quote:Op woensdag 2 december 2009 23:57 schreef Folmer het volgende:
TVP want die dikke tieten komen vanzelf wel.
Ja, geef het goeie voorbeeldquote:
bij dezequote:Op donderdag 3 december 2009 00:06 schreef Folmer het volgende:
[..]
Ga eens heel snel dit topic redden: Dikke tieten!!
Die piercings.quote:
Missien dat mijn laatst geplaatste foto je dan wat meer kan boeien?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ergerde me aan dat topic 'kleine tieten' dat ik nu eindelijk dacht het licht gezien te hebben
Nou ja hij houdt er wel van, maar hij zou er idd niet z'on topic over openen..quote:Op donderdag 3 december 2009 01:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het feit dat Adolescens zo'n topic opende was voor mij de trigger... ik verwachtte alles behalve een lofzang over een dikke tieten.
Herpert! Ben je al weer in een sekstopic.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:16 schreef Herpert het volgende:
Dikke tieten. Mits in verhouding en niet slap hangen met gigantische uiers er aan!
Moet jij zeggen, met je oog voor leuters.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Herpert! Ben je al weer in een sekstopic.
Ik voor leuters, jij voor tieten. 1-1quote:Op donderdag 3 december 2009 10:22 schreef Herpert het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je oog voor leuters.
Tieten meervoud, leuter enkelvoud, 1-2 fur mich!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voor leuters, jij voor tieten. 1-1
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het feit dat Adolescens zo'n topic opende was voor mij de trigger... ik verwachtte alles behalve een lofzang over een dikke tieten.
Ik hou helemaal niet van dikke tietenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja hij houdt er wel van, maar hij zou er idd niet z'on topic over openen..
net even een lettertje groter vind ik erg fijnquote:Op donderdag 3 december 2009 13:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik hou helemaal niet van dikke tietenEen 75C vind ik flink zat
Je moet ook aan de toekomst denken he![]()
Dan begint de pret net.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik hou helemaal niet van dikke tietenEen 75C vind ik flink zat
Je moet ook aan de toekomst denken he![]()
goeie ballenquote:
Als je je daar al aan ergert dan zul je je wel om heel veel topics ergeren.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ergerde me aan dat topic 'kleine tieten' dat ik nu eindelijk dacht het licht gezien te hebben
Da's lekker sabbelen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:35 schreef goudvis_bob het volgende:
Hier heb je pas dikke tieten
[ afbeelding ]
tering man
en nog eentje in d'r mond...quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:40 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
Die kan van onder en van boven tussen hier tieten worden geneukt![]()
Jeetje, hoeveel kan ze er dan gelijk hebben...?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:56 schreef machinefuckinghead het volgende:
[..]
![]()
Doe dan gelijk een DA en eentje in de kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |