Nou ja hij houdt er wel van, maar hij zou er idd niet z'on topic over openen..quote:Op donderdag 3 december 2009 01:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het feit dat Adolescens zo'n topic opende was voor mij de trigger... ik verwachtte alles behalve een lofzang over een dikke tieten.
Herpert! Ben je al weer in een sekstopic.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:16 schreef Herpert het volgende:
Dikke tieten. Mits in verhouding en niet slap hangen met gigantische uiers er aan!
Moet jij zeggen, met je oog voor leuters.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Herpert! Ben je al weer in een sekstopic.
Ik voor leuters, jij voor tieten. 1-1quote:Op donderdag 3 december 2009 10:22 schreef Herpert het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je oog voor leuters.
Tieten meervoud, leuter enkelvoud, 1-2 fur mich!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voor leuters, jij voor tieten. 1-1
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het feit dat Adolescens zo'n topic opende was voor mij de trigger... ik verwachtte alles behalve een lofzang over een dikke tieten.
Ik hou helemaal niet van dikke tietenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja hij houdt er wel van, maar hij zou er idd niet z'on topic over openen..
net even een lettertje groter vind ik erg fijnquote:Op donderdag 3 december 2009 13:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik hou helemaal niet van dikke tietenEen 75C vind ik flink zat
Je moet ook aan de toekomst denken he![]()
Dan begint de pret net.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik hou helemaal niet van dikke tietenEen 75C vind ik flink zat
Je moet ook aan de toekomst denken he![]()
goeie ballenquote:
Als je je daar al aan ergert dan zul je je wel om heel veel topics ergeren.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ergerde me aan dat topic 'kleine tieten' dat ik nu eindelijk dacht het licht gezien te hebben
Da's lekker sabbelen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:35 schreef goudvis_bob het volgende:
Hier heb je pas dikke tieten
[ afbeelding ]
tering man
en nog eentje in d'r mond...quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:40 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Die kan van onder en van boven tussen hier tieten worden geneukt![]()
Jeetje, hoeveel kan ze er dan gelijk hebben...?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:56 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
![]()
Doe dan gelijk een DA en eentje in de kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |