Waarom vertel je niet gewoon wat er met die banden is?quote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef Yoan het volgende:
Die lelijke schijven zie ik niet snel op m'n auto komen, maar het helpt wel.
Nieuws over de banden moet toch nog even wachten.
Nog een sfeerfotootje:
[ afbeelding ]
Ik vind je auto best wel vet voor een zuinig auto..quote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef Yoan het volgende:
Die lelijke schijven zie ik niet snel op m'n auto komen, maar het helpt wel.
Nieuws over de banden moet toch nog even wachten.
Nog een sfeerfotootje:
[ afbeelding ]
Ik baal ervan, de sponsor wil pas dat het bekend wordt als de banden eronder zitten. Steeds dacht ik nieuws te kunnen melden, maar het moet nu wachten.quote:Op maandag 21 december 2009 23:21 schreef leolinedance het volgende:
Waarom vertel je niet gewoon wat er met die banden is?
Ik rij juist zuiniger door de sneeuw.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:15 schreef Yoan het volgende:
[..]
Ik baal ervan, de sponsor wil pas dat het bekend wordt als de banden eronder zitten. Steeds dacht ik nieuws te kunnen melden, maar het moet nu wachten.
Nu lijkt het net alsof ik met opzet geheimzinnig zit te doen, maar dat is niet de bedoeling.
Van de week getankt; door de sneeuw en 2 files niet eens de 1 op 22 gehaald: http://www.mijnbluemotion.nl/sneeuw-en-files-13
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je er als een oud wijf op een testbaan mee gaat rijden wel ja. Als je er normaal mee de weg opgaat niet.
Hoe kan dat dat ie zoveel verbruikt dan? Heb je een zware rechtervoet..?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef kevin20vt het volgende:
Mijn Golf 4 verbruikt momenteel 1 op 10,5 ipv de gebruikelijke 1 op 10,9![]()
Is dan toch best een heel stuk zuiniger zo'n tdi
hmmm ja, okee.. en zware rechtervoetquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:54 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
En benzine i.p.v. diesel, te zien aan je username.
Zou daar toch echt even mee wachten tot de sneeuw en vorst ellende voorbij is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:29 schreef Yoan het volgende:
Het is zover: a.s. zaterdag worden nieuwe, smalle banden gemonteerd op de 15" Audi velgen.
[ afbeelding ]
Maxxis Banden sponsort het project en zij leveren 4x 165/80-15 banden. Dat is 40 mm smaller dan de banden waar ik nu op rij (205/55-16).
Als het weer het toelaat doe ik een vergelijkingstest m.b.t. het verbruik voor en na de montage.
http://www.mijnbluemotion(...)t-mijn-bluemotion-15
Die rijden met spikes, en bij het rijden in sneeuw gaat het niet om druk per cm maar een groot oppervlak te hebben, en flexibel rubber, daarom zijn winterbanden ook van zachter rubber.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:13 schreef Yoan het volgende:
Ten eerste heb ik geen winterbanden en ten tweede zijn smallere banden juist beter in sneeuw e.d. Meer druk per vierkante cm.
Waarom zouden ze bij sneeuwrally's op zulke smalle bandjes rijden met 300 pk?![]()
[ afbeelding ]
Niet waar. Smallere banden geven wel degelijk voordeel in de sneeuw. Ik heb geen zin om de hele onderbouwing te typen en waarschijnlijk zit het toch verser in TS' hoofd, dus ik laat hem de kansquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die rijden met spikes, en bij het rijden in sneeuw gaat het niet om druk per cm maar een groot oppervlak te hebben, en flexibel rubber, daarom zijn winterbanden ook van zachter rubber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |