mm, lekkere busty chickquote:Op woensdag 2 december 2009 22:22 schreef essacee het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.modelstart.nl/?page=model&id=208
Kon het niet laten.![]()
Maar die wenkbrauwen. Serieus?
Hehequote:
zo busty nou ook weer bniet:quote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Opkloter het volgende:
[..]
mm, lekkere busty chick![]()
ik moet zeggen dat er ook wel een paar mooie meiden tussen zitten hoor, die zich niet hoeven te schamen voor hun uiterlijk, alleen jammer dat ze zich dan meteen model gaan noemen![]()
Overigens vindt ik de meeste modellen ook lelijk, dus wat dat betreft.
Verder goed topic, binnen 1 dag al 3 threads
Het begon ook eigenlijk met "normaal" uitziende meiden/mannen, maar aangezien er op modellenspot behoorlijk wat geinige foto's te vinden waren... liep het topic snel uit de hand.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Opkloter het volgende:
[..]
mm, lekkere busty chick![]()
ik moet zeggen dat er ook wel een paar mooie meiden tussen zitten hoor, die zich niet hoeven te schamen voor hun uiterlijk, alleen jammer dat ze zich dan meteen model gaan noemen![]()
Overigens vindt ik de meeste modellen ook lelijk, dus wat dat betreft.
Verder goed topic, binnen 1 dag al 3 threads
Inderdaad. Zelfgemaakt foto's in de achtertuin, in de keuken of met een klein kindje in de achtergrond vind ik ook hilarisch.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kop ook.
[ afbeelding ]
Met zo'n foto verkoop je jezelf toch niet.![]()
Die middelste is het engst. Waarom die ogen zo wijd open?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.modelstart.nl/?page=model&id=204
Wat een eng hoofd.Dezelfde uitdrukking op elke foto ook.
die rattenkooi er naast ookquote:Op donderdag 3 december 2009 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kop ook.
[ afbeelding ]
Met zo'n foto verkoop je jezelf toch niet.![]()
deze van kate is wel aardig:quote:Op donderdag 3 december 2009 13:37 schreef essacee het volgende:
[..]
Die middelste is het engst. Waarom die ogen zo wijd open?
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
deze van kate is wel aardig:
[ afbeelding ]
quote:Heb inmiddels 3 shoots gehad hoop via deze weg andere leuke shoots heeft u leuke ideeen laat t me dan weten. Ik heb zelf ook nog een aantal ideeen die ik graag zou willen uitwerken... (zie website) badmode en lingerie shoots doe ik alleen in goed overleg
ik blijf deze lekker chubby vindenquote:
Vind het ook geen lelijk meisje, zeker niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik blijf deze lekker chubby vinden
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef essacee het volgende:
Daphne blijft mijn favoriet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij deze heeft ze als omschrijving: "sexy". Foto's van Myspace...
Haar modelstart:
http://www.modelstart.nl/?page=model&id=1120
[..]
quote:Ik ben Foxxy Angel, 27 jaar, zwart haar, blauwe ogen, 1m70, 60 kg, B-cup, diverse piercings en tattoos.
Ik werk sinds 2003 als erotisch model en heb al aardig wat content, zowel film als foto, gemaakt.
Ik geef regelmatig shows op kinky feesten,
idd, lekkere zachte vrouwquote:Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik blijf deze lekker chubby vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |