Ik zit niet "echt" te kijken maar zag net die man met heftig opgemaakt Kiss-gezicht zitten pruilen omdat zijn twee-en-half-meter brede kast met Kiss prullaria uit de huiskamer moest verdwijnenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik zag het net ook een stukje, stiemie. Maar niet genoeg, denk ik, want ik vond ze allebei best wel redelijk eigenlijk.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
Nou dat scheelt Snoop
En goed nieuws voor Jolie. TF en ik hebben een ander beeld bij een kleine chocoladeletter. Dus ze krijgt een grote
Ik kan me niet voorstellen dat je helemaal niks leuks te vertellen hebt. Er zit altijd wel ergens een lichtpuntje, en ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat je die echt wel gevonden hebt voor het sluiten van dit topicquote:Op woensdag 2 december 2009 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom het volgende bankje wel weer terug dan.voor Jolie, Bar, oeke en snoopy
Ach ja, daar heb je ook wel gelijk in. Het is alleen nog zo vers en het lijkt nog zo onoverkomelijk en het strekt zich zo ver in de toekomst uit met alle ellende van dien.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je helemaal niks leuks te vertellen hebt. Er zit altijd wel ergens een lichtpuntje, en ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat je die echt wel gevonden hebt voor het sluiten van dit topic.
Het is ook rot als blijkt dat iemand die je dierbaar is niet te vertrouwen is. Maar laat er alsjeblieft niet je allereerste feestdagen met kind door verpesten hoor, dat is veel te bijzonderquote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach ja, daar heb je ook wel gelijk in. Het is alleen nog zo vers en het lijkt nog zo onoverkomelijk en het strekt zich zo ver in de toekomst uit met alle ellende van dien.
Het leuke nieuws is dat ik vandaag een telefoontje kreeg van een oud-collega met wie ik het altijd goed kon vinden. Elkaar een aantal jaren geleden uit het oog verloren, en via hyves weer gevonden, nu allebei met babyWe zouden morgen afspreken, dat gaat niet door, maar het gesprek was meteen weer heel gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |