Ik ben dan ook geen bijzonder boeiend persoon. Op m'n hospiteeravond was ik overigens wel hilarischquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:40 schreef Friek_ het volgende:
Dat stukje van Breathtaking vind ik ook wel aardig trouwens. Niet spectaculair goed of zo, maar och.
Nou ja, ik snap het wel. Wat vooral leuk is aan je stukje is dat je wat zelfkennis hebt en niet hoeft voor te doen als een heel spannend persoon. Met dat beetje zelfrelativering in een stuk zou ik ook iemand uitkiezen om op de kijkavond te komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen bijzonder boeiend persoon. Op m'n hospiteeravond was ik overigens wel hilarischzo hilarisch dat ik niet begrijp waarom ze mij kozen.
Ik ben inmiddels wel een aantal keer uitgenodigd. Je moet gewoon een leuk berichtje typen en dan komt het wel goed. Kun je anders een beetje globaal zeggen wat je stuurt en wat er in je profiel staat, als het te standaard is dan wordt het niets. Je moet er echt uit springen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef themole het volgende:
Even een vraagje, wie heeft er nog meer weinig succes op kamernet. Heb nu een paar keer gereageerd en ben nog niet via kamernet uitgenodigd(0 vd 4). Terwijl ik via de site van de woningbouw veel meer succes heb.(3 vd 4)
Edit: overigens vraag ik me af wie er bij een hospita gaat zitten, vaak duur en vaak moet je kunnen garanderen dat je het weekend standaard naar huis gaat. Ik ben wel van plan om een keer per zoveel weken naar huis te gaan, maar ik kan zeker niet elk weekend garanderen.![]()
Is hetzelfde verhaal als ik zend naar de instemmingen van de woningbouw. Het valt me gewoon op dat ik bij de woningbouw wel wordt uitgenodigd en bij kamernet minder. (alhoewel ik dus net een uitnodiging via kamernet binnen heb.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:57 schreef LotteTexel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel een aantal keer uitgenodigd. Je moet gewoon een leuk berichtje typen en dan komt het wel goed. Kun je anders een beetje globaal zeggen wat je stuurt en wat er in je profiel staat, als het te standaard is dan wordt het niets. Je moet er echt uit springen!
Die laatste is inderdaad waar. Ik ging ook eens kijken bij een hospita, maar was het toch net niet haha
Enschede heeft een gratis site met kamers in de stad en op de UT.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef Luuucy93 het volgende:
Is het eigenlijk gek als je met een ouder bij een kamer komt kijken?![]()
Ik wil volgend schooljaar een kamer in Enschede, maar ga nog even heen een weer reizen in het begin, zodat ik eerst nog even kan 'netwerken' en rondvragen. Heb namelijk totaal geen verstand van kamers zoeken etc. (geen vrienden, broers/zussen etc. die studeren).
Ik zou je ouders niet meenemenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef Luuucy93 het volgende:
Is het eigenlijk gek als je met een ouder bij een kamer komt kijken?![]()
Ik wil volgend schooljaar een kamer in Enschede, maar ga nog even heen een weer reizen in het begin, zodat ik eerst nog even kan 'netwerken' en rondvragen. Heb namelijk totaal geen verstand van kamers zoeken etc. (geen vrienden, broers/zussen etc. die studeren).
Hangt van veel factoren af:quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef themole het volgende:
Even een vraagje, wie heeft er nog meer weinig succes op kamernet. Heb nu een paar keer gereageerd en ben nog niet via kamernet uitgenodigd(0 vd 4). Terwijl ik via de site van de woningbouw veel meer succes heb.(3 vd 4)
Edit: overigens vraag ik me af wie er bij een hospita gaat zitten, vaak duur en vaak moet je kunnen garanderen dat je het weekend standaard naar huis gaat. Ik ben wel van plan om een keer per zoveel weken naar huis te gaan, maar ik kan zeker niet elk weekend garanderen.![]()
Het is misschien een beetje uit de richting, maar we hadden weinig keus. Ik ga trouwens in Haarlem studeren en dat is tien minuten met de trein.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:52 schreef Ryon het volgende:
Euh.. Een kamer in Zandvoort om in Amsterdam te studeren? Met zijn tweeën?... Dude.. daar is veel mis gegaan.
Gelukkig, ben ik niet de enigste die er zo over denktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:52 schreef Ryon het volgende:
Euh.. Een kamer in Zandvoort om in Amsterdam te studeren? Met zijn tweeën?... Dude.. daar is veel mis gegaan.
Aan de Inholland in Overveen? Dan kan ik nog wel begrijpen dat je in Zandvoort zit. Dat is dan niet zo ver weg, maar dan was het nooit echt handig om in Amsterdam of Hilversum wat te zoeken.. Net even wat te ver weg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje uit de richting, maar we hadden weinig keus. Ik ga trouwens in Haarlem studeren en dat is tien minuten met de trein.
Behoorlijke tokkie buurt (zowel de Nederlanders als de allochtonen), maar wel redelijk veilig. Heel erg veel groen maar toch ruime en overzichtelijke toegangswegen. Zo erg als Geuzenveld, H-buurt Bijlmer of Indische buurt is het allemaal niet ondanks de grote hoeveelheid sociale woningbouw.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:52 schreef Chule het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb een leuke kamer gezien in Amsterdam in Osdorp, maar ik vraag me af of iemand me iets meer over de buurt kan vertellen op het gebied van veiligheid etc. Wil niet in iets wonen dat vergelijkbaar is als de Bijlmer oid.
Ah, dan kom je langs station Overveen, het meest pittoreske station van Nederlandquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:55 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje uit de richting, maar we hadden weinig keus. Ik ga trouwens in Haarlem studeren en dat is tien minuten met de trein.
Bedankt! Kamer ligt wel aan de Sloterplas.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Behoorlijke tokkie buurt (zowel de Nederlanders als de allochtonen), maar wel redelijk veilig. Heel erg veel groen maar toch ruime en overzichtelijke toegangswegen. Zo erg als Geuzenveld, H-buurt Bijlmer of Indische buurt is het allemaal niet ondanks de grote hoeveelheid sociale woningbouw.
Hangt ook af waar je zit. De Aker is het duurdere (betere) gedeelte en ook het gebied rondom de Sloterplas is best oke.
Laat me raden. Meer en vaart?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef Chule het volgende:
[..]
Bedankt! Kamer ligt wel aan de Sloterplas.
Van de vier instroom studenten complexen (Diemen, Noord, Uilenstede en Osdorp) is dat verreweg de beste . Hoewel het erg van de gang kan afhangen. Net zoals in de andere complexen worden sommige kamers nog bevolkt door junks, falers en maatschappelijk onredendabelen die men nergens anders kan huisvesten. Maar aangezien mensen van de Acta en studenten die verder dan 200 km van amsterdam vandaan wonen voorrang krijgen, zal het best meevallen. Daarnaast heb je - net zoals in een paar andere complexen - redelijk veel privacy omdat je op een keuken na eigen voorzieningen hebt. Daar betaal je dan wel voor. aangezien de huur relatief wat hoger is terwijl je geen volledige huursubsidie krijgt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:08 schreef Chule het volgende:
[..]
Ja, klopt. Is het wat daar? Ben namelijk helemaal niet bekend in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |