret zien: http://94.100.118.112/102(...)300571_6_QmxW_2.jpeg
Dit is mijn standaard inzending. 10^99 keer ingezonden, en ik ben tot nu toe een stuk of 3 keer uitgenodigd, 2 keer wezen kijken maar nog geen resultaat.. Misschien omdat ik een Limburger ben?!
Geen winnaar...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef Micson het volgende:
Mijn naam is 'xxx', geboren en getogen in Limburg. Ik ben 18 jaar, woonachtig in 'xxx', +/- 8 kilometer van 'xxx'. Jarenlang spits van de A1 van 'xxx' geweest, en voetbal is dan ook naast uitgaan mijn voornaamste hobby. Ik ben over het algemeen een vrij rustige jongen, en een laidback leefstijl is mij op het lijf geschreven.
Verder ben ik vrij gemakkelijk in de omgang en heb vrijwel nooit ruzie. Ik zou het wel erg leuk vinden om met de overige huisgenoten uit te gaan of elders een biertje te drinken.
Ik ben dit jaar op het nippertje (op 2/10de in de herkansing) voor mijn VWO-diploma geslaagd, en ga volgend International Communication & Media studeren aan de Hogeschool in Utrecht. Om daar een kamer te vinden is echter een hels karwei, vandaar dat ik ervoor heb gekozen om in Eindhoven een kamer te gaan zoeken.
Een foto bijvoegen is volgens mij niet mogelijk, maar via de volgende link kun je wel een fotootje van mijn recente vakantie in Lloret zien: http://94.100.118.112/102(...)300571_6_QmxW_2.jpeg
Dit is mijn standaard inzending. 10^99 keer ingezonden, en ik ben tot nu toe een stuk of 3 keer uitgenodigd, 2 keer wezen kijken maar nog geen resultaat.. Misschien omdat ik een Limburger ben?!
Ik woon zelf in Leiden, maar de meeste huizen van SLS hebben 8/12/16/20 huisgenoten, ligt een beetje aan de flat/soort huis(Ik zit zelf in een flat waar 4 12-persoons huizen in gevestigd zijn).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:43 schreef MiFi het volgende:
Zijn er over het algemeen veel huizen waar het rustig is (max 4-5 huisgenoten?)
In het bijzonder in Leiden
Zo zit dat bij ons ook hoor, maar als je dat wil moet je geen verenigingshuis zoeken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef MiFi het volgende:
Hmm, kloteBen meer van weinig verplichtingen, tijdens eten komen en slapen
(uiteraard schoonmaken, koken etc, maar niet wekelijkse borrel oid)
Wordt niet erg gewaardeerd denk ik
Damn jullie zijn wel kritischquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laidback, Lloret, wat moeten zij met een huisgenoot die heeel ver weg studeert?, vrijwel nooit ruzie? Que? Beetje vreemde vermelding, makkelijk in de omgang zou genoeg moeten zijn toch?
Die dingen zou ik veranderen!
Hier zijn we ook weer op zoek naar een nieuwe huisgenoot, maar lekker via via, kamernet is een ramp in deze tijd van het jaar..
Vanwege de vakantie? Ik kreeg op mijn laatste reactie (1 week geleden) tot nu toe pas 1 antwoord, terwijl ik daarvoor meestal twee of drie uitnodigingen kreeg (uit 5 reacties).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laidback, Lloret, wat moeten zij met een huisgenoot die heeel ver weg studeert?, vrijwel nooit ruzie? Que? Beetje vreemde vermelding, makkelijk in de omgang zou genoeg moeten zijn toch?
Die dingen zou ik veranderen!
Hier zijn we ook weer op zoek naar een nieuwe huisgenoot, maar lekker via via, kamernet is een ramp in deze tijd van het jaar..
Waarschijnlijk dat je massa's aan berichtjes krijgt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:15 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Vanwege de vakantie? Ik kreeg op mijn laatste reactie (1 week geleden) tot nu toe pas 1 antwoord, terwijl ik daarvoor meestal twee of drie uitnodigingen kreeg (uit 5 reacties).
Nee, omdat er duizenden 18jarigen zijn die willen gaan studeren in Groningen en dus NU een kamer zoeken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:15 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Vanwege de vakantie? Ik kreeg op mijn laatste reactie (1 week geleden) tot nu toe pas 1 antwoord, terwijl ik daarvoor meestal twee of drie uitnodigingen kreeg (uit 5 reacties).
Dat dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:37 schreef Fingon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat je massa's aan berichtjes krijgt?
Wij hadden zelf vorig jaar rond oktober een kamer op kamernet gezet, daar hebben we echt 100+ reacties op gekregen.
Lees: Ik zit elke avond voor de TV studio sport te kijken en ben hooligan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef Micson het volgende:
Mijn naam is 'xxx', geboren en getogen in Limburg. Ik ben 18 jaar, woonachtig in 'xxx', +/- 8 kilometer van 'xxx'. Jarenlang spits van de A1 van 'xxx' geweest, en voetbal is dan ook naast uitgaan mijn voornaamste hobby.
Lees: Ik voer geen flikker uit.quote:Ik ben over het algemeen een vrij rustige jongen, en een laidback leefstijl is mij op het lijf geschreven.
Lees: Ik zuip graag.quote:Verder ben ik vrij gemakkelijk in de omgang en heb vrijwel nooit ruzie. Ik zou het wel erg leuk vinden om met de overige huisgenoten uit te gaan of elders een biertje te drinken.
Lees: ik faal, haal met moeite mijn opleiding en bovendien heb je weinig aan mij omdat ik eigenlijk in een andere stad wil wonen en zo weer weg ben.quote:Ik ben dit jaar op het nippertje (op 2/10de in de herkansing) voor mijn VWO-diploma geslaagd, en ga volgend International Communication & Media studeren aan de Hogeschool in Utrecht. Om daar een kamer te vinden is echter een hels karwei, vandaar dat ik ervoor heb gekozen om in Eindhoven een kamer te gaan zoeken.
Lees: Ik hou ook van bier drinken en liggen op het strand in de zon.quote:Een foto bijvoegen is volgens mij niet mogelijk, maar via de volgende link kun je wel een fotootje van mijn recente vakantie in Lloret zien: xxx
Zie commentaar van wat ik er uit lees..quote:Dit is mijn standaard inzending. 10^99 keer ingezonden, en ik ben tot nu toe een stuk of 3 keer uitgenodigd, 2 keer wezen kijken maar nog geen resultaat.. Misschien omdat ik een Limburger ben?!
Voer de kamer dan in met specifieke eisen. Zet de minimumleeftijd omhoog etc. Dan krijg je al die 1e jaars niet..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat dusen dan gaat het ook nog eens om een kamer redelijk dichtbij het centrum, aardig groot en heel goedkoop. Dus dat ga ik ons niet aandoen
Ja maar van ons mag die nieuwe huisgenoot best 18 zijn, daar gaat het niet om, gewoon alleen om de enorme hoeveelheid reacties die er sowieso zal komen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Voer de kamer dan in met specifieke eisen. Zet de minimumleeftijd omhoog etc. Dan krijg je al die 1e jaars niet..
Dat is inherent aan deze periode van het jaar. De Minste vrije kamers ( omdat ze zo snel weg zijn) tegen de grootste groep zoekers...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar van ons mag die nieuwe huisgenoot best 18 zijn, daar gaat het niet om, gewoon alleen om de enorme hoeveelheid reacties die er sowieso zal komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |