Opties onder 10cent geen transactiekosten volgens mij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:51 schreef edwinh het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met deze optie contracten heb je dan als je 30 setjes koopt voor 0.05 ook gewoon 60 euro transactiekosten?
dan zou het dus bijna "gratis"gokken zijn waren dit week opties of dag btw?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Opties onder 10cent geen transactiekosten volgens mij.
Het was op uur-niveau wel zeer spectaculair, even een sprong van 6 punten in één keer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:53 schreef LXIV het volgende:
Toch is de volatiliteit niet goed ingeprijsd in deze opties. 4600% zou niet moeten kunnen. Niet met iets semi-spectaculairs als dit. Uiteindelijk is de beurs maar anderhalf procent hoger gesloten.
Op vrijdag zijn er enkel weekopties.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:53 schreef edwinh het volgende:
[..]
dan zou het dus bijna "gratis"gokken zijn waren dit week opties of dag btw?
Dat valt dus wel mee! Er zijn er die vandaag op 2,30 ge-expireerd zijn! Die ITM was dus bereikbaar genoeg!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Op vrijdag zijn er enkel weekopties.
Die van 5cent liggen altijd wel erg ver OTM.....
OK, maar vandaag was ook abnormaal met 9punten erbij binnen een uur? Bij het banencijfer zie je meestal een beweging van 3a5punten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat valt dus wel mee! Er zijn er die vandaag op 2,30 ge-expireerd zijn! Die ITM was dus bereikbaar genoeg!
2 roodjes op een vrijdag daar teken ik ook voor hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:00 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
OK, maar vandaag was ook abnormaal met 9punten erbij binnen een uur? Bij het banencijfer zie je meestal een beweging van 3a5punten.
Volgens Harry Geels is het zo slecht nog niet gesteld met de beurzen ..quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:27 schreef SeLang het volgende:
Toch wel grappig dit... waar moet je nu op hopen?
Economisch herstel? =hogere dollar, hogere rente ---> lagere beurs
Economische recessie? =bedrijfswinsten dalen ---> lagere beurs
Overvaluation is a bitch
tjonge wat was die stijging vanaf 10320 voorspelbaar...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:23 schreef Lemans24 het volgende:
't wordt weer spannend nu voor de DJ...
Als je zo zeker bent dan ga je toch gewoon short?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:27 schreef SeLang het volgende:
Toch wel grappig dit... waar moet je nu op hopen?
Economisch herstel? =hogere dollar, hogere rente ---> lagere beurs
Economische recessie? =bedrijfswinsten dalen ---> lagere beurs
Overvaluation is a bitch
tja, ik snap ook niet helemaal waarom SeLang niet short gaat, totdat het instapmoment daar is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je zo zeker bent dan ga je toch gewoon short?
Omdat die kansen op succes significant lager liggen dan zijn eigen methode voor long die hij gebruikt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
tja, ik snap ook niet helemaal waarom SeLang niet short gaat, totdat het instapmoment daar is.
dan ga je er dus vanuit dat er een kans bestaat dat de beurs *niet* naar een acceptabel instapniveau gaat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat die kansen op succes significant lager liggen dan zijn eigen methode voor long die hij gebruikt.
Stel dat je er vanuit gaat dat de beurs binnen twee jaar onder de 250 staat. (Dat doe ik overigens niet) Dat koop je toch gewoon wat opties uit deze serie: http://www.telegraaf.nl/d(...).0*2011-12-16*104*64quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat die kansen op succes significant lager liggen dan zijn eigen methode voor long die hij gebruikt.
Een shortpositie kost geld. Stel dat het pas over 5 jaar gebeurt, dan ben je 5 jaar lang dividend aan het betalen. Ik ben alleen geinteresseerd in investeringen die een positieve cashflow opleveren. Een bankrekening levert een positieve cashflow op, net als een long positie in aandelen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
dan ga je er dus vanuit dat er een kans bestaat dat de beurs *niet* naar een acceptabel instapniveau gaat.
Het kost inderdaad dividend maar het levert toch rente op?quote:
Wow, dat is nog 'es een ander geluid hier.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef LXIV het volgende:
Stel dat je er vanuit gaat dat de beurs binnen twee jaar onder de 250 staat. (Dat doe ik overigens niet)
Je PM box is overigens volquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wow, dat is nog 'es een ander geluid hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |