zucht. duurt gewoon te lang. wil het zsm.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
want alles uit het buitenland is eng en vreemd?
Kijk even op eBay voor lego usb stick of zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:11 schreef Rihan het volgende:
om het makkelijker te maken;
waar bestel ik deze usb stick
[ afbeelding ]
in nederland?
Niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:11 schreef Rihan het volgende:
[ afbeelding ]
in nederland?
Je hebt liever een boterham die aan je pc hangtquote:Op donderdag 3 december 2009 04:34 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik zie het nut van een donut die aan je pc hangt niet...
Die wil ikquote:Op donderdag 3 december 2009 21:06 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje duur alleen.....45 dollar.....
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.23027quote:Op donderdag 3 december 2009 00:11 schreef Rihan het volgende:
[ afbeelding ]
in nederland?
Die is inderdaad erg gaaf.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:06 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef ACT-F het volgende:
Anders maak je er zelf één:
[ afbeelding ]
* BerryBoterham rent de zoldertrap op, om de oude barbie's van zijn zus te zoeken.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, bij die USB stick wordt een firewall meegeleverdquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:59 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo worden je bestanden bewaakt door een zee van vuur!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb hem net besteldquote:Op donderdag 3 december 2009 21:06 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.usbmarket.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=59&category_id=5&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26quote:Op donderdag 3 december 2009 00:11 schreef Rihan het volgende:
[ afbeelding ]
in nederland?
Waar staat dat dit 8GB is?quote:
houd hij op als de data overgezet is ??? zal wel niet hij begint en houd nooit op totdat je een emmer koud water eroverheen gooit dan komt hij losquote:
die van CC MOET ik hebben!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb o.a. deze 3. Kon je bij een meal kopen vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
Foto is niet van mij trouwens.
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |