Mooiste van die "gothic" modellen is dat ze er allemaal hetzelfde uitzien.quote:
Bron?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:18 schreef Diabox het volgende:
Even m'n vriendin posten:
[ afbeelding ]
Check haar update op haar site:quote:Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef essacee het volgende:
Daphne blijft mijn favoriet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij deze heeft ze als omschrijving: "sexy". Foto's van Myspace...
Haar modelstart:
http://www.modelstart.nl/?page=model&id=1120
[..]
Ja, dát zal de reden zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:55 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Groetjes Daphne
ps heb nog niet veel shoots gehad omdat ik na mn 2de shoot ernstig ziek werd t gaat nu een stuk beter en wil heel graag weer gaan shooten.
http://daphne1984.mysites.nl/index.php?id=55918&Page=guestbook
quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Check haar update op haar site:
4-6-2009
Heb vandaag mijn fotos helaas moeten verwijderen omdat er wat idioten op het fok!forum zonodig mijn fotos moeten misbruiken... nav gestalk en bedreigingen door amber f. op hyves (wat ze natuurlijk weer omdraait)
maar ben uitraard nog steeds opzoek naar fotoshoots (liefst hier in de buurt hengelo/enschede)voor fotos kunt u mij mailen via het contact formulier...
De foto's zijn dus eerder geplaatst?
quote:
Wehehe, onder die 5 lagen vet misschien.quote:Trek je niks aan van negatieve reacties. Je bent wie je bent, en je mag er wezen hoor. Volgens mij ben je best lief.
Jaa maar je kan iemands ogen voorzichtig openen en dat is dan weer niet iets voor FOK!quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ze houdt zichzelf voor de gek als ze denkt dat ze model is. FOK! is gewoon een eye opener!
Hey, het kan altijd erger (geenstijl).quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaa maar je kan iemands ogen voorzichtig openen en dat is dan weer niet iets voor FOK!
Kunnen ze daar nog meer dan alleen +1/-1 reacties geven dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hey, het kan altijd erger (geenstijl).
Ik bedoel eerder iets in de trent van ff de redactie bellen of ze er een FP-item van maken?quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kunnen ze daar nog meer dan alleen +1/-1 reacties geven dan?
Het ergste aan al die wannabe modellen is vooral dat vrienden, familie en kennissen schijnheilig doen en elke keer die mislukte foto's ophemelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder iets in de trent van ff de redactie bellen of ze er een FP-item van maken?
Maar ze vinden zichzelf allemaal zo mooiquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:45 schreef SharQueDo het volgende:
Sowieso, als iemand er zo lelijk uitziet, doe het dan gewoon niet.
Nee kuthoer, je bent geen model. Ja, je bent wel lelijk. En dik. En nee, je zult ook nooit model worden. Leer dat toch gvd eens met die VMBO kutkop van je.![]()
Pics? Even kijken of wij dat ook vinden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:13 schreef SharQueDo het volgende:
[b[Ik vind mezelf ook lekker,[/b] maar dat betekent toch ook niet dat ik mezelf af loop te rukken voor een spiegel? Niet de hele dag iig.
Ze zijn gewoon lelijk, klaar.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Check haar update op haar site:
4-6-2009
Heb vandaag mijn fotos helaas moeten verwijderen omdat er wat idioten op het fok!forum zonodig mijn fotos moeten misbruiken... nav gestalk en bedreigingen door amber f. op hyves (wat ze natuurlijk weer omdraait)
maar ben uitraard nog steeds opzoek naar fotoshoots (liefst hier in de buurt hengelo/enschede)voor fotos kunt u mij mailen via het contact formulier...
De foto's zijn dus eerder geplaatst?
De lamon-look?quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ze vinden zichzelf allemaal zo mooi
En dan dat eeuwige tuitbekkie
Ja, er ligt een geestelijk ontspoorde meid op z'n staart.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:16 schreef skittelman het volgende:
[ afbeelding ]
is godverdomme een lieve hond, maar zo te zien is er iets wat hem dwars zit
Ik dacht ff dat ik gek werd: je muts viel toch van je usericoon af?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik word hier een beetje bang van.
ik ken die volgens mijquote:
Aan het watermerk (quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:37 schreef T42 het volgende:
[..]
ik ken die volgens mij
die doen same met iemand anders foto's maken als ze natte kleren hebben voor 1 of andere fetisch site
Wat debiel zeg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:59 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Aan het watermerk () te zien, www.wetclothinggirls.com
Dat is echt zo slechtquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:59 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
watermerk niet gezienquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:59 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
geef het de tijd...quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alles hangt. Die ogen, die lippen. Alleen dr tieten niet.
pijpsnolquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef Addict1337 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.modelstart.nl/?page=model&id=701
Ik zou d'r doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik blijf deze lekker chubby vinden
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef woads het volgende:
http://www.hyves.nl/mini/hyver/andre-ivens/fotos/ Ik ben mobiel dus kan niet posten vanaf hyves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |