MICHAEL!!! OMG OMG OMG!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hij heeft er nog veel meer
Whehequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:57 schreef Elkafila het volgende:
Oh my Got
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan andersom? Ik zou me wel een keer willen vermaken met die tieten en dan houdt ze d'r ogen en muil maar dichtquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alles hangt. Die ogen, die lippen. Alleen dr tieten niet.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:31 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Beter dan andersom? Ik zou me wel een keer willen vermaken met die tieten en dan houdt ze d'r ogen en muil maar dicht
Jij mag ook een x een gratis paaldans les hoorquote:
Waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:14 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Jij mag ook een x een gratis paaldans les hoor
Ken toevallig de fotografe die deze foto heeft gemaakt, deze foto is 1 van een serie dat "my own" heet.quote:
Een model hoeft niet perse knap te zijn, je bent een model als je betaalde opdrachten krijgt voor een fotoshoot.quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:45 schreef SharQueDo het volgende:
Sowieso, als iemand er zo lelijk uitziet, doe het dan gewoon niet.
No shitquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een model hoort fotogeniek te zijn. Genoeg mooie meiden bijvoorbeeld maar uberlelijk op de foto.
Lengte: 1.65 cmquote:Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef essacee het volgende:
Daphne blijft mijn favoriet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij deze heeft ze als omschrijving: "sexy". Foto's van Myspace...
Haar modelstart:
http://www.modelstart.nl/?page=model&id=1120
[..]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
KBen toevallig de fotografe die deze foto heeft gemaakt, deze foto is 1 van een serie dat "my own" heet.
Vind het een super indrukwekkende serie en deze foto past daar ontzettend goed tussen.
http://www.mariankorte.nl/
miranda is ook echt een model overigens, een ++size model.
Wat betreft de meeste die ik hier zie, wat een afschuwelijke foto's, verschrikkelijk!!
Die zou ik dus meteen in de prullenbak gooien, zou ze nooit aan klanten durven te laten zien.
Nee helaas, zou het graag willen maar dit is niet mijn werk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |